Wanneer moet je weer afrijden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hebt je telefoon rekening gewoon al 41 jaar niet betaald.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:01 schreef Monidique het volgende:
Geel op rood. Triomfantelijk. Symbolisch. Eenvoudig. Ja, typisch links.
Cadeautjes uitdelen en mensen die je niet mag verbannen? Er zijn historische precedenten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een typische Maoist dus.
Aan de andere kant kan hij allochtonen wel onder controle houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Cadeautjes uitdelen en mensen die je niet mag verbannen? Er zijn historische precedenten.
Ach het is iig een beetje beter dan Pipo De Mos.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:12 schreef Webschip het volgende:
Ronald Sörensen (PVV)
Het blijft typisch dat een partij als deze altijd weer van dit soort figuren aantrekken.
Tot op het niveau van Robert Jensen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:14 schreef Webschip het volgende:
Het doel om grof en beledigend te zijn. Hoe ver kan iemand zinken.
Zoiets....quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tot op het niveau van Robert Jensen?
Het erom lachen is nog erger, vuige linkse Dolf Janssen fans.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:14 schreef Webschip het volgende:
Het doel om grof en beledigend te zijn. Hoe ver kan iemand zinken.
Het verbaast mij ook altijd dat mij vader als conservatieve VVD'er een groot fan van Dolf Janssen is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het erom lachen is nog erger, vuige linkse Dolf Janssen fans.
Het verbaast mij niks dat mensen kunnen lachen om Dolf Jansen,zolang hij maar niet al te serieus doet is het toch een soort van nederlandse Mr.Bean.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook altijd dat mij vader als conservatieve VVD'er een groot fan van Dolf Janssen is.
Hm, ik kan de link ook niet zien tussen die twee inderdaad. Ik kan veel cabaret waarderen, maar wanneer Dolf met z'n spuisels komt draait mijn maag zich om, wat een kwal (n.a.v. enig fatsoen maar geen sterkere krachttermen die ook van toepassing zijn gebruiken).quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook altijd dat mij vader als conservatieve VVD'er een groot fan van Dolf Janssen is.
Ik kan opzich wel lachen om die twee, zolang ze maar niet niet te serieus gaan doen en 10 minuten bezig zijn om een onderwerp aan te snijden met geschreew e.d.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:35 schreef dotCommunism het volgende:
Ik kan altijd wel lachen om Lebbis & Janssen, maar ik ben dan ook het prototype linkse wat zijn doelgroep is.
Ik hou eilk wel van alle humor, behalve die van amerikaanse sitcoms dan.quote:
God, wat slecht. Dat betekent dat jij geen gevoel hebt voor humor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan wel lachen om droogkloot Bert Visscher.
Amerikaanse sitcoms zijn wel zo ongelofelijk voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hou eilk wel van alle humor, behalve die van amerikaanse sitcoms dan.
Maar mijn favo nederlandse cabaretiers zijn Theo Maassen en Herman Finkers.
Visscher of Van 't Hek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God, wat slecht. Dat betekent dat jij geen gevoel hebt voor humor.
Ik vind die twee ook grappig, dus we hebben samen geen humor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Visscher of Van 't Hek.
De rest kijk ik niet naar eigenlijk, maar dan zal ik wel geen humor hebben.
Ben jij Sheldon Cooper?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:40 schreef dotCommunism het volgende:
Big bang theory is verschrikkelijk. en dat zeg ik als nerd. Wat een pijnlijke serie om te kijken zeg, helemaal versterkt door die laughtrack die na elke zin wordt gebruikt.
Beide mannen zijn zo slecht dat de tranen al in mijn ogen springen bij het horen van hun namen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Visscher of Van 't Hek.
Ja ja, jij kijkt uiteraard naar Najib Amali of hoe heten al die allochtonen met zogenaamde humor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beide mannen zijn zo slecht dat de tranen al in mijn ogen springen bij het horen van hun namen.
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:40 schreef dotCommunism het volgende:
Big bang theory is verschrikkelijk. en dat zeg ik als nerd. Wat een pijnlijke serie om te kijken zeg, helemaal versterkt door die laughtrack die na elke zin wordt gebruikt.
Die zijn wel slecht meestal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja, jij kijkt uiteraard naar Najib Amali of hoe heten al die allochtonen met zogenaamde humor.
Neuh, vind Eric van Sauers erg goed. Evenals Theo Maassen. En Najib valt ook goed naar te kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja, jij kijkt uiteraard naar Najib Amali of hoe heten al die allochtonen met zogenaamde humor.
En the Office.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:43 schreef dotCommunism het volgende:
De enige goede comedy van het moment is Community.
Theo Maassen, Ronald Goedemondt, Hans Teeuwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Visscher of Van 't Hek.
Over wansmaak gesproken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, vind Eric van Sauers erg goed. Evenals Theo Maassen. En Najib valt ook goed naar te kijken.
Ik ook zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Visscher of Van 't Hek.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Theo Maassen, Ronald Goedemondt, Hans Teeuwen.
Aldus een liefhebber van Bert Visscher. Ik heb nog les gehad van zn broer.quote:
Vast in bloemschikken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus een liefhebber van Bert Visscher. Ik heb nog les gehad van zn broer.
Die film was zo tof.quote:
Zo nerdig is het helemaal niet. Het is net een pietsie nerd genoeg zodat iedereen het nog wel snapt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:40 schreef dotCommunism het volgende:
quote:
Het is een serie over nerds, niet voor nerds. Erg mainstream allemaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo nerdig is het helemaal niet. Het is net een pietsie nerd genoeg zodat iedereen het nog wel snapt.
Volgens mij wordt het wel voor publiek opgenomen, maar met een extra lachband versterkt.
Mja, dat is waar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is een serie over nerds, niet voor nerds. Erg mainstream allemaal.
Engelse humor vind ik over het algemeen leuker dan Amerikaanse, maar dat is de laatste jaren nou ook niet je van het.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:03 schreef GSbrder het volgende:
Monty Python is nog altijd onovertroffen
Ik vond het eerste seizoen goed maar het tweede is niets. Zelfs Alison Brie kan het niet beter maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:43 schreef dotCommunism het volgende:
De enige goede comedy van het moment is Community.
Waarom zou je uberhaupt ene reet geven om een Amerikaanse serie? Je hoeft alleen maar te lachen, niet je er druk om te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef GSbrder het volgende:
4 nerderige mainstream doctors en een blonde mainstream bimbo.
Who cares.
quote:Banken stellen eisen bij hulp
Griekenland
Nederlandse banken zijn uiterst somber dat er een regeling komt waarbij zij samen met andere beleggers vrijwillig een bijdrage leveren aan de oplossing van het Griekse schuldenprobleem. Alleen als aan enkele lastige eisen wordt voldaan, willen ze erover nadenken.
'Ik ben erg somber. Economisch is het absoluut niet logisch om hier in te stappen', zegt een topbankier die anoniem wil blijven.
In veel EU-landen zijn gisteren cruciale onderhandelingen begonnen met de financiële sector. De uitkomst is cruciaal voor een nieuw Europees steunpakket van 85 miljard euro dat Griekenland nodig heeft.
De EU-ministers van financiën besloten onlangs, onder druk van morrende kiezers dat private beleggers, waaronder banken en verzekeraars, een deel van de pijn moeten lijden. Voor de Tweede Kamer is dat zelfs een harde voorwaarde voor nieuwe hulp.
Doorrollen
Europa heeft echter tegelijkertijd gezegd dat de bijdrage vrijwillig moet zijn, omdat kredietbeoordelaars en accountants het anders beschouwen als een wanbetaling. Dat leidt tot een domino-effect in de financiële markten.
Het scenario waartoe politici de banken willen verleiden, is het zogeheten doorrollen. Daarbij beloven zittende beleggers om meteen nieuwe obligaties te kopen zodra de huidige aflopen.
Anoniem
Bankiers vrezen echter dat ze met die verse obligaties achter in de rij staan mocht het alsnog misgaan met Griekenland. Ze laten nog geen hard nee horen, maar stellen wel harde voorwaarden.
Ten eerste eisen ze dat iedereen meedoet. 'Wat we niet willen is dat straks blijkt dat Nederlanders als enige meedoen, terwijl de andere beleggers dankjewel zeggen en uitstappen', zegt een bankier.
Deze eis is al erg lastig, omdat slechts een kleine minderheid (12 procent) van de Griekse obligaties in handen is van niet-Griekse banken. De meeste beleggers zijn anoniem. Vermoedelijk zitten er veel hedgefondsen tussen die niet willen praten over vrijwillige acties.
Onderlinge wantrouwen
Ten tweede eisen banken dat de nieuwe obligaties een extra onderpand hebben, of preferent van karakter zijn.
De eventuele gezamenlijke actie is des te lastiger omdat het onderlinge wantrouwen tussen banken begint toe te nemen, juist vanwege de onzekerheid over elkaars Griekse posities. De geldmarkt voor onderlinge leningen begint de laatste tijd te haperen.
Breed overleg
In diverse hoofdsteden hebben politici en bronnen in de financiële wereld bevestigd dat de gesprekken zijn begonnen. 'Er is een breed overleg met de banken gaande', zei premier Mark Rutte gisteren in de Tweede Kamer.
Het Duitse ministerie van financiën heeft banken en verzekeraars uitgenodigd, meldt een anonieme bron tegenover persbureau Reuters. Ook in Frankrijk is het overleg gisteren begonnen, aldus de koepel van Franse verzekeraars.
Copyright: Het Financieele Dagblad, 23 juni 2011.
liefhebbers maken zich altijd druk over de mening van mensen die een andere smaak hebben,zo mag ik als hiphop liefhebber geen foute mening over Eminem of 2pac hebben,zonder het hele oevre 20x doorgeluisterd te hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt ene reet geven om een Amerikaanse serie? Je hoeft alleen maar te lachen, niet je er druk om te maken.
Ja Mark, nu weten we gvd wel dat samenwerking met de PVV soepeltjes verloopt. Er gaat geen week voorbij of onze Mark roept tegen iets of iemand dat het zulke prettige mensen zijn, daar bij de PVVquote:Premier Mark Rutte: 'De uitspraak van de rechter is duidelijk en conform de eis van het Openbaar Ministerie. Dat is prima nieuws voor Geert Wilders, met wie wij op basis van het gedoogakkoord goed samenwerken.'
Ik als liefhebber van hiphop wil niets slechts horen over Lil' Jon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
liefhebbers maken zich altijd druk over de mening van mensen die een andere smaak hebben,zo mag ik als hiphop liefhebber geen foute mening over Eminem of 2pac hebben.
Het voordeel van Rutte is nu wel, dat Wilders zich gewoon weer met politiek bezig kan houden ipv met zielig doen ondat hij aangeklaagd wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Eerste reactie van Rutte na de vrijspraak van Wilders:
[..]
Ja Mark, nu weten we gvd wel dat samenwerking met de PVV soepeltjes verloopt. Er gaat geen week voorbij of onze Mark roept tegen iets of iemand dat het zulke prettige mensen zijn, daar bij de PVV
En er gaat geen week voorbij waren lieden als gij zeggen dat het kabinet snel in elkaar klapt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja Mark, nu weten we gvd wel dat samenwerking met de PVV soepeltjes verloopt. Er gaat geen week voorbij of onze Mark roept tegen iets of iemand dat het zulke prettige mensen zijn, daar bij de PVV
Het bewijs dat politici toch liegen, maar het is voor ons aller bestwil.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Noch T-Pain, die de autotune weer nieuw leven inblies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ik als liefhebber van hiphop wil niets slechts horen over Lil' Jon.
Als dat jou ding is, ga ik me er niet mee bezig houden iig, dat ik het leuk vind is een tweede.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ik als liefhebber van hiphop wil niets slechts horen over Lil' Jon.
Wat ben jij voor aanwinstquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:17 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
Rutte............is dat niet die man die verplicht Wilders 3 keer in de week moet pijpen in het torentje terwijl Verhagen zichzelf aftrekt achter het bureau??
Z'n quartet met The Lonely Island (die over boten) kan ik best waarderen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Noch T-Pain, die de autotune weer nieuw leven inblies.
Nee hoor, ik heb lang nagedacht over mijn voorspelling. Griekenland kan gewoon de beslissende splijtzam vormen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
En er gaat geen week voorbij waren lieden als gij zeggen dat het kabinet snel in elkaar klapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |