Ga jij ergens anders de legacy van zo'n topfilm verneuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt als een perfect idee voor John de Mol voor een nieuw programma met BN'ers.
Hij doet me denken aan m'n vader.quote:
Hallo TT fanaat.quote:
GS zei dat jij er was.quote:
sad but truequote:
Volgens dat ding is Koos 3.quote:
Facebook gluurdert?quote:
quote:
Nee, ik las wat terug hier. Heb jouw facebook niet eensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Facebook gluurdert?![]()
Maar ja was er wel.
Non-sentinent?quote:
Non-Sentient.quote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Non-Sentient.
"Sentience is the ability to feel, or perceive, or be conscious, or have subjective experiences."
Houden zo. Trekt je scherm niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, ik las wat terug hier. Heb jouw facebook niet eens
Ah klopt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, ik las wat terug hier. Heb jouw facebook niet eens
heb niet zo veel met auto/motorsportquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah klopt.
Maar was gezellig, je had er moeten zijn man.
Wat nou, ik vind mijn polka-dot lingerie profielfoto wel goed passen bij m'n haarstrikje.quote:
Is ook typisch een hobby voor zielige kerels met kleine lulletjes.quote:
Niets beters dan doof thuis komen, waar een man in plaats van wijverig gezeur ook kan zuipen en genieten van het ronken van combustion engines.quote:
Zegt de josti die pleit voor cultuurbehoud van musicals.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook typisch een hobby voor zielige kerels met kleine lulletjes.
Heb gister wel wel flink de geur van vers gedraaid asfalt gesnovenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niets beters dan doof thuis komen, waar een man in plaats van wijverig gezeur ook kan zuipen en genieten van het ronken van combustion engines.
Dat toont aan dat ik lekker in mn vel zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt de josti die pleit voor cultuurbehoud van musicals.
Vond er ook vroeger al weinig aan eerlijk gezegd. Sport moet tussen mensen en hun kracht gaan niet om de techniek.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent echt een mengelsmoesje van een model GL-er en model D66.
Faggot in denial.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat toont aan dat ik lekker in mn vel zit.
Als je musicals wilt behouden zal je vooral in de kast zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat toont aan dat ik lekker in mn vel zit.
Drie woorden dekken de lading ook wel inderdaadquote:
Een F1-Race rijden is net zo belastend als een marathon lopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond er ook vroeger al weinig aan eerlijk gezegd. Sport moet tussen mensen en hun kracht gaan niet om de techniek.
Ah, je hebt de VVD 'natuurbeleid' conferentie bezocht?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb gister wel wel flink de geur van vers gedraaid asfalt gesnoven.
Soms zeg je wel rake dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook typisch een hobby voor zielige kerels met kleine lulletjes.
Zegt de homo met een passie voor auto's.quote:
Ik ook niet, zelfs Grease niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zegt de homo met een passie voor auto's.
Heb overigens nog nooit van mn leven een musical gezien. Ja, Grease op de tele.
Die willen dat mooie asfalt daarna laten verslijten door al die auto's er overheen te sturenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, je hebt de VVD 'natuurbeleid' conferentie bezocht?
Niet helemaal eens hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond er ook vroeger al weinig aan eerlijk gezegd. Sport moet tussen mensen en hun kracht gaan niet om de techniek.
Beter, kan er daarna nog een laag teer overheen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die willen dat mooie asfalt daarna laten verslijten door al die auto's er overheen te sturen
Yepquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een F1-Race rijden is net zo belastend als een marathon lopen
Mwoah, denk dat jij het toch nog van mij wint.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfs Grease niet.
You're still more faggot, sorry.
Je houdt van boompjes, beestjes, sociaal-zwakkeren, musicals.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat jij het toch nog van mij wint.
Jaja, daarom kunnen marathonlopers maar een paar wedstrijden per jaar lopen en F1 rijders elke 1 a 2 weken... Qua sportbelasting stelt het niet veel voor hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een F1-Race rijden is net zo belastend als een marathon lopen
Voortgedreven door menskracht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet helemaal eens hoor.
Een fiets is toch ook techniek?
Met teer ruikt het wel meer als echt asfaltquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beter, kan er daarna nog een laag teer overheen.
Om nog niet te spreken over het lastige stuurwerkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jaja, daarom kunnen marathonlopers maar een paar wedstrijden per jaar lopen en F1 rijders elke 1 a 2 weken... Qua sportbelasting stelt het niet veel voor hoor.
Eerder links.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je houdt van boompjes, beestjes, sociaal-zwakkeren, musicals.
Nah, gay.
ja, echt indrukwekkend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Om nog niet te spreken over het lastige stuurwerk
Techniek moet je kunnen waarderen, het is een samenkomst van duizenden jaren menselijk kunnen, gegoten binnen een motorblok der perfecte, gevoed door een mengsel dat miljoenen jaren is ontwikkeld door de natuur, door ons geëxploiteerd en in een verbrandingsmotor gegoten. Dat alles bestuurd door een persoon die met ongelooflijke snelheden over asfalt raced met een intuïtie als topput van evolutie.quote:
In het wielrennen is het toch wel de kracht en het talent die bepalen hoe ver iemand komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wel, maar een goede fiets scheelt dan ook wel weer. En dat is een geld kwestie
Techniek is super hoor. Maar met dat deel van de techniek heb ik gewoon niet zoveel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Techniek moet je kunnen waarderen, het is een samenkomst van duizenden jaren menselijk kunnen, gegoten binnen een motorblok der perfecte, gevoed door een mengsel dat miljoenen jaren is ontwikkeld door de natuur, door ons geëxploiteerd en in een verbrandingsmotor gegoten. Dat alles bestuurd door een persoon die met ongelooflijke snelheden met een intuïtie als topput van evolutie.
Soms met een sausje ontwikkeld geneesmiddel kuch EPO kuch erdoor. Bij sommige sporten dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Techniek moet je kunnen waarderen, het is een samenkomst van duizenden jaren menselijk kunnen, gegoten binnen een motorblok der perfecte, gevoed door een mengsel dat miljoenen jaren is ontwikkeld door de natuur, door ons geëxploiteerd en in een verbrandingsmotor gegoten. Dat alles bestuurd door een persoon die met ongelooflijke snelheden over asfalt raced met een intuïtie als topput van evolutie.
Jawel, maar goede materiaal is het halve werk toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het wielrennen is het toch wel de kracht en het talent die bepalen hoe ver iemand komt.
Homo's noemen zoiets, straight-acting.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder links.
Maar als een gay die voorkeuren bezit, wat ben jij dan voor gemuteerde freak?
Dus je voert eigenlijk gewoon showtje op?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Homo's noemen zoiets, straight-acting.
Waarom of ze het acteren hebben genoemd is me nog steeds vreemd.
Ik ben totaal geen "fan", maar techniek in z'n algemeenheid vind ik geweldig. Ik kan gewoon een vliegtuigmotor/auto/motor zien en denken "wow, dat we dat toch even gedaan hebben met elkaar".quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Techniek is super hoor. Maar met dat deel van de techniek heb ik gewoon niet zoveel.
Valt nogal mee volgens mij. Ook op de best beschikbare fiets zal een Kenny van Hummel nooit de tour of Luik Bastenaken Luik winnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jawel, maar goede materiaal is het halve werk toch?
Nee, ik walg gewoon genuinly van waar de stereotype homo van houdt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je voert eigenlijk gewoon showtje op?
Nee, ik hoor het al. Jij bent stiekem gewoon links. Grappig, langzaam maar zeker tonen jullie je ware aard. Eerst erik, nu jij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik walg gewoon genuinly van waar de stereotype homo van houdt.
Kappers, verplegers, stewards, modeontwerpers, winkelmedewerkers, stylisten, musicals, en al die zooi. Geef mij maar zakenlui, techneuten, auto's, motoren, voetbal.
Echter, bij MLG zie ik het nog niet gebeuren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het al. Jij bent stiekem gewoon links. Grappig, langzaam maar zeker tonen jullie je ware aard. Eerst erik, nu jij.
Wat, net zei je nog dat dat alles voor mensen met kleine pikkies en weinig zelfvertrouwen was.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het al. Jij bent stiekem gewoon links. Grappig, langzaam maar zeker tonen jullie je ware aard. Eerst erik, nu jij.
Maar jij houdt niet van auto's. Jij voert slechts een showtje op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat, net zei je nog dat dat alles voor mensen met kleine pikkies en weinig zelfvertrouwen was.
O wacht, identificeer je jezelf en links daar mee?
Projectie!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar jij houdt niet van auto's. Jij voert slechts een showtje op.
Dus ik houd stiekem wel van auto's?quote:
Trabi'squote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus ik houd stiekem wel van auto's?
Dat heb ik nu als ik door de haven van Hamburg aan het rijden ben, de symbiose van techniek (grote schepen, treinen, vrachtwagens, auto's, kranen, alles) en de geuren van verbande diesel vermengd met de geur van de Elbe...net een grote mierenhoop maar dan net met een perfecte structuur, alles heeft z'n zin.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen "fan", maar techniek in z'n algemeenheid vind ik geweldig. Ik kan gewoon een vliegtuigmotor/auto/motor zien en denken "wow, dat we dat toch even gedaan hebben met elkaar".techniek, ook al ben ik geen engineer.
En de doping.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het wielrennen is het toch wel de kracht en het talent die bepalen hoe ver iemand komt.
Die gebruiken ze toch allemaal dus dan is het weer gelijkquote:
Zegt een militaristquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat er dan af en toe eentje dood van z'n fiets flikkert nemen we ook maar op de koop toe...
Ach ja bij welke sport komen geen mensen om? Paar maand terug viel bij de plaatselijke voetbalclub nog een jongen van 15-16 dood neer tijdens een training..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat er dan af en toe eentje dood van z'n fiets flikkert nemen we ook maar op de koop toe...
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit jaar nog.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd?
Dat was een ravijn, geen doping.quote:
Het ging toch ook over doden in het wielrennen in het algemeen?quote:
Niksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat heeft dat met wielrennen te maken?
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht dat er recentelijk nog een wielrenner dood was gegaan vanwege hartfalen (?) wat uiteindelijk werd veroorzaakt door "Ueberanstrengung" door doping.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd?
Het is daar toch nieuws als de maffia ergens niet achter zitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:41 schreef Zeeland het volgende:
http://m.volkskrant.nl/ar(...)huisvuil-Napels.html
http://m.volkskrant.nl/ar(...)Homos-zijn-vies.htmlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:41 schreef Zeeland het volgende:
http://m.volkskrant.nl/ar(...)huisvuil-Napels.html
Tja, cultuur he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
http://m.volkskrant.nl/ar(...)Homos-zijn-vies.html
Wat een helden zijn het toch.quote:Veel doden bij bomaanslag Afghanistan
Bij een bomaanslag op een Afghaans noodhospitaal in de provincie Logar zijn ten minste 27 doden gevallen en 53 mensen gewond geraakt. Een zelfmoordterrorist liet zijn bomauto bij het kleine ziekenhuis ontploffen.
Aanvankelijk werd gemeld dat er zeker 60 mensen zijn omgekomen, maar dat aantal is door de autoriteiten naar beneden bijgesteld. De slachtoffers zijn patiënten, bezoekers en ziekenhuismedewerkers. Artsen en verpleegsters worden met helikopters ingevlogen om de overlevenden bij te staan.
Taliban
Volgens de politie zitten de Taliban achter de aanslag, maar de organisatie wijst de beschuldiging van de hand en zegt dat anderen verantwoordelijk zijn.
De Taliban hebben het aantal aanslagen in Afghanistan opgevoerd na de dood van Osama bin Laden. De leider van al-Qaida werd begin vorige maand in Pakistan gedood door Amerikaanse commando's.
IJskraam
In de provincie Kunduz werden bij een aanslag bij een ijskraam gisteren tien mensen gedood. De bom was verstopt in een fiets die bij de kraam stond.
Een inferieure cultuur welteverstaan.quote:
*breki breki*quote:
Reli-alertquote:
Is dat een belediging?quote:
Nee, volgende week nog.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat hangt van de ontvanger af
Heb je al vakantie?
Hoi.quote:
Goedquote:
Ook goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed. Liefste kwam een uur geleden thuis van werken, dus we hebben gegeten en nu kunnen we nog wat lummelen, naar snurkende hondjes kijken en dan naar bed.
En jij dan?
Ik heb laatst inderdaad ook al een LP gekocht, gewoon een moderne CD op LP gezetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook goed.Ik ben terug in de tijd gegaan. Ik heb LP's gekocht
Ik ga weer vinyl draaien. Schijnt weer helemaal terug te komen.
Je stabijtjes zijn prachtig hoor. Gaat het goed met je huisje?
Was ook een beetje plagen hoor. Je hebt wel gevoel voor humorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
Ik moet je complimenteren voor je onuitputtelijke blijdschap, EG
Dan nog, altijd 'hallo, hoi,quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was ook een beetje plagen hoor. Je hebt wel gevoel voor humor
Een CD op LP gezet. Grapjasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb laatst inderdaad ook al een LP gekocht, gewoon een moderne CD op LP gezet
Ja ach, je begrijpt mequote:
auto-replyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan nog, altijd 'hallo, hoi,'
Niet beledigend bedoeld
Sommigen zetten een oude LP over op CD. Met een usb platen draaier. Het is veel leuker om LP's te draaien. Ze zeker als de naald blijft hangen.quote:
Als alles goed gaat krijgen we maandag nieuwe verse en extra goeie stroom, gas, water en wat telecom. 3 x 25A, voor de kennersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook goed.Ik ben terug in de tijd gegaan. Ik heb LP's gekocht
Ik ga weer vinyl draaien. Schijnt weer helemaal terug te komen.
Je stabijtjes zijn prachtig hoor. Gaat het goed met je huisje?
3x25 A? Toe maar. Wat ga je allemaal doen behalve heerlijk elektrisch koken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Als alles goed gaat krijgen we maandag nieuw vers en extra goeie stroom, gas, water en wat telecom. 3 x 25A, voor de kenners.
Dat zijn inderdaad achterlijke elementen die in die cultuur zitten.quote:
Elektrieke vloerverwarming.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
3x25 A? Toe maar. Wat ga je allemaal doen behalve heerlijk elektrisch koken?
In brabant schijnen ze aardgas in het grondwater te willen doen. Kan je met je drinkwater koken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
3x25 A? Toe maar. Wat ga je allemaal doen behalve heerlijk elektrisch koken?
Vloerverwarming is heerlijk comfortabelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Elektrieke vloerverwarming.
Helaas is 3 x 25 A niet eens genoeg om een fatsoenlijke doorstroomverwarmer aan te hangen, dus warm water zal met een boiler worden gemaakt.
Dat is wel handigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
In brabant schijnen ze aardgas in het grondwater te willen doen. Kan je met je drinkwater koken.
De tijd dat er grote gezinnen leefden in een huisje van nog geen 4 bij 6 meter ligt al enige tijd achter onsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vloerverwarming is heerlijk comfortabel![]()
Dat is dan wel jammer dat een fatsoenlijke doorstroomverwarmer dan niet lukt.Maar een boiler kan je ook leven, je hebt wrs geen groot gezin die na elkaar in bad moet.
Hehe er was een meisje die licht-aangeschoten mijn nummer vroeg. Dat was het wel zo'n beetje; moet nog echt leren mensen zo maar aan te spreken.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:53 schreef GSbrder het volgende:
Robin, hoeveel meisjes meegenomen voor de brommers?
quote:Chavez dans un « état critique », selon un journal de Miami
Le président vénézuélien Hugo Chavez, opéré à Cuba le 10 juin dernier, se trouve dans « un état critique » a affirmé samedi le journal de Miami en langue espagnole El Nuevo Herald, aussitôt démenti par le gouvernement de Caracas.
Mooi. Laat de volgende volksmenner maar komen.quote:
Het is dan ook flauwekul.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:50 schreef Zeeland het volgende:
Dit wist ik echt niet
Zo is dat. In Nederland kan men geen kanker genezen. Het is altijd chemokuur, bestraling (totale beschadiging van alle lichaamscellen incl. hersencellen) Daarna (wanneer er genoeg aan verdiend is) geven ze het op, zo van "we hebben alles gedaan wat we konden." Een soort van van de vlam in de pan "behandeling."
Peperdure "behandelingen," artsen die naast hun schoenen lopen en zich als goden gedragen.
Terwijl men in Cuba wel weet waar het omgaat. Daar leren ze op de middelbare school al opereren, als vak! En op de universiteit leren ze veel meer dan in Nederland.
Dat laatste is een aanbevelingquote:Op zondag 26 juni 2011 19:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoi
Nu ben je terug, en dan is er bijna niemand.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat laatste is een aanbeveling.
Doe mij maar oudgedienden. Hoi gelly!
Jij telt wel als oudgediende, dunkt me.quote:
Vroeger was alles beter. Deel 1 was het beste natuurlijk,quote:Op zondag 26 juni 2011 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij telt wel als oudgediende, dunkt me.
Nog wat tevreden over het politiek cafe?
Uiteraard.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Deel 1 was het beste natuurlijk,
Volgens mij is het niveau wel gelijk gebleven gezien deze eerste reactie in het eerste POL-cafe.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Deel 1 was het beste natuurlijk,
quote:Op zaterdag 21 december 2002 03:41 schreef gelly het volgende:
Melkert als SM slaaf, is dat nou waarheid of roddel ?
Och, dat ging dan tenminste nog over politiek.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij is het niveau wel gelijk gebleven gezien deze eerste reactie in het eerste POL-cafe.
[..]
Een treurige en onzinnige constatering.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Tem het volgende:
En ik ben erachter dat verlangen naar vroeger een beetje treurig en onzinnig is.
Enkel als je geen toekomst hebt verlang je naar vroeger.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Tem het volgende:
En ik ben erachter dat verlangen naar vroeger een beetje treurig en onzinnig is.
correctomundo heer.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Enkel als je geen toekomst hebt verlang je naar vroeger.
In de tijd die je nodig hebt om een teleurstelling te verwerken doe je er 3 nieuwe op.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Het hele leven is een opeenstapeling van treurige en onzinnige constateringen.
Met hier en daar een lichtpuntje dat dan weer wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:40 schreef gelly het volgende:
[..]
In de tijd die je nodig hebt om een teleurstelling te verwerken doe je er 3 nieuwe op.
Oh ja. Vrolijke ellende van de goeie oude tijd.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Het hele leven is een opeenstapeling van treurige en onzinnige constateringen.
Vroeger was Wilders er niet, wellicht toch nog pluspuntjes uit het verleden.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:52 schreef Tem het volgende:
Toch blijft het iets mafs van mensen dat ze altijd maar weer naar vroeger verlangen. Wilders spint er maar weer mooi garen bij.
Precies, het is vaak een rooskleurigere voorstelling van zaken. Hoe schizofreen zijn hippies die naar de goede oude tijd verlangen?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:04 schreef dotCommunism het volgende:
Het verleden kan je beheersen door er je eigen selectieve voorstelling van te maken.
Ook niet echt progressief lijkt me. Het gaat meer naar Nationaal conservatief dan Globaliserend progressief.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
Wat Wilders doet en Janmaat deed zou ik niet zo zwart/wit willen classificeren als conservatisme eerlijk gezegd.
Eerlijk gezegd zou ik Wilders nergens kunnen plaatsen, hij vliegt zo vaak van hak op de tak van links naar rechts van progressief naar conservatief dat er geen label op te plaatsen valt. Ik hou het gewoon op simplistisch populisme met raakvlakken op elk gebied, het is maar net hoe de wind waait.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook niet echt progressief lijkt me. Het gaat meer naar Nationaal conservatief dan Globaliserend progressief.
Verbod op ritueel slachten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Tem het volgende:
Animal cops zou ik niet als progressief willen classificeren. Nee ik zie helemaal niets progressiefs in Wilders.
Dat lijkt me inderdaad progressief.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verbod op ritueel slachten bijvoorbeeld.
Oopsquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef GSbrder het volgende:
Ik kom er ook net vanaf.
5 kg zwaarder dit weekend en nauwelijks voorbereid voor mijn tentamen
Ik overdrijf graagquote:
Succes met je tentamen iigquote:
Komt goed, zesje is ook gehaald.quote:
True, maar ik streefde meestal toch naar een hoger cijferquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
En ik heb het hele weekend gewerkt, goed, tenminste weer wat extra centjes en succesvol allerhande sociale verplichtingen ontlopen.
Prioriseren. Gemiddeld nog een 7,5+.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar ik streefde meestal toch naar een hoger cijfer
Klinkt gezelligquote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb het hele weekend sociaal gedaan en niet gewerkt.
Ach, hij zegt ook "hij wilT"quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1345/
Daarom ookquote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef waht het volgende:
[..]
Oh maar dat is niet goed hoor.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384
Kun je gluren op FB zonder lid te zijn dan??quote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef Picchia het volgende:
Ik heb geen facebook, maar zat even te gluren. Zie ik Toeps op de vriendenlijst van mijn eerste vriendinnetje.
Met genoeg wilskracht kan alles.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je gluren op FB zonder lid te ziijn dan??
Nou ja, ik heb het ook nooit geprobeerd
Ahaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:36 schreef Zeeland het volgende:
Gewoon het account van een ander gebruiken.
Verrek.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef waht het volgende:
[..]
Oh maar dat is niet goed hoor.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384
quote:Why does it cost so much?
To power an air conditioner at a remote outpost in land-locked Afghanistan, a gallon of fuel has to be shipped into Karachi, Pakistan, then driven 800 miles over 18 days to Afghanistan on roads that are sometimes little more than "improved goat trails," Anderson says. "And you've got risks that are associated with moving the fuel almost every mile of the way."
Anderson calculates more than 1,000 troops have died in fuel convoys, which remain prime targets for attack. Free-standing tents equipped with air conditioners in 125 degree heat require a lot of fuel. Anderson says by making those structures more efficient, the military could save lives and dollars.
Still, his $20.2 billion figure raises stark questions about the ongoing war in Afghanistan. In the wake of President Obama's announcement this week that about 30,000 American troops will soon return home, how much money does the U.S. stand to save?
Oh, als niet-lid kun je op iemands pagina 10 willekeurige vrienden zien.quote:
Kunnen ze beter voor iedere soldaat een privé Afgaan inhuren met flesje water, een parasol en een waaier.quote:
Nou ja, zo graag wil ik het nou ook weer niet zien hoor.. Heb geen FB en wil geen FBquote:Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oh, als niet-lid kun je op iemands pagina 10 willekeurige vrienden zien.
'Jij bent al oud, dat zegt een kind.'quote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, zo graag wil ik het nou ook weer niet zien hoor.. Heb geen FB en wil geen FB
Hoe kan je nog leven zonder FBquote:Op zondag 26 juni 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'Jij bent al oud, dat zegt een kind.'![]()
Geen FB
Ik ben oud ja, maar er ziten wel meer oudjes op FBquote:Op zondag 26 juni 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'Jij bent al oud, dat zegt een kind.'![]()
Geen FB
Ik ben gezwicht voor de sociale druk. Heb ook linkedin maar hyves heb ik verwijderd.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, zo graag wil ik het nou ook weer niet zien hoor.. Heb geen FB en wil geen FB
Ze werden vroeger opgevoed zonder FB. Dat kun je jezelf nu toch niet meer voorstellen.quote:
Je hébt juist een leven zonder FBquote:
Mijn vader is ouder, maar heeft wel Facebook.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben oud ja, maar er ziten wel meer oudjes op FB
Ik gebruik ook nog MSN, maar voor mijn buitenlandse contacten vooral Skypequote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Picchia het volgende:
Gebruiken jullie naast Facebook nog MSN of is dat volledig uit de tijd?
Arme jijquote:Op zondag 26 juni 2011 22:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht voor de sociale druk. Heb ook linkedin maar hyves heb ik verwijderd.
Nee, gebruik in niet meer. Whatsapp is veel handiger.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Picchia het volgende:
Nee ik heb msn vervangen door gmail-chat, voor zover mogelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Picchia het volgende:
Dat zei ikquote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn vader is ouder, maar heeft wel Facebook.
Russische bruidjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik gebruik ook nog MSN, maar voor mijn buitenlandse contacten vooral Skype
Maar ja, ik heb iedereen op MSN. Maar niet iedereen zijn telefoonnummer. Het valt me alleen op dat mensen langzaam steeds minder en minder MSN gebruiken. Dus ik word bijna gedwongen om een Facebook aan te maken.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, gebruik in niet meer. Whatsapp is veel handiger.
Finse bruidjes, Finsequote:
Ik heb nooit zoveel gebruik gemaakt van MSN. Alle contacten heb ik nu inderdaad allemaal op facebook en/of hyves. Hyvespagina wil ik verwijderen btw.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb iedereen op MSN. Maar niet iedereen zijn telefoonnummer. Het valt me alleen op dat mensen langzaam steeds minder en minder MSN gebruiken. Dus ik word bijna gedwongen om een Facebook aan te maken.
Welterustenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:00 schreef Zeeland het volgende:
Net een oude aflevering van Zembla gekeken over Termphos. Zorgelijk is het eerste woord wat met te binnen schiet.
Truste.
Inderdaad, morgen met tropische temperaturen lekker binnen zitten.quote:
Dat is dan nog wel aangenaam, airco, thuis.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad, morgen met tropische temperaturen lekker binnen zitten.
Airco is vreselijkquote:Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel aangenaam, airco, thuis.
Dat kan mij geen reet, schelen, het is veel erger.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Airco is vreselijk![]()
Je kapotzweten zonder overigens ook
Vertelquote:Op zondag 26 juni 2011 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan mij geen reet, schelen, het is veel erger.
Ahhhhhhhquote:
Prima zaakquote:
Ik ben niet getrouwd en zij ook op mij. Het is meer dat ik niet meer mijn emotieloze zelf kan zijn en dat ik gevoelens blijk te hebben. Dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ahhhhhhh![]()
Maar wat is er loos dan?? Zij niet op jou? Je bent getrouwd, maar het is niet je vrouw??
Da's rot jaquote:Op zondag 26 juni 2011 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd en zij ook op mij. Het is meer dat ik niet meer mijn emotieloze zelf kan zijn en dat ik gevoelens blijk te hebben. Dat was niet de bedoeling.
Niet zo paniekzaaien dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd en zij ook op mij. Het is meer dat ik niet meer mijn emotieloze zelf kan zijn en dat ik gevoelens blijk te hebben. Dat was niet de bedoeling.
Nee Verliefde_appelquote:Op zondag 26 juni 2011 23:14 schreef waht het volgende:
Nou verander je naam dan maar in Gevoelige_Appel.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo paniekzaaien dan.
Jij blij, zij blij. Jij emotioneel en irrationeel, zij eveneens (enkel permanent).
Paar maanden verder en je bent weer normaal. Dat heet een relatie.
Een relatie is een soort van sociaal contract heh?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo paniekzaaien dan.
Jij blij, zij blij. Jij emotioneel en irrationeel, zij eveneens (enkel permanent).
Paar maanden verder en je bent weer normaal. Dat heet een relatie.
Je kunt weigeren hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een relatie is een soort van sociaal contract heh?
Een gedoogconstructiequote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een relatie is een soort van sociaal contract heh?
En dat ondanks (of dankzij) mijn jeugdige leeftijdquote:
Correct.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De meest zinloze emotie die er bestaat voor de man.
Tsja, als je alleen wil rondneukenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De meest zinvolle actie die er bestaat voor de man.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, als je alleen wil rondneuken![]()
Ja, je hebt er weinig aan. Het faken is nuttig, maar het echt hebben is maar waardeloos.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Really?? Wat sneuquote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De meest zinvolle actie die er bestaat voor de man.
Mannen zijn inderdaad sneu. Maar tevens hangt de overleving van onze soort af van deze sneuheid.quote:
Weigeren is het al een beetje te laat voor.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt weigeren hoor![]()
Al zou dat echt rete-dom zijn
Verliefdheid is het grootste obstakel om je 'object of affection' te pakken te krijgen. Het is een soort herinnering, een kwelling - het is veel beter (en effectiever) om gewoon de klootzak te zijn en wat rond te neuken.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, als je alleen wil rondneuken![]()
Ach, maakt het sociaal contract wel een stuk prettiger hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, je hebt er weinig aan. Het faken is nuttig, maar het echt hebben is maar waardeloos.
Ja, ja, ik ken de theorie over het zaad verspreiden over zo veel mogelijk vrouwenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:23 schreef waht het volgende:
[..]
Mannen zijn inderdaad sneu. Maar tevens hangt de overleving van onze soort af van deze sneuheid.
Caveman...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
In my defense; ik bekeek het slechts evolutionair.
Dat dacht ik. Ze heeft uiteraard wel een socialistische overheidsfunctie.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, maakt het sociaal contract wel een stuk prettiger hoor.
Zodra het oncontroleerbaar is, kan het vervelend zijn. Maar het is begin zomer, prima timing, me dunkt.
Dat klinkt niet goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
Ik heb vanochtend mijn elleboog gestoten e nu voel ik de hele dag mijn pink niet meer.
Dit was de enige klacht van vandaag, een fijne nacht nog.
En succes met je tentamens gs.
Uiteraard. Tevens kan verliefdheid meer pijn doen, zoals vrijwel elke positieve emotie, dan negatieve gevoelens en gedachten. Alle emotionele kwellingen die een mens zichzelf aan doet zijn in meer of mindere te mate gelieerd aan affectie en verliefdheid.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verliefdheid is het grootste obstakel om je 'object of affection' te pakken te krijgen. Het is een soort herinnering, een kwelling - het is veel beter om gewoon de klootzak te zijn en wat rond te neuken.
Zie post aan wahtquote:Op zondag 26 juni 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
In my defense; ik bekeek het slechts evolutionair.
Thanks!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
Ik heb vanochtend mijn elleboog gestoten e nu voel ik de hele dag mijn pink niet meer.
Dit was de enige klacht van vandaag, een fijne nacht nog.
En succes met je tentamens gs.
Dude, fuck your system.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Caveman...
We zijn al met te veel.
Men mag al eeuwen niet zo maar willekeurig 3 vrouwen de bosjes in sleuren en bezwangeren.
De tijd van bonoboo aapjes gedrag is voor de mens al lang her.
Of je moet bij een commune gaan of zo.
Mij lijkt een opvanghuis voor nymfomanen wel iets
Er is ook niks aan, geef mij maar verliefdheid.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja, ik ken de theorie over het zaad verspreiden over zo veel mogelijk vrouwen![]()
Maar het lijkt me zo'n eenzame bezigheid
1 oplossing: vriendenquote:
Soms wel. Soms niet. Verliefdheid doet pijn en maakt gelukkig.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is ook niks aan, geef mij maar verliefdheid.
Doesn't work.quote:
Zeker waar inderdaad. Ik ben ook wel blij dat ik amper verliefd word, maar wel nog steeds wel bepaalde dames leuk vind (om meer dan slechts te neuken). Dat houdt alles een beetje in het gareel.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Tevens kan verliefdheid meer pijn doen, zoals vrijwel elke positieve emotie, dan negatieve gevoelens en gedachten. Alle emotionele kwellingen die een mens zichzelf aan doet zijn in meer of mindere te mate gelieerd aan affectie en verliefdheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |