Fish is tot nu toe gewoon een stuk beter ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef Norrage het volgende:
En weer deuce. Fish speelt erg afwisselend, erg goed grastennis. Als ie dat doorzet zie ik het somber in voor Robin
Maar ook echt dominerend veel beter. Haase wordt weggespeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fish is tot nu toe gewoon een stuk beter ja.
*3-1.
In die eerste game had Haase nog kansen maar Fish begint nu beter te spelen helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fish is tot nu toe gewoon een stuk beter ja.
*3-1.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:31 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom ging Haase zijn shirt wisselen?
quote:
quote:
Waarom denk je?quote:
Ook alquote:
Ik spreek wel een beetje Russisch. Typ hier anders fonetisch wat je hoort, dan vertaal ik het wel voor je.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb nu een Russische stream, maar commentaar heb ik toch niet nodig
Dat lijkt me veel gedoe, en commentaar kan ik zelf ook wel bedenkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje Russisch. Typ hier anders fonetisch wat je hoort, dan vertaal ik het wel voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |