Kloptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Vooral die tweede. Die eerste was gisteren.
Ja, laten we hopen dat ze allebei goed spelen. Hoop dat Federer wint, maar wel na een mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
Als Nadal dus even opschiet kunnen we zo aansluiten bij Federer - Nalbandian.
Hij speelt op Court 1, Wozniacki moet opschietenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
Als Nadal dus even opschiet kunnen we zo aansluiten bij Federer - Nalbandian.
Dat weet ik, ik heb het over de tv uitzending.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij speelt op Court 1, Wozniacki moet opschieten
Wat heb je tegen Monfils?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Piperidine het volgende:
Lekker hoor, laat die Monfils maar naar huis gaan![]()
!!
hij is de hele wedstrijd al de mindere van fish hoor. ik was ook blij toen die de 2de set pakte, maar verdiend was het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Aalbers het volgende:
Jullie zijn ook manisch met zn allen hier. De ene keer helemaal in de glorie als hij een set pakt, daarna is het de grootste sukkel als Fish een breakpoint of set pakt. Jullie bereiken veel, zo achter je computer.
Ik hoor het al, fustenraties alom.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Aalbers het volgende:
Jullie zijn ook manisch met zn allen hier. De ene keer helemaal in de glorie als hij een set pakt, daarna is het de grootste sukkel als Fish een breakpoint of set pakt. Jullie bereiken veel, zo achter je computer.
Het was vanaf het begin al een kansloze missie, des te knapper die 2e set.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Aalbers het volgende:
Ehm, nee, niet echt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Aalbers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |