Zegt er eentje wat hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en die gast denkt dat hij heel wat is met zijn YouTube Kanaal.
maar ik doe het anoniem, ok jullie weten het en ik loop er naar mijn weten niet echt mee te koop.quote:
de bbc live streams kun je niet buiten de UK kijken...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
je kan gewoon kijken .. volgens mij is het niet echt live. kan aan mij liggen..
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:56 schreef 3rdRock het volgende:
lees ik nu op twitter dat Domien vandaag open radio doet? toch wel met of Timur of Ramon mag ik hopen?
ik zie Timur, dus geen Ramon waarschijnlijk.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie Timur, dus geen Ramon waarschijnlijk.
dat kan toch helemaal nieeeeet...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:56 schreef 3rdRock het volgende:
lees ik nu op twitter dat Domien vandaag open radio doet? toch wel met of Timur of Ramon mag ik hopen?
Domien onder supervisie van bijv Timur of Ekstra vind ik meestal wel prima om te horenquote:
Echtquote:Friesland krijgt metalfestival Into The Grave
22/06/2011 - Door: Marz667 - Bron: nu.nlLeeuwarden krijgt op 13 augustus alsnog een metalfestival. Dat hebben de organisatoren woensdag laten weten. Het festival, dat Into The Grave heet, vindt plaats op het Oldehoofsterkerkhof in de Friese hoofdstad.
In totaal spelen van 's middags tot 's avonds acht bands, onder wie de Friese death/thrash metalband Disintegrate en het Amerikaanse grindcore vijftal Waking The Cadaver. In de voorverkoop koop je een ticket voor ¤ 6,66.
ik had het al gezien. misschien dat er wel heen ga. voor die paar euroquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:03 schreef alors het volgende:
Nou Rock lekker raggen in LWD
[..]
Echtwaarom kan er nooit wat leuks worden georganiseerd, altijd maar die ragzooi
ik denk dat ze serieus zijn hoor!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Yeah right, alsof ze het leukste paard van stal ontslaan
Niets tegen ragzooi, maar Friese death/trash metalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
allebei even kutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets tegen ragzooi, maar Friese death/trash metal!
just wondering, maar wat zou jij dan leuk vinden? met hemelvaart was er een dancefestival, bevrijdingsfestival was redelijk mainstream dus vandaar mij vraagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso de combinatie Fries en Metalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets tegen ragzooi, maar Friese death/trash metal!
nou als bv kijkt wat er in Groningen op de Nacht van de Wetenschap stond, of wat er op Into The Great Wide Open staat, maarja dan moet je weer helemaal naar fokking Vlieland, ik snap de magie van een eiland, maar kan zulks niet óók op het vasteland?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just wondering, maar wat zou jij dan leuk vinden? met hemelvaart was er een dancefestival, bevrijdingsfestival was redelijk mainstream dus vandaar mij vraag
nja, voor dergelijke zaken moet je helaas wat verder reizen ja. en into the grave is min of meer een vervanger van Waldrockquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef alors het volgende:
[..]
nou als bv kijkt wat er in Groningen op de Nacht van de Wetenschap stond, of wat er op Into The Great Wide Open staat, maarja dan moet je weer helemaal naar fokking Vlieland, ik snap de magie van een eiland, maar kan zulks niet óók op het vasteland?
Er is al zoveel van die rag dingen Wraldrock (oh ik zie net dat dat niet meer bestaat hihi) nja.
Nou bijna alle affiches die ik zie is metal, er is volgens mij juist echt bovengemiddeld veel metal hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, voor dergelijke zaken moet je helaas wat verder reizen ja. en into the grave is min of meer een vervanger van Waldrockmaar zoveel ragdingen heb je hier in het noorden toch niet?
oh, en een paar weken terug dat straatfestival? was dat niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |