quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe dimmen tegen mijn nieuwe linkse kameraad, VS
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
Opbokken, kutlinkse.
Dit is wel een te makkeljik inkoppertje.quote:
Nu hij vrijgesproken is, heeft hij geen fuck meer aan de uitspraak van dat proces, hij zal de boel nu echt niet laten klappen want dan moet hij echt in debat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
En dat zie je als een goed iets? Als meneer Wilders kennelijk winst ziet in het laten vallen van zijn gedoogsteun?
Wilders is een peiling-politicus. Als hij de boel laat klappen omwille van Griekenland wint hij weer een zeteltje of zes. Hij kan echter hoog en laag springen maar hij doet de volgende keer gewoon (effe) niet meer mee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
En dat zie je als een goed iets? Als meneer Wilders kennelijk winst ziet in het laten vallen van zijn gedoogsteun?
Wat laat je je toch weer kennen man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte vindt dat helemaal niet erg. Die staat vrijdag weer te glimlachen tijdens de wekelijkse persconferentie. Als kruipen de verstandelijk beperkte pgb-gebruikers door de straten van Den Haag omdat er geen geld meer is om deze mensen op te vangen, dan staat die lamzak nog stralend zijn verhaal te doen.
Begin hem een beetje irritant te vinden.
Held.quote:
Volgens deze test zit ik ook in het midden. Zowel horizontaal als verticaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas blijf ik steken in de nietszeggende middenpositie.
Grotere contradictio in terminis bestaat er niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Held.
Kijk koos, het is gewoon een rechts-liberale, libertaire conservatieve vlaming.
Oppokken is een uitdrukking voor Brabanders.quote:
Hij is een opportunist, en kijkt wel hoe het hem uitkomt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als Wilders een beetje ballen heeft dan laat hij de boel klappen.
Dat vond ik hem al. Hij is zelfs in staat met een grote glimlach voor 1000 euro een drol te verkopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte vindt dat helemaal niet erg. Die staat vrijdag weer te glimlachen tijdens de wekelijkse persconferentie. Als kruipen de verstandelijk beperkte pgb-gebruikers door de straten van Den Haag omdat er geen geld meer is om deze mensen op te vangen, dan staat die lamzak nog stralend zijn verhaal te doen.
Begin hem een beetje irritant te vinden.
Daarom opBokken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oppokken is een uitdrukking voor Brabanders.
De enige zekerheid als er nieuwe verkiezingen komen is dat niets zeker is. Wilders kan net zo goed wederom deelnemen in de regering.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders is een peiling-politicus. Als hij de boel laat klappen omwille van Griekenland wint hij weer een zeteltje of zes. Hij kan echter hoog en laag springen maar hij doet de volgende keer gewoon (effe) niet meer mee.
En ja, ik ben tot op zekere hoogte blij als er een nieuw kabinet komt.
Ik had gewoon effe zin om stoom af te blazen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat laat je je toch weer kennen man.
Oh, terwijk ik dit typ schuifelt er weer wat van je stemvee langs.
Vertel, wat zeggen West-Veluwenaren als je dient op te hoepelen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oppokken is een uitdrukking voor Brabanders.
Ik interpreteerde de wikipage verkeerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grotere contradictio in terminis bestaat er niet.
Maar, daar zijn het Belgen voor.
Dat zou een gekke actie zijn van de VVD en het CDA. Wederom in zee gaan met een partij die de boel laat klappen omwille van de eurocrisis. Dan kun je er donder op zeggen dat je binnen een jaar weer met hetzelfde probleem kampt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
De enige zekerheid als er nieuwe verkiezingen komen is dat niets zeker is. Wilders kan net zo goed wederom deelnemen in de regering.
"Blerghughrrrdurrrdurrrslerpadurpadurp!"quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel, wat zeggen West-Veluwenaren als je dient op te hoepelen?
Hij heeft mij zeker verleid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef Webschip het volgende:
Ik vind Rutte eigenlijk gevaarlijker dan Wilders.Een volksverleider pur sang.
Nu nog een vrouw verleiden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef Webschip het volgende:
Ik vind Rutte eigenlijk gevaarlijker dan Wilders.Een volksverleider pur sang.
De VVD vergelijken met de LDD.... De VVD is een kontlikkende organisatie die al zijn liberale standpunten overboord gooit om hun achterban tevreden te houden door ze te ontzien in de bezuinigingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grotere contradictio in terminis bestaat er niet.
Maar, daar zijn het Belgen voor.
Dat mag ik hier niet typen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel, wat zeggen West-Veluwenaren als je dient op te hoepelen?
En hoeveel regeerde de LDD ook al weer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:32 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
De VVD vergelijken met de LDD.... De VVD is een kontlikkende organisatie die al zijn liberale standpunten overboord gooit om hun achterban tevreden te houden door ze te ontzien in de bezuinigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |