Aantal goede services... Lijkt ook op de service van Fish wat meer in de wedstrijd te komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:22 schreef 3jskoningen2 het volgende:
30-0, herpakt Haase zich hier nou of lijkt dat maar zo?
30-15
40-15
Rafa - Gillesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
Maak het maar snel af Maria, dan kunnen we Rafa zien.
Nee Del Potro las ik net.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
Maak het maar snel af Maria, dan kunnen we Rafa zien.
Ze denken 'Ach kan wel even, we zitten toch goed op schema.'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:15 schreef Nober het volgende:
Op BBC2 zijn ze alle mensen individueel in het zonnetje aan het zetten, dat word dus nog wel even voordat er weer tennis op is.
Sport einzquote:
Haase na z'n ontmaagdingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef danos het volgende:
Die foto van Haase op wimbledon.com is overigens echt te erg
Alsof hij dronken is ja of heel blijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef danos het volgende:
Die foto van Haase op wimbledon.com is overigens echt te erg
In haar helft zit Serena, ik ben benieuwd naar die wedstrijdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Maria, die gaat echt nog heel ver komen, ik denk eigenlijk gewoon met de beker omhoog volgende week.
Sport 1 heeft uitstekende internetstreams.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat hij geen sport 1 heeft zijn het geen leugens.
Ik ook, maar Serena is natuurlijk nog lang niet op topniveau, ik acht Maria favoriet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef BobW het volgende:
[..]
In haar helft zit Serena, ik ben benieuwd naar die wedstrijd
Kirilenko wint van Serena vandaag.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef BobW het volgende:
[..]
In haar helft zit Serena, ik ben benieuwd naar die wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |