Ga jij ergens anders de legacy van zo'n topfilm verneuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt als een perfect idee voor John de Mol voor een nieuw programma met BN'ers.
Hij doet me denken aan m'n vader.quote:
Hallo TT fanaat.quote:
GS zei dat jij er was.quote:
sad but truequote:
Volgens dat ding is Koos 3.quote:
Facebook gluurdert?quote:
quote:
Nee, ik las wat terug hier. Heb jouw facebook niet eensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Facebook gluurdert?![]()
Maar ja was er wel.
Non-sentinent?quote:
Non-Sentient.quote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Non-Sentient.
"Sentience is the ability to feel, or perceive, or be conscious, or have subjective experiences."
Houden zo. Trekt je scherm niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, ik las wat terug hier. Heb jouw facebook niet eens
Ah klopt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, ik las wat terug hier. Heb jouw facebook niet eens
heb niet zo veel met auto/motorsportquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah klopt.
Maar was gezellig, je had er moeten zijn man.
Wat nou, ik vind mijn polka-dot lingerie profielfoto wel goed passen bij m'n haarstrikje.quote:
Is ook typisch een hobby voor zielige kerels met kleine lulletjes.quote:
Niets beters dan doof thuis komen, waar een man in plaats van wijverig gezeur ook kan zuipen en genieten van het ronken van combustion engines.quote:
Zegt de josti die pleit voor cultuurbehoud van musicals.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook typisch een hobby voor zielige kerels met kleine lulletjes.
Heb gister wel wel flink de geur van vers gedraaid asfalt gesnovenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niets beters dan doof thuis komen, waar een man in plaats van wijverig gezeur ook kan zuipen en genieten van het ronken van combustion engines.
Dat toont aan dat ik lekker in mn vel zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt de josti die pleit voor cultuurbehoud van musicals.
Vond er ook vroeger al weinig aan eerlijk gezegd. Sport moet tussen mensen en hun kracht gaan niet om de techniek.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent echt een mengelsmoesje van een model GL-er en model D66.
Faggot in denial.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat toont aan dat ik lekker in mn vel zit.
Als je musicals wilt behouden zal je vooral in de kast zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat toont aan dat ik lekker in mn vel zit.
Drie woorden dekken de lading ook wel inderdaadquote:
Een F1-Race rijden is net zo belastend als een marathon lopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond er ook vroeger al weinig aan eerlijk gezegd. Sport moet tussen mensen en hun kracht gaan niet om de techniek.
Ah, je hebt de VVD 'natuurbeleid' conferentie bezocht?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb gister wel wel flink de geur van vers gedraaid asfalt gesnoven.
Soms zeg je wel rake dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook typisch een hobby voor zielige kerels met kleine lulletjes.
Zegt de homo met een passie voor auto's.quote:
Ik ook niet, zelfs Grease niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zegt de homo met een passie voor auto's.
Heb overigens nog nooit van mn leven een musical gezien. Ja, Grease op de tele.
Die willen dat mooie asfalt daarna laten verslijten door al die auto's er overheen te sturenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, je hebt de VVD 'natuurbeleid' conferentie bezocht?
Niet helemaal eens hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond er ook vroeger al weinig aan eerlijk gezegd. Sport moet tussen mensen en hun kracht gaan niet om de techniek.
Beter, kan er daarna nog een laag teer overheen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die willen dat mooie asfalt daarna laten verslijten door al die auto's er overheen te sturen
Yepquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een F1-Race rijden is net zo belastend als een marathon lopen
Mwoah, denk dat jij het toch nog van mij wint.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfs Grease niet.
You're still more faggot, sorry.
Je houdt van boompjes, beestjes, sociaal-zwakkeren, musicals.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat jij het toch nog van mij wint.
Jaja, daarom kunnen marathonlopers maar een paar wedstrijden per jaar lopen en F1 rijders elke 1 a 2 weken... Qua sportbelasting stelt het niet veel voor hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een F1-Race rijden is net zo belastend als een marathon lopen
Voortgedreven door menskracht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet helemaal eens hoor.
Een fiets is toch ook techniek?
Met teer ruikt het wel meer als echt asfaltquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beter, kan er daarna nog een laag teer overheen.
Om nog niet te spreken over het lastige stuurwerkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jaja, daarom kunnen marathonlopers maar een paar wedstrijden per jaar lopen en F1 rijders elke 1 a 2 weken... Qua sportbelasting stelt het niet veel voor hoor.
Eerder links.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je houdt van boompjes, beestjes, sociaal-zwakkeren, musicals.
Nah, gay.
ja, echt indrukwekkend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Om nog niet te spreken over het lastige stuurwerk
Techniek moet je kunnen waarderen, het is een samenkomst van duizenden jaren menselijk kunnen, gegoten binnen een motorblok der perfecte, gevoed door een mengsel dat miljoenen jaren is ontwikkeld door de natuur, door ons geëxploiteerd en in een verbrandingsmotor gegoten. Dat alles bestuurd door een persoon die met ongelooflijke snelheden over asfalt raced met een intuïtie als topput van evolutie.quote:
In het wielrennen is het toch wel de kracht en het talent die bepalen hoe ver iemand komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wel, maar een goede fiets scheelt dan ook wel weer. En dat is een geld kwestie
Techniek is super hoor. Maar met dat deel van de techniek heb ik gewoon niet zoveel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Techniek moet je kunnen waarderen, het is een samenkomst van duizenden jaren menselijk kunnen, gegoten binnen een motorblok der perfecte, gevoed door een mengsel dat miljoenen jaren is ontwikkeld door de natuur, door ons geëxploiteerd en in een verbrandingsmotor gegoten. Dat alles bestuurd door een persoon die met ongelooflijke snelheden met een intuïtie als topput van evolutie.
Soms met een sausje ontwikkeld geneesmiddel kuch EPO kuch erdoor. Bij sommige sporten dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Techniek moet je kunnen waarderen, het is een samenkomst van duizenden jaren menselijk kunnen, gegoten binnen een motorblok der perfecte, gevoed door een mengsel dat miljoenen jaren is ontwikkeld door de natuur, door ons geëxploiteerd en in een verbrandingsmotor gegoten. Dat alles bestuurd door een persoon die met ongelooflijke snelheden over asfalt raced met een intuïtie als topput van evolutie.
Jawel, maar goede materiaal is het halve werk toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het wielrennen is het toch wel de kracht en het talent die bepalen hoe ver iemand komt.
Homo's noemen zoiets, straight-acting.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder links.
Maar als een gay die voorkeuren bezit, wat ben jij dan voor gemuteerde freak?
Dus je voert eigenlijk gewoon showtje op?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Homo's noemen zoiets, straight-acting.
Waarom of ze het acteren hebben genoemd is me nog steeds vreemd.
Ik ben totaal geen "fan", maar techniek in z'n algemeenheid vind ik geweldig. Ik kan gewoon een vliegtuigmotor/auto/motor zien en denken "wow, dat we dat toch even gedaan hebben met elkaar".quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Techniek is super hoor. Maar met dat deel van de techniek heb ik gewoon niet zoveel.
Valt nogal mee volgens mij. Ook op de best beschikbare fiets zal een Kenny van Hummel nooit de tour of Luik Bastenaken Luik winnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jawel, maar goede materiaal is het halve werk toch?
Nee, ik walg gewoon genuinly van waar de stereotype homo van houdt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je voert eigenlijk gewoon showtje op?
Nee, ik hoor het al. Jij bent stiekem gewoon links. Grappig, langzaam maar zeker tonen jullie je ware aard. Eerst erik, nu jij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik walg gewoon genuinly van waar de stereotype homo van houdt.
Kappers, verplegers, stewards, modeontwerpers, winkelmedewerkers, stylisten, musicals, en al die zooi. Geef mij maar zakenlui, techneuten, auto's, motoren, voetbal.
Echter, bij MLG zie ik het nog niet gebeuren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het al. Jij bent stiekem gewoon links. Grappig, langzaam maar zeker tonen jullie je ware aard. Eerst erik, nu jij.
Wat, net zei je nog dat dat alles voor mensen met kleine pikkies en weinig zelfvertrouwen was.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het al. Jij bent stiekem gewoon links. Grappig, langzaam maar zeker tonen jullie je ware aard. Eerst erik, nu jij.
Maar jij houdt niet van auto's. Jij voert slechts een showtje op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat, net zei je nog dat dat alles voor mensen met kleine pikkies en weinig zelfvertrouwen was.
O wacht, identificeer je jezelf en links daar mee?
Projectie!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar jij houdt niet van auto's. Jij voert slechts een showtje op.
Dus ik houd stiekem wel van auto's?quote:
Trabi'squote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus ik houd stiekem wel van auto's?
Dat heb ik nu als ik door de haven van Hamburg aan het rijden ben, de symbiose van techniek (grote schepen, treinen, vrachtwagens, auto's, kranen, alles) en de geuren van verbande diesel vermengd met de geur van de Elbe...net een grote mierenhoop maar dan net met een perfecte structuur, alles heeft z'n zin.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen "fan", maar techniek in z'n algemeenheid vind ik geweldig. Ik kan gewoon een vliegtuigmotor/auto/motor zien en denken "wow, dat we dat toch even gedaan hebben met elkaar".techniek, ook al ben ik geen engineer.
En de doping.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het wielrennen is het toch wel de kracht en het talent die bepalen hoe ver iemand komt.
Die gebruiken ze toch allemaal dus dan is het weer gelijkquote:
Zegt een militaristquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat er dan af en toe eentje dood van z'n fiets flikkert nemen we ook maar op de koop toe...
Ach ja bij welke sport komen geen mensen om? Paar maand terug viel bij de plaatselijke voetbalclub nog een jongen van 15-16 dood neer tijdens een training..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat er dan af en toe eentje dood van z'n fiets flikkert nemen we ook maar op de koop toe...
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit jaar nog.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd?
Dat was een ravijn, geen doping.quote:
Het ging toch ook over doden in het wielrennen in het algemeen?quote:
Niksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat heeft dat met wielrennen te maken?
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht dat er recentelijk nog een wielrenner dood was gegaan vanwege hartfalen (?) wat uiteindelijk werd veroorzaakt door "Ueberanstrengung" door doping.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd?
Het is daar toch nieuws als de maffia ergens niet achter zitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:41 schreef Zeeland het volgende:
http://m.volkskrant.nl/ar(...)huisvuil-Napels.html
http://m.volkskrant.nl/ar(...)Homos-zijn-vies.htmlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:41 schreef Zeeland het volgende:
http://m.volkskrant.nl/ar(...)huisvuil-Napels.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |