SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat Haase ook speelt, moest ik hieraan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
bookmakers / myp2p.eu / googlequote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:11 schreef Tompsen het volgende:
nog ergens uitgezonden op bbc?
Of anders een goeie stream?
bvd
Gelijk al? Na twee sets pas... al moet ie zijn eigen service nog wel even behouden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En Nadal heeft óók gelijk al een breakpoint...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Muller is van adel. Hij is baron. Ik moest hieraan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat Haase ook speelt, moest ik hieraan denken.Ik zag een vogel in een kooi, dus moest ik denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |