quote:
quote:
Als Raonic niet geblesseerd was geraakt had hij in de vorige ronde al verloren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Als Müller een gelukkigere loting zou hebben, zou hij wel naar de laatste 16 gaan...
Achja, hij kan moeilijk weer stunten. Haase heeft een prima toernooi gespeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:22 schreef Norrage het volgende:
Ach dit had natuurlijk in 3 sets klaar moeten zijn, maar hulde voor de vechter Robin in de 2e set.
Lijkt me niet toch? Zoveel lopen ze niet achter, amper zelfs dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Het wordt dus waarschijnlijk Nadal-DP in ronde 4.
Wordt er trouwens over gesproken dat ze morgen gaan spelen? Zou niet gek zijn want ze lopen wel achter.
quote:
Het eerste wat ik vandaag zag op de site van Wimbledon was dat ze nog steeds achter liepen. Nja, vandaag is het alvast droog.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch? Zoveel lopen ze niet achter, amper zelfs dacht ik.
Leuk, tradities, maar niet spelen op zondag vind ik echtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Het wordt dus waarschijnlijk Nadal-Del Potro in ronde 4.
Wordt er trouwens over gesproken dat ze morgen gaan spelen? Zou niet gek zijn want ze lopen wel achter.
Zoals hij in de eerste twee sets staat te spelen echt niet...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Raonic niet geblesseerd was geraakt had hij in de vorige ronde al verloren.
Jij bent kampioen open deuren ingooien?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Müller wéér gebroken; die twee verloren tiebreaks hebben hem de das omgedaan
Vooral die tweede. Die eerste was gisterenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Müller wéér gebroken; die twee verloren tiebreaks hebben hem de das omgedaan
Kloptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Vooral die tweede. Die eerste was gisteren.
Ja, laten we hopen dat ze allebei goed spelen. Hoop dat Federer wint, maar wel na een mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
Als Nadal dus even opschiet kunnen we zo aansluiten bij Federer - Nalbandian.
Hij speelt op Court 1, Wozniacki moet opschietenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
Als Nadal dus even opschiet kunnen we zo aansluiten bij Federer - Nalbandian.
Dat weet ik, ik heb het over de tv uitzending.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij speelt op Court 1, Wozniacki moet opschieten
Wat heb je tegen Monfils?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Piperidine het volgende:
Lekker hoor, laat die Monfils maar naar huis gaan![]()
!!
hij is de hele wedstrijd al de mindere van fish hoor. ik was ook blij toen die de 2de set pakte, maar verdiend was het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Aalbers het volgende:
Jullie zijn ook manisch met zn allen hier. De ene keer helemaal in de glorie als hij een set pakt, daarna is het de grootste sukkel als Fish een breakpoint of set pakt. Jullie bereiken veel, zo achter je computer.
Ik hoor het al, fustenraties alom.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Aalbers het volgende:
Jullie zijn ook manisch met zn allen hier. De ene keer helemaal in de glorie als hij een set pakt, daarna is het de grootste sukkel als Fish een breakpoint of set pakt. Jullie bereiken veel, zo achter je computer.
Het was vanaf het begin al een kansloze missie, des te knapper die 2e set.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Aalbers het volgende:
Ehm, nee, niet echt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Aalbers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |