Maar dan nog een uitstekende prestatie voor hem, hij zal ongetwijfeld gaan stijgen vanaf die 158ste plek.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef DeMessias het volgende:
Ik heb het gevoeld dat Tomic deze match makkelijk gaat winnen maar evenzeer dat het z'n laatste gewonnen match zal zijn op Wimbledon.
En als Belgen juichen zijn het schapen...quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef tja77 het volgende:
Belgen mogen niets?
Malisse zit toch ook overal op te zeiken
mooiste is dat het niet eens belgen waren, maar neutrale supporters. Volgens de commentator in ieder geval. kan ook wel kloppen, want punt erna maakte Tomic het punt en begon hetzelfde volk net zo hard te juichenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Belgen juichen zijn het schapen...
Geen idee, maar wel minder dan 158 plekken.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef Aalbers het volgende:
Hoeveel plekken zal die Tomic ongeveer gaan stijgen?
Ow, was dat juichen? Ik hoor toch echt behhhhhh....quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Belgen juichen zijn het schapen...
Eigenlijk niet, 4de Ronde voor een Nederlander zouden wij helemaal happy mee zijn... hij doet het toch maar!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef alors het volgende:
wtf ik schakel net in, maar wat faalt die Malisse
Daar vergis je je in, die mensen in het groen geel zijn niet echt nautraal. En die zaten tegenover de supporters die mekkerden. Commentatoren (tenminste die ik hoorde) zeiden dat de neutrale toeschouwer zich achter Malisse ging scharen, omdat de autraliers in de meerderheid waren, maar dat wil niet zeggen dat er geen belgen aanwezig zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mooiste is dat het niet eens belgen waren, maar neutrale supporters. Volgens de commentator in ieder geval. kan ook wel kloppen, want punt erna maakte Tomic het punt en begon hetzelfde volk net zo hard te juichen
Er stond 1 man langs de zijkant met een Belgisch vlaggetje met daarop X-man, dat zo goed als halfstok hingquote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, die mensen in het groen geel zijn niet echt nautraal. En die zaten tegenover de supporters die mekkerden. Commentatoren (tenminste die ik hoorde) zeiden dat de neutrale toeschouwer zich achter Malisse ging scharen, omdat de autraliers in de meerderheid waren, maar dat wil niet zeggen dat er geen belgen aanwezig zijn
Ivanisevic, wildcard wel maar minstens zo indrukwekkend!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Aalbers het volgende:
heeft er wel eens een qualifier een grand slam gewonnen?
Misschien Tomic dit jaar...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Aalbers het volgende:
heeft er wel eens een qualifier een grand slam gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |