Erik, zeg er wat van, die vieze homo-erotische prietpraat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:17 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
Rutte............is dat niet die man die verplicht Wilders 3 keer in de week moet pijpen in het torentje terwijl Verhagen zichzelf aftrekt achter het bureau??
Trio, right?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:17 schreef waht het volgende:
[..]
Z'n quartet met The Lonely Island (die over boten) kan ik best waarderen.
Ja ik zat al te twijfelen. Die ene kerel hadden ze achtergelaten in deze clip.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trio, right?
Believe me when I sayy, i fcked a mermaaaiddd!
Ik mag hem nu al.quote:
9 kwaliteitsposts sinds februariquote:
Dat is geen voordeel. Wilders zal nu waarschijnlijk meer relletjes veroorzaken. Dat proces was een garantie van aandacht, die zal hij nu op een andere manier zoeken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het voordeel van Rutte is nu wel, dat Wilders zich gewoon weer met politiek bezig kan houden ipv met zielig doen ondat hij aangeklaagd wordt.
Ik zou echt niet weten hoe dit afloopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb lang nagedacht over mijn voorspelling. Griekenland kan gewoon de beslissende splijtzam vormen.
Niet zo hè.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brabant kan nooit goed zijn inderdaad.
Wat ik helemaal schokkend vind is dat Wilders na de uitspraak gewoon ruiterlijk toegaf dat hij wel degelijk soms het doel had om grof en beledigend te zijn. Ik ben benieuwd wat Rutte daar eigenlijk van vindt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Eerste reactie van Rutte na de vrijspraak van Wilders:
[..]
Ja Mark, nu weten we gvd wel dat samenwerking met de PVV soepeltjes verloopt. Er gaat geen week voorbij of onze Mark roept tegen iets of iemand dat het zulke prettige mensen zijn, daar bij de PVV
Als ze het kamertje als darkroom willen gebruiken, is dat hun eigen zaak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik, zeg er wat van, die vieze homo-erotische prietpraat.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
Opbokken, kutlinkse.
Dat vind Rutte niet goed. Heeft hij meermaals gezegd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat ik helemaal schokkend vind is dat Wilders na de uitspraak gewoon ruiterlijk toegaf dat hij wel degelijk soms het doel had om grof en beledigend te zijn. Ik ben benieuwd wat Rutte daar eigenlijk van vindt.
Rutte vindt dat helemaal niet erg. Die staat vrijdag weer te glimlachen tijdens de wekelijkse persconferentie. Als kruipen de verstandelijk beperkte pgb-gebruikers door de straten van Den Haag omdat er geen geld meer is om deze mensen op te vangen, dan staat die lamzak nog stralend zijn verhaal te doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat ik helemaal schokkend vind is dat Wilders na de uitspraak gewoon ruiterlijk toegaf dat hij wel degelijk soms het doel had om grof en beledigend te zijn. Ik ben benieuwd wat Rutte daar eigenlijk van vindt.
Rutte vind dat gelijkgestemden hun vingers mogen aflikken met zo een uitspraak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als Wilders een beetje ballen heeft dan laat hij de boel klappen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:20 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe dit afloopt.
Ga je toch lekker weg, onrendabele.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:23 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
VVD invasie hier, het stikt van de strontvliegen.......
quote:
Wat ben jij dan, SP?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:23 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
VVD invasie hier, het stikt van de strontvliegen.......
En dat zie je als een goed iets? Als meneer Wilders kennelijk winst ziet in het laten vallen van zijn gedoogsteun?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als Wilders een beetje ballen heeft dan laat hij de boel klappen.
Effe dimmen tegen mijn nieuwe linkse kameraad, VSquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je toch lekker weg, onrendabele.
Tja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rutte vind dat gelijkgestemden hun vingers mogen aflikken met zo een uitspraak.
Helaas blijf ik steken in de nietszeggende middenpositie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
Zijn er al meer users bekeerd tot het linkse evangelie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |