quote:
quote:
quote:
Oef! Nice!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Bandy-Federer zaterdag.
En wat te denken van Tsonga-Gonzo.
Voor Federer zou het een makkie moeten zijn, niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Bandy-Federer zaterdag.
En wat te denken van Tsonga-Gonzo.
Dat is wazigquote:
Te donker. Geldt voor alle banen behalve centrequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er aan de hand met Ferrer-Harrison?
Hmm, in de samenvatting op de NOS kwam een Sampras-imitatie in beeld, aangezien ze altijd 2 punten laten zien (1 mooie en het MP) gokte ik het eropquote:
Hij heeft hem inderdaad toen ook gedaan, maar dat was geen MP.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hmm, in de samenvatting op de NOS kwam een Sampras-imitatie in beeld, aangezien ze altijd 2 punten laten zien (1 mooie en het MP) gokte ik het erop.
En Nalbandian vs Federerquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zaterdag Baghdatis vs. Djokovic!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zaterdag Baghdatis vs. Djokovic!
Lijken me allebei eigenlijk gewoon 3-setters.quote:
Mij ook, maar die kunnen ook vermakelijk zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
[..]
Lijken me allebei eigenlijk gewoon 3-setters.
Mij ook. Baghdatis en Nalbandian zijn allebei leuke en goeie spelers, maar nu ze niet erg in vorm zijn, gaan ze er beiden denk ik keihard af.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
[..]
Lijken me allebei eigenlijk gewoon 3-setters.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef Tim86 het volgende:
Tsonga komt op ADV en schreeuwt OUI MONSIEURRRRR
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand nog beelden van DelPo die met zn schoenen gooit?
Hij kan wel wat beter mee denk ik als hij gewoon zo serveert als de vorige potjes. Als Fish normaal serveert denk ik dat 'ie wint, anders heeft Haase zeker een goede kans.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef BobW het volgende:
Wat denken jullie over morgen bij Fish - Haase? Zelfde als op RG of gaat Haase het nu beter doen?
Wedstrijd tegen Verdasco moet ook niet te zwaar meegerekend worden denk ik..Haase sloeg amper onnodige fouten, maar Verdasco stond ook echt te kloten..paar keer de bal in de rally en dan kwam de fout wel, al is het aantal van 13 UE in 4 sets wel echt ziekelijk laag..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan wel wat beter mee denk ik als hij gewoon zo serveert als de vorige potjes. Als Fish normaal serveert denk ik dat 'ie wint, anders heeft Haase zeker een goede kans.
Die 1e kan wel eens lang duren, verder moet het wel lukken toch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef BobW het volgende:
Court 12
12:00
Ladies' Singles - 3rd Round
Yanina Wickmayer(BEL)[19] vs. Svetlana Kuznetsova(RUS)[12]
Gentlemen's Singles - 2nd Round
Jurgen Melzer(AUT)[11] vs Dmitry Tursunov(RUS)
To Finish 6-3 2-6 7-6(5) 1-1
Francesca Schiavone(ITA)[6] vs. Tamira Paszek(AUT)
Gentlemen's Singles - 3rd Round
Mardy Fish(USA)[10] vs. Robin Haase(NED)
Geen idee wat de weersvoorspelling is, maar misschien wordt dit een zaterdagwedstrijd. Stiekem hoop ik het omdat ik morgenavond weg ga
Oh dit vind ik wel gunstig want ik heb overdag echt geen tijd. 's Avonds of zaterdag vind ik primaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef BobW het volgende:
Court 12
12:00
Yanina Wickmayer(BEL)[19] vs. Svetlana Kuznetsova(RUS)[12]
Gentlemen's Singles - 2nd Round
Jurgen Melzer(AUT)[11] vs Dmitry Tursunov(RUS)
To Finish 6-3 2-6 7-6(5) 1-1
Francesca Schiavone(ITA)[6] vs. Tamira Paszek(AUT)
Gentlemen's Singles - 3rd Round
Mardy Fish(USA)[10] vs. Robin Haase(NED)
Geen idee wat de weersvoorspelling is, maar misschien wordt dit een zaterdagwedstrijd. Stiekem hoop ik het omdat ik morgenavond weg ga
Mwah, het moet toch wel 5 uur droog zijn voor ze kunnen beginnen denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Die 1e kan wel eens lang duren, verder moet het wel lukken toch.
Maar dat is logisch.quote:
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft ze daar nou serieus reclame om d'r nek ?
Ja man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Prachtig. Die dunk Smash van Sampras vond ik altijd zo zwakzinnig.
Dat gras eronder vind ik zo mooiquote:
Je staat al voor lul als je heel erg met je racket gooit, maar dit is nog ergerquote:
Dit soort ballen krijg je altijd wel een keer in een wedstrijd. Verschil is natuurlijk ook wel dat bijna niemand meer Serve-volley speelt zoals Sampras dat wel deed. Dus dit soort situaties komen niet veel meer voor. Aan de andere kant kan zo'n situatie ook vanuit een rally ontstaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:02 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
er wordt tegenwoordig veel beter geretouneerd
Ach ze moesten natuurlijk zo'n bal vinden die hij tegen Federer heeft geslagen en dit zal wel de bal zijn geweest die er het meest bij in de buurt kwam. Was inderdaad niet echt een heel indrukwekkende. (in vergelijking met de rest)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:04 schreef tja77 het volgende:
De laatste van die serie slam dunks van Sampras, (die tegen Federer) vind ik niet eens een slam dunk. Maar dat zal wel amerikaanse nijd zijn richting Federer, omdat Federer een groter kampioen is dan hun geliefde boring Pete.
Wat is er zo bijzonder aan die slamdunksmashes, dat hij hoog springt of dat de timing zo moeilijk is? Springt hij nou hoger dan een amateur dat zou doen? Ik heb echt geen idee.quote:
quote:
Hij heeft behoorlijk wat airtime, als ik spring past de krant van zaterdag er niet eens onder. Maar de gemiddelde basketballer komt toch wel een stukje hoger dan Sampras. De timing vind ik op zich nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die slamdunksmashes, dat hij hoog springt of dat de timing zo moeilijk is? Springt hij nou hoger dan een amateur dat zou doen? Ik heb echt geen idee.
daar moet ik een filmpje van zien!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Gebeurde daar no hetzelfde als bij DP? Die gooide toch uit boosheid zijn schoen op de baan en die vloog ook het stadion uit?
Timing is wel iets moeilijker in de lucht, maar vooral de balans vind ik in zo'n geval moeilijk. Niet dat ik het heel erg goed kan (ik kom sowieso al niet zo hoogquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die slamdunksmashes, dat hij hoog springt of dat de timing zo moeilijk is? Springt hij nou hoger dan een amateur dat zou doen? Ik heb echt geen idee.
Youtube: Del Potro shoesquote:
Ik had het echt humor geweest als het tijdens de finale was gebeurd en hij zijn schoenen in de royale box had gegooid waar de kannegin zat (niet geraaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Youtube: Del Potro shoes
Eerste de beste filmpje:
Het is verschrikkelijk (zeker op Wimbledon) maar stiekem is het ook wel een helden actie
Ik moest een beetje aan dit filmpje denken:quote:
Niet echt moeders mooiste neequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:17 schreef Maanvis het volgende:
Wat is ze toch lelijk als ze emotioneel is
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:09 schreef luckass het volgende:
Lisicki. Iedereen staat wel eens slecht op de foto.
klopt en daarom heb ik haar op het slechtste moment gepakt, dan kan het alleen meevallen in den toekomst.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:09 schreef luckass het volgende:
Lisicki. Iedereen staat wel eens slecht op de foto.
Van vanochtend:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef Norrage het volgende:
Hoe is het weer vandaag? Krijgen we tennis te zien?
quote:0907: The all important weather forecast from BBC Breakfast's Carol Kirkwood: "It's a beautiful start to the morning, and as we go through the day the sunshine will turn hazier. Going into the evening there will be a bit more cloud about and some rain as well - but generally much better than we've been used to." Temperatures on Monday could be "scorchio", apparently. Carol's word, not mine.
heldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:07 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik moest een beetje aan dit filmpje denken:
http://nos.nl/video/238456-1999-schalken-laat-racket-vliegen.html
Haha, zelden Sjeng zo te keer zien gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heldDat gezicht ook van Sjeng meteen daarna, haha
Ik hoop niet hier want ik wil zelf nog de baan opquote:
Ben het met je eens, alhoewel ik nog steeds publiekelijk restecpa moet geven aan Na Li en Sabine Lisicki voor die schitterende pot van gisterquote:
Ach, het is toch gewoon een beetje showmanship? Je kan hem natuurlijk altijd koel en klinisch afmaken zoals Federer normaal doet, maar als je een paar Kilometer voorstaat zoals gister dan permitteer je je misschien een truukje voor het publiek, soort egoboost denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wozniacki?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef tja77 het volgende:
Ik zou me trouwens best wel kunnen vermaken met die deense.
hahaha net een uit de kluit gewassen baby.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:32 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
huilend is ze iets minder
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef truedestiny het volgende:
[..]
hahaha net een uit de kluit gewassen baby.
http://nos.nl/video/249606-wozniacki-stelt-djokovic-vragen.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:35 schreef Norrage het volgende:
Ze ziet er wel goed uit, maar haar hoofd kan er af en toe heel raar uitzien...Verder is het ook echt een lief mens. Heeft iemand dat filmpje dat ze Djokovic zijn persconferentie overneemt?
Ja die kende ik, zo lekker kort alleen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:36 schreef theSummoner het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/249606-wozniacki-stelt-djokovic-vragen.html
Deze?
Ferrer en Roddick winnen denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:42 schreef Norrage het volgende:
Ferrer - Harrison kan wel een leuke afsluiting krijgen (nu 4-2 Ferrer 4e set, 1-2 achter in sets).
En Roddick - Lopez is ook wel leuk
Dat vraag ik me ook af idd..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef Lagrinta het volgende:
Waarom zenden ze zon kutwedstrijd uit op BBC?
Is pas vanaf 2 uur altijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef Lagrinta het volgende:
En waarom spelen ze niet op Court 1 en CC?
Als ballenmeisje dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Nober het volgende:
Komt ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht gisteren dat BBC Sharapova zou uitzenden want die moet tegen een Britse, blijkt er nóg een Britse te zijn!
Fotoshop denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef DeMessias het volgende:
Straks ging het erover dat iedereen wel eens slecht op een foto staat, Wickmayer staat toch wel uitzonderlijk goed op haar spelersfoto, want knap vind ik ze niet
[ afbeelding ]
Ja, daar komt ie wel van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef DeMessias het volgende:
Straks ging het erover dat iedereen wel eens slecht op een foto staat, Wickmayer staat toch wel uitzonderlijk goed op haar spelersfoto, want knap vind ik ze niet
[ afbeelding ]
ik vind dat altijd zo zielig, iemand een blessure toewensenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef Nober het volgende:
Nou Peng blesseer jezelf en geef op, Britten blij, ik blij... China in rouw.
Ze maakte ook wel een paar mooie punten net!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef tja77 het volgende:
Wozniacki op 6-1 en 4-1, en nog steeds geen fout gemaakt.
Ik trek die verwensing in want ik zie dat BBC Sharapova heeft gevonden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind dat altijd zo zielig, iemand een blessure toewensen.
Oei, hoe gaat ze dat verwerken, ik zie een ommekeer aankomen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Edit: en haar eerste fout wordt nu gemaakt.
Heb je al, daar zet je 'm mee op standby.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef truedestiny het volgende:
Ik wil ook een red button op mijn afstandbediening.
Dat weet ik dus juist niet. Ik heb niet het idee dat ze zo hoog springen en ik heb geen idee hoe hoog ik zelf zou springen. De timing lijkt me wel lastig. Maar goed, vandaar ook mijn vraag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Of het moeilijk is: geen idee, ik weet alleen wel dat ik het ze waarschijnlijk niet zomaar na doe, jij wel?
Laat iemand het filmen als je het doet, video hier plaatsen, zullen wij oordelen. Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat weet ik dus juist niet. Ik heb niet het idee dat ze zo hoog springen en ik heb geen idee hoe hoog ik zelf zou springen. De timing lijkt me wel lastig. Maar goed, vandaar ook mijn vraag.
een keer proberen tijdens een training?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat weet ik dus juist niet. Ik heb niet het idee dat ze zo hoog springen en ik heb geen idee hoe hoog ik zelf zou springen. De timing lijkt me wel lastig. Maar goed, vandaar ook mijn vraag.
Ik ga het straks wel proberen als het droog blijftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laat iemand het filmen als je het doet, video hier plaatsen, zullen wij oordelen. Ik ben wel benieuwd.
Ze was toen 17, maar ik vind het toch indrukwekkend dat je op dat niveau al meedraait.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Sharapova won op die leeftijd (of was ze 16 destijds) Wimbledon tegen Serena...
check die gozer op de achtergrond haar kont dan stiekum checkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Nober het volgende:
Jump, jump... a little higher!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
check die gozer op de achtergrond haar kont dan stiekum checken
Kan een panter niet mannelijk ofwel vrouwelijk zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:12 schreef tja77 het volgende:
panter is vrouwlijk
tijger manlijk
in deze regio althans
In benamingen voor knap iemand of in de natuur?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Kan een panter niet mannelijk ofwel vrouwelijk zijn?
Slang...straattaal. Hier is een panter een mooie dame....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Kan een panter niet mannelijk ofwel vrouwelijk zijn?
In de natuur en in België zeggen jullie wel meer vreemde dingenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In benamingen voor knap iemand of in de natuur?In de natuur beiden en in België zeggen we enkel tijger tegen een vrouw
Of een cougar...vrouwelijke versie van playboyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Slang...straattaal. Hier is een panter een mooie dame....
cougar is toch oud wijf dat sexueel te actief is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Of een cougar...vrouwelijke versie van playboy
Stoere jongen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef tja77 het volgende:
Die Sharapova lijkt me best wel een beest in bed, maar ik zeg je, zij en ik een half uur samen, en ze zal daarna een aantal maanden alleen nog rolstoeltennis kunnen spelen.
Heeft Ester Vergeer ook een keer wat tegenstand
En sindsdien maakt ze geen punt meer, kutjinxer dat ik benquote:
waarschijnlijk, na een verkrachting; uit vrije wil zegt ze 'nee'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef tja77 het volgende:
Die Sharapova lijkt me best wel een beest in bed, maar ik zeg je, zij en ik een half uur samen, en ze zal daarna een aantal maanden alleen nog rolstoeltennis kunnen spelen.
Naja oud (rijk) wijf dat jongere mannen scoortquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef DeMessias het volgende:
[..]
cougar is toch oud wijf dat sexueel te actief is?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef tja77 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ze is niet zo preuts denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef DeMessias het volgende:
[..]
waarschijnlijk, na een verkrachting; uit vrije wil zegt ze 'nee'
Tweede game anders nog steeds niet over..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
En sindsdien maakt ze geen punt meer, kutjinxer dat ik ben
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef tja77 het volgende:
Ik sla er wel eens 3 achter elkaar, maar geen gejuich...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat verdien je dan ook wel als je 2 dubbele fouten zo snel achtereen slaat
Haase zal dat voor Nederland gaan doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef tja77 het volgende:
Die engelsen denken meteen dat ze er weer iemand bij hebben die Wimbledon kan winnen.
euh .... engelse vrouwen zien er uit als tokkies, grotendeelsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef tja77 het volgende:
Ze heeft zo'n typisch lief engels gezichtje...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh .... engelse vrouwen zien er uit als tokkies, grotendeels
Zelfs Rosie ziet er niet uit!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh .... engelse vrouwen zien er uit als tokkies, grotendeels
Dit is een van de stoerste posts ooit op FOK! wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef tja77 het volgende:
[...]
Dankje, je hebt geen idee wat het voor me betekent dat jij dit over mijn post zegtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is een van de stoerste posts ooit op FOK! wat mij betreft.
Tuurlijk wel, in 4 sets!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef franklop het volgende:
Denk niet dat Haase vandaag een kans maakt tegen Fish
Spelen die ook op Wimbledon?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:50 schreef danusz1986 het volgende:
New Yersey Nets geen New York Nets Kristie!
Nee ze had het over een basketballer Vujecic die van Lakers naar New Yersy Nets was overgestapt. Die staat aan de zijde van Sjarapova!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Nee ze had het over een basketballer Vujecic die van Lakers naar New Yersy Nets was overgestapt. Die staat aan de zijde van Sjarapova!
maakt niet uit, gewoon opgave...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef BobW het volgende:
Medical Time out Bartoli
Heb niet gezien wat er gebeurde
Zucht... ik snap wat je bedoelt...quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zucht... ik snap wat je bedoelt...
"are you fucking kidding me?"
Fixed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:05 schreef danusz1986 het volgende:
Die bal was uit, maja geen challenges voor Sharapova meer
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dankje, je hebt geen idee wat het voor me betekent dat jij dit over mijn post zegt
100x zo irritant vind ik gelijk dat excuus van zo'n commentator.. Alsjeblieft zeg.quote:
Amerikanen hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
100x zo irritant vind ik gelijk dat excuus van zo'n commentator.. Alsjeblieft zeg.
Hypocriete Amerikanen/Engelsen/Aussies. Hekel aan die hypocriete maatschappij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
100x zo irritant vind ik gelijk dat excuus van zo'n commentator.. Alsjeblieft zeg.
quote:
Sampras kon met z'n 1.85m een basketbal dunken, hij kwam in ieder geval erg hoog.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft behoorlijk wat airtime, als ik spring past de krant van zaterdag er niet eens onder. Maar de gemiddelde basketballer komt toch wel een stukje hoger dan Sampras. De timing vind ik op zich nog wel meevallen.
Service naar buiten en dat is het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef Norrage het volgende:
Maar echt knap hoor van Robson, ze heeft een heel vol slagenarsenaal, denk dat als ze niet kapot gaat aan de Britse aandacht ze echt wel een grote kan worden
Geloof me, in de NBA lopen er zat rond met meer sprongkracht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sampras kon met z'n 1.85m een basketbal dunken, hij kwam in ieder geval erg hoog.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Service naar buiten en dat is het wel zo'n beetje.
Zou ik ook niet doen want ik heb er de ballen verstand van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Met jou ga ik sowieso geen discussie beginnen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen want ik heb er de ballen verstand van.
Die indruk gaf ze me ook, toppertje in wording, net zoals Dimitrov bij de mannen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef Norrage het volgende:
Maar echt knap hoor van Robson, ze heeft een heel vol slagenarsenaal, denk dat als ze niet kapot gaat aan de Britse aandacht ze echt wel een grote kan worden
Federer had licht op CC. Haase niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Na 20:00? Net als Federer gisteren ongeveer.
Net had je het nog over de gemiddelde basketballer en daar zit Sampras zeker boven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geloof me, in de NBA lopen er zat rond met meer sprongkracht.
4e partij op baan 12, waar Wickmayer net heeft gewonnen. Lastig te zeggen..nu eerst het restant van Melzer-Tursunov (2-1 in sets voor Melzer) en dan Schiavone-Paszek. Denk dat Tursunov een vijfsetter wordt en Schiavone een driesetter, maar dat is puur gokwerk. Bij mijn inschatting zou het pas over een uur of 4 zijn en dat is nog zonder regen..quote:
Now that's airtime...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sampras kon met z'n 1.85m een basketbal dunken, hij kwam in ieder geval erg hoog.
yeah but no but yeah but no but..quote:
jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:29 schreef Nober het volgende:
2-0 Sharapova... zal Robson nog 1 game winnen?
super!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4e partij op baan 12, waar Wickmayer net heeft gewonnen. Lastig te zeggen..nu eerst het restant van Melzer-Tursunov (2-1 in sets voor Melzer) en dan Schiavone-Paszek. Denk dat Tursunov een vijfsetter wordt en Schiavone een driesetter, maar dat is puur gokwerk. Bij mijn inschatting zou het pas over een uur of 4 zijn en dat is nog zonder regen..
Haase mag straks, en Lopez - Roddick is bezigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef DeMessias het volgende:
vandaag staan er dus geen topwedstrijden op het programma?
Met Roddick-Lopez en Fish-Haase is er weinig te klagen imoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef DeMessias het volgende:
Lopez - Roddick?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef DeMessias het volgende:
geen topwedstrijden dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Lopez - Roddick?
Del Potro - Simon?
Murray - Ljubicic?
Bogomolov - Berdych?
Haase - Fish?
Andreev - Tomic?
Kvitova - Vinci?
Pironkova - Zvonareva?
Gonzo tegen Tsonga... sounds interestingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef DeMessias het volgende:
Morgen heb je er ook 2 met onder meer Gonzalez die tegen Tsonga uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |