is ie nou sarcastisch of echt fan??twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 20:23:39De vrienden van @destinedestine op de radio! Woehoe! #3FM reageer retweet
Juist hier ook geen problemen meer... netjes opgelost allemaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij hebben het al jaren, en nooit problemen mee gehad.
KPN en degelijke kwaliteit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop juist nooit iets bij Ziggo af te sluiten. Ik betaal liever meer voor degelijke kwaliteit...
Interactieve TV van KPN.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij hebt een satelliet op het dak staan? Want Digitenne is natuurlijk al helemaal 3x niks als je goede kwaliteit beeld wilt...
'Fan', net als van al die andere crap : Only seven left en zulks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
is ie nou sarcastisch of echt fan??twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 20:23:39De vrienden van @destinedestine op de radio! Woehoe! #3FM reageer retweet
Heb het niet zo met die STB's, toen in de twijfeltijd mee gespeeld, vond hem niet echt snel reageren. Ze hadden toch nieuwere uitgebracht die beter waren?quote:
Dat is helemaal bagger hoor ik van verschillende mensen die heel snel weer terug bij Ziggo zijn gegaanquote:
Ik trek bijna nooit films, af en toe een muziekje...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Juist hier ook geen problemen meer... netjes opgelost allemaal.
[..]
KPN en degelijke kwaliteit?. Je betaalt je blauw voor die 8 mbit. Terwijl je bij Ziggo voor dezelfde prijs van hun 20 mbit van KPN, 40 mbit met Alles-in-1 kan krijgen.
Die van tvpc.com? hier wel toen ik hem net testequote:
dat dus.quote:
hier niet, zowel in firefox en chrome niet...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Die van tvpc.com? hier wel toen ik hem net teste
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb het niet zo met die STB's, toen in de twijfeltijd mee gespeeld, vond hem niet echt snel reageren. Ze hadden toch nieuwere uitgebracht die beter waren?
Goed te doen, 40 mbit/s halen we makkelijk, upload is 4 mbit zoals beloofdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat dus.
En hoe is de internet verbinding van Ziggo? toen het nog @home was hadden we `t wel en viel de verbinding regelmatig weg
http://www.vipbox.tv/watch/13549/1/bbc-three.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier niet, zowel in firefox en chrome niet...
ach ja, iedere gek heeft zijn gebrek..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
'Fan', net als van al die andere crap : Only seven left en zulks.
nopequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/watch/13549/1/bbc-three.html
Deze dan?
Ja voor alle highschoolrock mag je Michiel bedankenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
'Fan', net als van al die andere crap : Only seven left en zulks.
Doe mij maar college rockquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja voor alle highschoolrock mag je Michiel bedanken
doe mij maar collegerokjes!quote:
dat dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:37 schreef alors het volgende:
Ik vind de versie van Britt best nog grappig, dit is gewoon kut/
true!quote:
1+1=2quote:
Half jaar geleden was het leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
die nyan cat is toch ook al niet meer grappig
Joh, die DJ's zijn te druk met muziek draaien om op zulke dingen te letten... dus daarom lopen ze meestal hopeloos achter.quote:
geweldig! "age 27 1/3"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)m_source=syndication
prachtig
Dat mag niet, staat in de regels.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
je moet je voicemail ook met alpha bravo charlie inspreken!
Had iemand een keer gedaan dacht ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
je moet je voicemail ook met alpha bravo charlie inspreken!
Ach, die regels lappen ze dan bij EW wel aan de laars hoorquote:
quote:What's the difference between God & Bono? God won't be wandering around Glastonbury festival thinking he's Bono. #U2
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef Qunix het volgende:
Gerard moet interview houden als Henk Westbroek op radio 1
neequote:
over de TdFquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef Qunix het volgende:
Gerard moet interview houden als Henk Westbroek op radio 1
is Stenders op BBC3 danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
je kan toch mooi alles op internet volgen ?
ik bedoel je kan dat festival toch ook op internet volgen.. op die bbc site..quote:
als Stenders dat festivalletje nou zou presenterenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik bedoel je kan dat festival toch ook op internet volgen.. op die bbc site..
ik kom echt stupid over
maar dan kun je toch niks zien..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als Stenders dat festivalletje nou zou presenteren
je kan gewoon kijken .. volgens mij is het niet echt live. kan aan mij liggen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
BBC streams zijn toch niet te zien buiten de UK?
slaap lekker, lekkere os van me!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ok, maar ik ga toch zo m'n bedje opzoeken, mag er morgen weer op tijd uit
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ok, maar ik ga toch zo m'n bedje opzoeken, mag er morgen weer op tijd uit
quote:
ow jaquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_Stendersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow jaZieltjens toch btw? nja, maakt niet uit
Ans...tja.....nee, liever Rob
ah, ik dacht dat het aan mijn verbinding lag...quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:58 schreef Againzender het volgende:
rob vraagt net mm nummer, eens kijken of het fischer z wordt
quote:
Zie OP... Shoutcast doet het...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
via www.nederland.fm heb ik iig nog een werkende audiostream. 3fm.nl is hier helemaal onbereikbaar
nope, zo dood als Columbo op het moment.quote:
maar niet eens het hele mannenkoor!quote:
je kunt ook echte muziek luisterenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
![]()
Pfff... Word je best nog moe van, de hele dag happy hardcore luisteren! *stuiter*
quote:
Wat een ellende staat er in die lijst zegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
![]()
TOPdag gehad dankzij Q, ze draaien gewoon die hele top 111 2 keer achter elkaar
tis dat ik het niet wist ansders had ik em op mn werk ook aangezet. heerlijk meebrullen met foute troep!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een ellende staat er in die lijst zeg
Echt heerlijk!!! Heb letterlijk gegild toen ze EINdelijk dragostea din tei gingen draaienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een ellende staat er in die lijst zeg
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt heerlijk!!! Heb letterlijk gegild toen ze EINdelijk dragostea din tei gingen draaien![]()
Haiducci in de Gabri Ponte mix =quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt heerlijk!!! Heb letterlijk gegild toen ze EINdelijk dragostea din tei gingen draaien![]()
hai poppekontjequote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Gilt nog een keer!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
prima boekje is het. het boekje van Ekdom vind ik echter nog net wat beter omdat dat ook op het privéleven ingaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:58 schreef Qunix het volgende:
Ondanks ik niet van lezen houd, zou ik het wel willen proberen om het boekje te lezen...
Joah, ook super!!quote:
Ik vraag me de hele dag al af waarom al die muziek fout is...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie ooit bepaald heeft dat Why tell me why van Anita Meyer een fout nummer is. Een van de beste nummers uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.
Moederquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele dag al af waarom al die muziek fout is...
hackers!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef hole1988 het volgende:
volgens mij is er een grote netwerk storing bij de NPO alleen de audiostreams doen het
Jong! Toffe avond gehad?? Ik ben vreemdgegaan, heb de hele dag Qmusic opstaan...quote:
Bezuinigingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef hole1988 het volgende:
volgens mij is er een grote netwerk storing bij de NPO alleen de audiostreams doen het
Nergens last van, FM-radio doet het gewoonquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef hole1988 het volgende:
MP3 stream doet het ook. Alle sites liggen er wel uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nergens last van, FM-radio doet het gewoon.
Ja, was supergezelligquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong! Toffe avond gehad?? Ik ben vreemdgegaan, heb de hele dag Qmusic opstaan...![]()
Tering, kriebelt
Zou ook kunnen.. Lulzsec.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hackers!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Sorry schat, als er gabber in beeld komt, wordt je moeder weer een jonge blom...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, was supergezellig![]()
Qmusic![]()
Schaam je!
Gabbersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry schat, als er gabber in beeld komt, wordt je moeder weer een jonge blom...![]()
Mooi dat je het tof hebt gehad!
Thanks!!quote:
Ik vind hem echt enorm tofquote:
Ik ben al boven, vandaag weer een drukke dag, zoals ik al eerder zei.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
En nu tandenpoetsen en naar boven, morgen weer een drukke dag
Wereldverbeteraarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben al boven, vandaag weer een drukke dag, zoals ik al eerder zei.
Pitten dus.
En ik ben nog deels schuldig ook aan het feit dat hij hier isquote:
Sowieso die stelling en die gast denkt dat hij heel wat is met zijn YouTube Kanaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een trieste boel zeg, leer je beheersen ofzo
link?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sowieso die stelling en die gast denkt dat hij heel wat is met zijn YouTube Kanaal.
Zegt er eentje wat hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en die gast denkt dat hij heel wat is met zijn YouTube Kanaal.
maar ik doe het anoniem, ok jullie weten het en ik loop er naar mijn weten niet echt mee te koop.quote:
de bbc live streams kun je niet buiten de UK kijken...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
je kan gewoon kijken .. volgens mij is het niet echt live. kan aan mij liggen..
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:56 schreef 3rdRock het volgende:
lees ik nu op twitter dat Domien vandaag open radio doet? toch wel met of Timur of Ramon mag ik hopen?
ik zie Timur, dus geen Ramon waarschijnlijk.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie Timur, dus geen Ramon waarschijnlijk.
dat kan toch helemaal nieeeeet...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:56 schreef 3rdRock het volgende:
lees ik nu op twitter dat Domien vandaag open radio doet? toch wel met of Timur of Ramon mag ik hopen?
Domien onder supervisie van bijv Timur of Ekstra vind ik meestal wel prima om te horenquote:
Echtquote:Friesland krijgt metalfestival Into The Grave
22/06/2011 - Door: Marz667 - Bron: nu.nlLeeuwarden krijgt op 13 augustus alsnog een metalfestival. Dat hebben de organisatoren woensdag laten weten. Het festival, dat Into The Grave heet, vindt plaats op het Oldehoofsterkerkhof in de Friese hoofdstad.
In totaal spelen van 's middags tot 's avonds acht bands, onder wie de Friese death/thrash metalband Disintegrate en het Amerikaanse grindcore vijftal Waking The Cadaver. In de voorverkoop koop je een ticket voor ¤ 6,66.
ik had het al gezien. misschien dat er wel heen ga. voor die paar euroquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:03 schreef alors het volgende:
Nou Rock lekker raggen in LWD
[..]
Echtwaarom kan er nooit wat leuks worden georganiseerd, altijd maar die ragzooi
ik denk dat ze serieus zijn hoor!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Yeah right, alsof ze het leukste paard van stal ontslaan
Niets tegen ragzooi, maar Friese death/trash metalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
allebei even kutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets tegen ragzooi, maar Friese death/trash metal!
just wondering, maar wat zou jij dan leuk vinden? met hemelvaart was er een dancefestival, bevrijdingsfestival was redelijk mainstream dus vandaar mij vraagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso de combinatie Fries en Metalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets tegen ragzooi, maar Friese death/trash metal!
nou als bv kijkt wat er in Groningen op de Nacht van de Wetenschap stond, of wat er op Into The Great Wide Open staat, maarja dan moet je weer helemaal naar fokking Vlieland, ik snap de magie van een eiland, maar kan zulks niet óók op het vasteland?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just wondering, maar wat zou jij dan leuk vinden? met hemelvaart was er een dancefestival, bevrijdingsfestival was redelijk mainstream dus vandaar mij vraag
nja, voor dergelijke zaken moet je helaas wat verder reizen ja. en into the grave is min of meer een vervanger van Waldrockquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef alors het volgende:
[..]
nou als bv kijkt wat er in Groningen op de Nacht van de Wetenschap stond, of wat er op Into The Great Wide Open staat, maarja dan moet je weer helemaal naar fokking Vlieland, ik snap de magie van een eiland, maar kan zulks niet óók op het vasteland?
Er is al zoveel van die rag dingen Wraldrock (oh ik zie net dat dat niet meer bestaat hihi) nja.
Nou bijna alle affiches die ik zie is metal, er is volgens mij juist echt bovengemiddeld veel metal hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, voor dergelijke zaken moet je helaas wat verder reizen ja. en into the grave is min of meer een vervanger van Waldrockmaar zoveel ragdingen heb je hier in het noorden toch niet?
oh, en een paar weken terug dat straatfestival? was dat niks?
ach ja, t blijven friese boeren die van beuken houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nou bijna alle affiches die ik zie is metal, er is volgens mij juist echt bovengemiddeld veel metal hier
Straatfestival heb ik even doorgelezen, maar leek niet echt boeiend maar ik had ook geen tijd toen.
In bv Romein staat ook elke maand wel metalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach ja, t blijven friese boeren die van beuken houdenik ben verder niet zo'n festivalganger dus ik let er ook nooit zo op
oplossing: ga van ragmuziek houden!
Waldrock en dit prutfestivalletje zijn natuurlijk niet te vergelijken. Waldrock had elk jaar erg grote namen staan, heb er zelf Slayer en Sepultura gezienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, voor dergelijke zaken moet je helaas wat verder reizen ja. en into the grave is min of meer een vervanger van Waldrockmaar zoveel ragdingen heb je hier in het noorden toch niet?
oh, en een paar weken terug dat straatfestival? was dat niks?
klopt, maar de komende tijd ook rock, pop en zelfs urban!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef alors het volgende:
[..]
In bv Romein staat ook elke maand wel metal
daar heb je wel een punt natuurlijk, maar beter iets dat helemaal nietsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waldrock en dit prutfestivalletje zijn natuurlijk niet te vergelijken. Waldrock had elk jaar erg grote namen staan, heb er zelf Slayer en Sepultura gezien
wanneer gaan we jou horen in flirt je stijf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Niet meer denk ik zoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wanneer gaan we jou horen in flirt je stijf?
Ga ik opa worden???quote:
daar ben ik nog helemaal niet aan toe! misschien over 20jaar, maar zeker niet eerder! broek aanhouden dus!quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:27 schreef themauster het volgende:
Hebbe gij 1 vrouwelijke Pino-vogel gevonden Pino?
gedraag je!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, ik ben weer wegTot vannacht
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |