Via het kwalificatietoernooi in het hoofdtoernooi en Soderling in straight sets verslaan, kennelijk de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig voor de meeste.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:30 schreef Aalbers het volgende:
Ik vind Tomic wel een held, dat broekie is 18 jaar!
Lisickiquote:Op maandag 27 juni 2011 13:35 schreef Nober het volgende:
Azarenka op 4-2 tegen Petrova maar Lisicki komt zo op 4-4 tegen Cetkovska
Oh superknap hoor maar het is gewoon een kneusquote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Via het kwalificatietoernooi in het hoofdtoernooi en Soderling in straight sets verslaan, kennelijk de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig voor de meeste.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh superknap hoor maar het is gewoon een held
Ik ben er nog niet uit wat ik van hem moet vinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh superknap hoor maar het is gewoon een kneus
boehoe, dat deden ze net wel 1 keer zegquote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef tja77 het volgende:
Wel een stel belgische schapen die bij ieder punt van Malisse beginnen te bleren
Ja zo weinig punten pakt hij dat je het pas 1x gehoord hebtquote:Op maandag 27 juni 2011 13:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
boehoe, dat deden ze net wel 1 keer zeg
Heeft ie misschien van jou, dat gezeik.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:53 schreef tja77 het volgende:
Malisse is wel een miepertje vandaag, begint ie weer te klagen dat zijn racket te lang wegblijft van de bespanner. (overgens wel terecht) Maar hou de eer aan jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |