Ga jij ergens anders de legacy van zo'n topfilm verneuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt als een perfect idee voor John de Mol voor een nieuw programma met BN'ers.
Hij doet me denken aan m'n vader.quote:
Hallo TT fanaat.quote:
GS zei dat jij er was.quote:
sad but truequote:
Volgens dat ding is Koos 3.quote:
Facebook gluurdert?quote:
quote:
Nee, ik las wat terug hier. Heb jouw facebook niet eensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Facebook gluurdert?![]()
Maar ja was er wel.
Non-sentinent?quote:
Non-Sentient.quote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Non-Sentient.
"Sentience is the ability to feel, or perceive, or be conscious, or have subjective experiences."
Houden zo. Trekt je scherm niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, ik las wat terug hier. Heb jouw facebook niet eens
Ah klopt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, ik las wat terug hier. Heb jouw facebook niet eens
heb niet zo veel met auto/motorsportquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah klopt.
Maar was gezellig, je had er moeten zijn man.
Wat nou, ik vind mijn polka-dot lingerie profielfoto wel goed passen bij m'n haarstrikje.quote:
Is ook typisch een hobby voor zielige kerels met kleine lulletjes.quote:
Niets beters dan doof thuis komen, waar een man in plaats van wijverig gezeur ook kan zuipen en genieten van het ronken van combustion engines.quote:
Zegt de josti die pleit voor cultuurbehoud van musicals.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook typisch een hobby voor zielige kerels met kleine lulletjes.
Heb gister wel wel flink de geur van vers gedraaid asfalt gesnovenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niets beters dan doof thuis komen, waar een man in plaats van wijverig gezeur ook kan zuipen en genieten van het ronken van combustion engines.
Dat toont aan dat ik lekker in mn vel zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt de josti die pleit voor cultuurbehoud van musicals.
Vond er ook vroeger al weinig aan eerlijk gezegd. Sport moet tussen mensen en hun kracht gaan niet om de techniek.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent echt een mengelsmoesje van een model GL-er en model D66.
Faggot in denial.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat toont aan dat ik lekker in mn vel zit.
Als je musicals wilt behouden zal je vooral in de kast zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat toont aan dat ik lekker in mn vel zit.
Drie woorden dekken de lading ook wel inderdaadquote:
Een F1-Race rijden is net zo belastend als een marathon lopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond er ook vroeger al weinig aan eerlijk gezegd. Sport moet tussen mensen en hun kracht gaan niet om de techniek.
Ah, je hebt de VVD 'natuurbeleid' conferentie bezocht?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb gister wel wel flink de geur van vers gedraaid asfalt gesnoven.
Soms zeg je wel rake dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook typisch een hobby voor zielige kerels met kleine lulletjes.
Zegt de homo met een passie voor auto's.quote:
Ik ook niet, zelfs Grease niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zegt de homo met een passie voor auto's.
Heb overigens nog nooit van mn leven een musical gezien. Ja, Grease op de tele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |