quote:
quote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:13 schreef _dory_ het volgende:
niemand een idee over sport 1? zit ik vast aan een eenmaal gekozen kanaal....?
Ben ook wel geinteresseerd, heb nu dezelfdequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kijk nu op die site met Russisch commentaar, kwaliteit is niet perfect (zie de bal soms niet..). Heeft iemand nog iets anders? PM/DM eventueel?
En hier nog iemand. Commentaar is zo'n ramp niet, maar kwaliteit stream is zo belabberd dat de bal niet te volgen is.quote:
Ik kijk ook die strream. Het is denk ik even wachten. Steeds meer streams verschijnen op fromsport. Dus die van Haase zal ook wel volgen binnenkort.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef Niox het volgende:
[..]
En hier nog iemand. Commentaar is zo'n ramp niet, maar kwaliteit stream is zo belabberd dat de bal niet te volgen is.
Gorgeousquote:
Zelfs door Sue net evenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is ze zeker. En zo wordt ze inderdaad vaker genoemd.
Blijft blanco hier?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:23 schreef Schaatsfan89 het volgende:
http://www.fromsportcom.com/v-2/8/182/v-298328.html
Mooi!
Fish is tot nu toe gewoon een stuk beter ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef Norrage het volgende:
En weer deuce. Fish speelt erg afwisselend, erg goed grastennis. Als ie dat doorzet zie ik het somber in voor Robin
Maar ook echt dominerend veel beter. Haase wordt weggespeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fish is tot nu toe gewoon een stuk beter ja.
*3-1.
In die eerste game had Haase nog kansen maar Fish begint nu beter te spelen helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fish is tot nu toe gewoon een stuk beter ja.
*3-1.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:31 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom ging Haase zijn shirt wisselen?
quote:
quote:
Waarom denk je?quote:
Ook alquote:
Ik spreek wel een beetje Russisch. Typ hier anders fonetisch wat je hoort, dan vertaal ik het wel voor je.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb nu een Russische stream, maar commentaar heb ik toch niet nodig
Dat lijkt me veel gedoe, en commentaar kan ik zelf ook wel bedenkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje Russisch. Typ hier anders fonetisch wat je hoort, dan vertaal ik het wel voor je.
A shup kum, woitsie trie zie demquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje Russisch. Typ hier anders fonetisch wat je hoort, dan vertaal ik het wel voor je.
Oké, maar het aanbod staat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel gedoe, en commentaar kan ik zelf ook wel bedenken
Ze zeggen dat de tactiek van Haase niet zo goed werkt.quote:
Ik dacht dat hij aan zijn collega vroeg wat hij het meest recent nog heeft gegeten; Haas of Visquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar het aanbod staat.
[..]
Ze zeggen dat de tactiek van Haase niet zo goed werkt.
30-30...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:42 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Мой сосед изо рта воняет рыбой werd net gezegd...
Fish speelt wel erg sterk, maar weggespeeld wil ik niet zeggen. Kwestie van zijn eigen servicegame houden en dat deed hij gewoon 1 keer niet.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:42 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Мой сосед изо рта воняет рыбой werd net gezegd...
FF?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:44 schreef danos het volgende:
Ze hadden net wel een leuke discussie over achternamen van dieren, ze snappen niet waarom die gekke westerse landen soms dieren namen gebruiken als achternaam. Zij russen hebben namelijk vaak financiële zaken of grondstoffen in de achternaam, zoals Lening en Staalin.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:44 schreef danos het volgende:
Ze hadden net wel een leuke discussie over achternamen van dieren, ze snappen niet waarom die gekke westerse landen soms dieren namen gebruiken als achternaam. Zij russen hebben namelijk vaak financiële zaken of grondstoffen in de achternaam, zoals Lening en Staalin.
Hier ook, too much Vodka for themquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:46 schreef TheGeneral het volgende:
Hey, mijn stream laat ineens Pennetta - Bartoli zien![]()
Leuk dat ik niet de enige hier ben die Russisch kent.quote:
Wel dezelfde orde van grootte ja.quote:
slechte grapjes in een apart topicquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk dat ik niet de enige hier ben die Russisch kent.
quote:
Johquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je kan het wel hier volgen:
http://www.wimbledon.com/(...)GB/scores/index.html
Die site kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Bedankt hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
quote:
Briljante reactie.quote:
Op Spogt 1.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Jij kan zien dat het mooi is? WAAR
Sport1..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Jij kan zien dat het mooi is? WAAR
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Haase pakt de game alsnog: 3-6 2-1*
Het begin van de ommekeer!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Haase pakt de game alsnog: 3-6 2-1*
??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:01 schreef Razor21 het volgende:
Het is gewoon op Eurosport te volgen zie ik net bij toeval.
Het gras is op eurosport wel erg groen anders..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:01 schreef Razor21 het volgende:
Het is gewoon op Eurosport te volgen zie ik net bij toeval.
Aanvraagde?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Norrage het volgende:
En mijn sport1 dat ik net aanvraagde doet het nog niet
Bij de baan ernaast nog groener.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:04 schreef danos het volgende:
[..]
Het gras is op eurosport wel erg groen anders..
Ja, nog een paar duizend man te gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Rumille het volgende:
Gaan ze serieus iedereen voorstellen? Wtf
Is altijd zo mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Rumille het volgende:
Gaan ze serieus iedereen voorstellen? Wtf
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, nog een paar duizend man te gaan.
Moet hij niet te lang wachtenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:12 schreef Sebartiaan het volgende:
de TT van assen is afgelopen, hopen dat die sopcastkerel effe zapt
Nul?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een vechter die Haase onvoorstelbaar hoeveel breaks hij wegwerkt
Het is al erg genoeg dat ie breaks heeft weg te werken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een vechter die Haase onvoorstelbaar hoeveel breaks hij wegwerkt
Gister is de spannende eerste set gespeeldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:19 schreef Norrage het volgende:
Heeft rafa al gespeeld gisterwist ik niet...die Wimbledon score laat ook niet de onderbroken potten zien...
Aantal goede services... Lijkt ook op de service van Fish wat meer in de wedstrijd te komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:22 schreef 3jskoningen2 het volgende:
30-0, herpakt Haase zich hier nou of lijkt dat maar zo?
30-15
40-15
Rafa - Gillesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
Maak het maar snel af Maria, dan kunnen we Rafa zien.
Nee Del Potro las ik net.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
Maak het maar snel af Maria, dan kunnen we Rafa zien.
Ze denken 'Ach kan wel even, we zitten toch goed op schema.'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:15 schreef Nober het volgende:
Op BBC2 zijn ze alle mensen individueel in het zonnetje aan het zetten, dat word dus nog wel even voordat er weer tennis op is.
Sport einzquote:
Haase na z'n ontmaagdingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef danos het volgende:
Die foto van Haase op wimbledon.com is overigens echt te erg
Alsof hij dronken is ja of heel blijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef danos het volgende:
Die foto van Haase op wimbledon.com is overigens echt te erg
In haar helft zit Serena, ik ben benieuwd naar die wedstrijdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Maria, die gaat echt nog heel ver komen, ik denk eigenlijk gewoon met de beker omhoog volgende week.
Sport 1 heeft uitstekende internetstreams.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat hij geen sport 1 heeft zijn het geen leugens.
Ik ook, maar Serena is natuurlijk nog lang niet op topniveau, ik acht Maria favoriet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef BobW het volgende:
[..]
In haar helft zit Serena, ik ben benieuwd naar die wedstrijd
Kirilenko wint van Serena vandaag.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef BobW het volgende:
[..]
In haar helft zit Serena, ik ben benieuwd naar die wedstrijd
1 uit 8.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef StijnDa het volgende:
Heeft er iemand een statistiek met hoeveel breaks Fish uit het aantal breekpunten heeft gehaald?
Tot nu toe genoeg hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef StijnDa het volgende:
Heeft er iemand een statistiek met hoeveel breaks Fish uit het aantal breekpunten heeft gehaald?
1/8quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef StijnDa het volgende:
Jawel hoor, Kirilenko versloeg tijdens de AO 2010 in een driesetter de niet fitte Sharapova dus Serena kan ze ook aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Qua looks wel, maar niet op tennisgebied
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/stats/day13/1303ms.htmlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef StijnDa het volgende:
Tiebreak gaat volgens mij naar de mentaal sterkste.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:34 schreef BobW het volgende:
Zo maakt Haase ook geen kans in de eventuele tiebreak
Ah ja, maar dat kost ook weer geld, en ik ging ervan uit dat hij niks wilde betalenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sport 1 heeft uitstekende internetstreams.
Omdat Haase geen WTA speelt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:37 schreef DeMessias het volgende:
Waarom zegt niemand iets als "WTA" ivm Haase, hij serveert op een gelijkaardig niveau
je kan t gewoon zien hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:37 schreef StijnDa het volgende:
Hij is aan het tijdrekken totdat wij weer streams hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |