Laffe linkse.quote:
Vorige verkiezingen leek het ook vergezocht dat de PVV ging meedoen. Het was niet alleen de aantrekkelijkheid van de PVV die doorslag gaf, maar meer de onaantrekkelijkheid van de linkse partijen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou een gekke actie zijn van de VVD en het CDA. Wederom in zee gaan met een partij die de boel laat klappen omwille van de eurocrisis. Dan kun je er donder op zeggen dat je binnen een jaar weer met hetzelfde probleem kampt.
Man, vrouw, het zal mij een zorg zijn.quote:
Hah, wij hebben tenminste een regering, malle Belg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:32 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
De VVD vergelijken met de LDD.... De VVD is een kontlikkende organisatie die al zijn liberale standpunten overboord gooit om hun achterban tevreden te houden door ze te ontzien in de bezuinigingen.
Dat vraag ik me af, als dit kabinet er niet voor zorgt dat het CDA boven de 20 zetels komt, denk ik dat er weinig voor Wilders is om mee te kunnen onderhandelen, tenzij je voor een gedoogconsturctie gaat waarbij een VVD/PVV kabinet gedoogd word door CDA en SGP en er daardoor net zo weinig constructieve veranderingen doorgevoerd kunnen worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
De enige zekerheid als er nieuwe verkiezingen komen is dat niets zeker is. Wilders kan net zo goed wederom deelnemen in de regering.
Doet dat er toe??? Liever standvastig zijn dan een of andere extremist pijpen om te mogen regeren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En hoeveel regeerde de LDD ook al weer?
Ze hebben niks, behalve bankklerk Van Rompuy.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:33 schreef dotCommunism het volgende:
Belgie ook, die hebben twee federale regeringen.
Oh, als anarcho-kapitalist ben ik het er mee eens dat we het beste politieke partijen kunnen hebben die met helemaal niemand willen regeren. Ben wel benieuwd hoelang het duurt voordat Belgie er achter komt dat ze gewoon beter af zijn zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:34 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
Doet dat er toe??? Liever standvastig zijn dan een of andere extremist pijpen om te mogen regeren.
Mwoah, zo vergezocht was het niet. VVD en PVV hadden alleen de steun nodig van het CDA. En veel analisten hoopten/dachten dat Verhagen en consorten even pas op de plaats zouden maken gezien hun verkiezingsnederlaag. Het CDA toonde zich echter even machtsgeil als altijd en een kabinet was in de maak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:32 schreef waht het volgende:
[..]
Vorige verkiezingen leek het ook vergezocht dat de PVV ging meedoen. Het was niet alleen de aantrekkelijkheid van de PVV die doorslag gaf, maar meer de onaantrekkelijkheid van de linkse partijen.
Geeft niet, je wint er in ieder geval lekkere Red Label mee.quote:
Kijk wat een kwaliteitspost echt VVD. We regeren liever wel maar wel met het volle pakket. Niks compromissen sluiten en stelselmatig aan kiezersbedrog doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:34 schreef GSbrder het volgende:
Gelukkig zal de LDD bij 30+ zetels nooit haar principes overboord gooien om te regeren.
Zo zijn belgen. Die regeren liever niet dan wel.
Het zou gewoon een bende worden, daarom denk ik dat CDA, VVD en PVV nu geen rare dingen gaan doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, als dit kabinet er niet voor zorgt dat het CDA boven de 20 zetels komt, denk ik dat er weinig voor Wilders is om mee te kunnen onderhandelen, tenzij je voor een gedoogconsturctie gaat waarbij een VVD/PVV kabinet gedoogd word door CDA en SGP en er daardoor net zo weinig constructieve veranderingen doorgevoerd kunnen worden.
Ik ben niet bedrogen. Ik weet dat coalitieland Nederland gewoon zwaar slecht is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:36 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
Kijk wat een kwaliteitspost echt VVD. We regeren liever wel maar wel met het volle pakket. Niks compromissen sluiten en stelselmatig aan kiezersbedrog doen.
En jullie hebben straks een onbestuurd kredietonwaardig land.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:36 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
Kijk wat een kwaliteitspost echt VVD. We regeren liever wel maar wel met het volle pakket. Niks compromissen sluiten en stelselmatig aan kiezersbedrog doen.
Aldus onze huispedo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Koos, jij bent een heel, fout, ventje
Hoho, doe niet zo. Geen zin, geen animo. Dat was EG al.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet bedrogen. Ik weet dat coalitieland Nederland gewoon zwaar slecht is.
Alleen de alternatieven waren erger. En jullie regeren niet.
Gewoon standvastig. Geen kiezers de tuin om leiden, dat is eerlijkheid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jullie hebben straks een onbestuurd kredietonwaardig land.
We zetten wel een Gouverneur Generaal daar in België neer die orde op zaken stelt, zelfbestuur is nog een stapje te ver voor ze.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet bedrogen. Ik weet dat coalitieland Nederland gewoon zwaar slecht is.
Alleen de alternatieven waren erger. En jullie regeren niet.
Maar EG is religieus, dan mag het.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, doe niet zo. Geen zin, geen animo. Dat was EG al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |