A shup kum, woitsie trie zie demquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje Russisch. Typ hier anders fonetisch wat je hoort, dan vertaal ik het wel voor je.
Oké, maar het aanbod staat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel gedoe, en commentaar kan ik zelf ook wel bedenken
Ze zeggen dat de tactiek van Haase niet zo goed werkt.quote:
Ik dacht dat hij aan zijn collega vroeg wat hij het meest recent nog heeft gegeten; Haas of Visquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar het aanbod staat.
[..]
Ze zeggen dat de tactiek van Haase niet zo goed werkt.
30-30...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:42 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Мой сосед изо рта воняет рыбой werd net gezegd...
Fish speelt wel erg sterk, maar weggespeeld wil ik niet zeggen. Kwestie van zijn eigen servicegame houden en dat deed hij gewoon 1 keer niet.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:42 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Мой сосед изо рта воняет рыбой werd net gezegd...
FF?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:44 schreef danos het volgende:
Ze hadden net wel een leuke discussie over achternamen van dieren, ze snappen niet waarom die gekke westerse landen soms dieren namen gebruiken als achternaam. Zij russen hebben namelijk vaak financiële zaken of grondstoffen in de achternaam, zoals Lening en Staalin.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:44 schreef danos het volgende:
Ze hadden net wel een leuke discussie over achternamen van dieren, ze snappen niet waarom die gekke westerse landen soms dieren namen gebruiken als achternaam. Zij russen hebben namelijk vaak financiële zaken of grondstoffen in de achternaam, zoals Lening en Staalin.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:44 schreef danos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |