quote:
quote:
quote:
Oef! Nice!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Bandy-Federer zaterdag.
En wat te denken van Tsonga-Gonzo.
Voor Federer zou het een makkie moeten zijn, niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Bandy-Federer zaterdag.
En wat te denken van Tsonga-Gonzo.
Dat is wazigquote:
Te donker. Geldt voor alle banen behalve centrequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er aan de hand met Ferrer-Harrison?
Hmm, in de samenvatting op de NOS kwam een Sampras-imitatie in beeld, aangezien ze altijd 2 punten laten zien (1 mooie en het MP) gokte ik het eropquote:
Hij heeft hem inderdaad toen ook gedaan, maar dat was geen MP.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hmm, in de samenvatting op de NOS kwam een Sampras-imitatie in beeld, aangezien ze altijd 2 punten laten zien (1 mooie en het MP) gokte ik het erop.
En Nalbandian vs Federerquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zaterdag Baghdatis vs. Djokovic!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zaterdag Baghdatis vs. Djokovic!
Lijken me allebei eigenlijk gewoon 3-setters.quote:
Mij ook, maar die kunnen ook vermakelijk zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
[..]
Lijken me allebei eigenlijk gewoon 3-setters.
Mij ook. Baghdatis en Nalbandian zijn allebei leuke en goeie spelers, maar nu ze niet erg in vorm zijn, gaan ze er beiden denk ik keihard af.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
[..]
Lijken me allebei eigenlijk gewoon 3-setters.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef Tim86 het volgende:
Tsonga komt op ADV en schreeuwt OUI MONSIEURRRRR
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand nog beelden van DelPo die met zn schoenen gooit?
Hij kan wel wat beter mee denk ik als hij gewoon zo serveert als de vorige potjes. Als Fish normaal serveert denk ik dat 'ie wint, anders heeft Haase zeker een goede kans.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef BobW het volgende:
Wat denken jullie over morgen bij Fish - Haase? Zelfde als op RG of gaat Haase het nu beter doen?
Wedstrijd tegen Verdasco moet ook niet te zwaar meegerekend worden denk ik..Haase sloeg amper onnodige fouten, maar Verdasco stond ook echt te kloten..paar keer de bal in de rally en dan kwam de fout wel, al is het aantal van 13 UE in 4 sets wel echt ziekelijk laag..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan wel wat beter mee denk ik als hij gewoon zo serveert als de vorige potjes. Als Fish normaal serveert denk ik dat 'ie wint, anders heeft Haase zeker een goede kans.
Die 1e kan wel eens lang duren, verder moet het wel lukken toch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef BobW het volgende:
Court 12
12:00
Ladies' Singles - 3rd Round
Yanina Wickmayer(BEL)[19] vs. Svetlana Kuznetsova(RUS)[12]
Gentlemen's Singles - 2nd Round
Jurgen Melzer(AUT)[11] vs Dmitry Tursunov(RUS)
To Finish 6-3 2-6 7-6(5) 1-1
Francesca Schiavone(ITA)[6] vs. Tamira Paszek(AUT)
Gentlemen's Singles - 3rd Round
Mardy Fish(USA)[10] vs. Robin Haase(NED)
Geen idee wat de weersvoorspelling is, maar misschien wordt dit een zaterdagwedstrijd. Stiekem hoop ik het omdat ik morgenavond weg ga
Oh dit vind ik wel gunstig want ik heb overdag echt geen tijd. 's Avonds of zaterdag vind ik primaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef BobW het volgende:
Court 12
12:00
Yanina Wickmayer(BEL)[19] vs. Svetlana Kuznetsova(RUS)[12]
Gentlemen's Singles - 2nd Round
Jurgen Melzer(AUT)[11] vs Dmitry Tursunov(RUS)
To Finish 6-3 2-6 7-6(5) 1-1
Francesca Schiavone(ITA)[6] vs. Tamira Paszek(AUT)
Gentlemen's Singles - 3rd Round
Mardy Fish(USA)[10] vs. Robin Haase(NED)
Geen idee wat de weersvoorspelling is, maar misschien wordt dit een zaterdagwedstrijd. Stiekem hoop ik het omdat ik morgenavond weg ga
Mwah, het moet toch wel 5 uur droog zijn voor ze kunnen beginnen denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Die 1e kan wel eens lang duren, verder moet het wel lukken toch.
Maar dat is logisch.quote:
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft ze daar nou serieus reclame om d'r nek ?
Ja man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Prachtig. Die dunk Smash van Sampras vond ik altijd zo zwakzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |