quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag een vogel in een kooi, dus moest ik denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Op basis van wat ik vind eigenlijk en dus wat ik heb gezien. Voor m'n gevoel slaan Murray en Djokovic veel vaker return winners, het aantal aces wat ze tegenkrijgen is naar mijn gevoel ook lager dan bij de meeste anderen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
@ ambrosius en TheGeneral: jullie vinden beiden dat de return van Murray en Djokovic beter is dan die van Nadal. Maar op basis waarvan, want Nadal is vaak wel heel efficient met het verzilveren van zijn BP's, al weet ik niet hoe hij scoort qua percentage gewonnen punten op de service van de tegenstander.
Oké, ik kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor want zij zijn ook wel de twee spelers aan wie ik denk bij de beste retourneerders. Maar op de allerallerbelangrijkste momenten lijkt Nadal me beter maar dat is dan meer het mentale aspect dan het speltechnische aspect.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op basis van wat ik vind eigenlijk en dus wat ik heb gezien. Voor m'n gevoel slaan Murray en Djokovic veel vaker return winners, het aantal aces wat ze tegenkrijgen is naar mijn gevoel ook lager dan bij de meeste anderen.
.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:19 schreef Tompsen het volgende:
Wat is de stand? Wie een goeie stream? op sopcast niks te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |