is tweede klas sukkelquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef CarltonBanks het volgende:
1ste klas
daarnaast was de rest van de coupe leeg... vieze mietje dat je daar bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een ekte einstein ben je niet he? .... mensen die het verschil tussen 1ste en 2de klas niet zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek later pas naar de naamquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef CyberJesus het volgende:
Kijk al deze billen likkers dan... kom op zeg
Dit is echt te triest voor woorden man..
Regel 1 op FOK! Socios = baas. Haten op Socios = zoooooooooo 2009quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef CyberJesus het volgende:
Kijk al deze billen likkers dan... kom op zeg
Dit is echt te triest voor woorden man..
Ik haat niet op Socios, maar dit is gewoon diep triest gast.. come onquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Regel 1 op FOK! Socios = baas. Haten op Socios = zoooooooooo 2009
Gast.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef CarltonBanks het volgende:
een ekte einstein ben je niet he? .... mensen die het verschil tussen 1ste en 2de klas niet zien
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Gast.
Dit zeker wel in de 2e klas. Op de eerste foto is zelfs een "2" te zien linksboven de glazen wand naast het treinstelnummer.
eensch... niet gezien.. waarom dan de 2-1 combinatie van stoelen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Gast.
Dit zeker wel in de 2e klas. Op de eerste foto is zelfs een "2" te zien linksboven de glazen wand naast het treinstelnummer.
Goed kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:23 schreef CarltonBanks het volgende:
eensch... niet gezien.. waarom dan de 2-1 combinatie van stoelen?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
een ekte einstein ben je niet he? .... mensen die het verschil tussen 1ste en 2de klas niet zien
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik haat niet op Socios, maar dit is gewoon diep triest gast.. come on
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:59 schreef superdrufus het volgende:
Ts krijgt in de toekomst veel ongeluk als hij binnen een paraplu opent.
Hmmz...quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:13 schreef superdrufus het volgende:
Omdat wikipedia dat beweert:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paraplu#Bijgeloof
Dat wou ik nog postenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:59 schreef superdrufus het volgende:
Ts krijgt in de toekomst veel ongeluk als hij binnen een paraplu opent.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef .Henk. het volgende:
TS zit ziet er minder mongolisch uit dan ik had verwacht op basis van zijn teksten
Vooral na het kladblokje gejat topic dacht ik echt dat we met een autistische nerd te maken zouden hebben, maar goed, tegendeel is blijkbaar waar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef .Henk. het volgende:
TS zit ziet er minder mongolisch uit dan ik had verwacht op basis van zijn teksten
Met "t".quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef Driepink het volgende:
Socios, dit word (met of zonder t op het einde? geen idee) het niet
Die Intercity is 8, 10, 12 of 14 bakken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
Socios, wat ik me nou afvroeg, wat is eigenlijk de langste trein in nederland? Die van Amsterdam-Utrecht Centraal -> Maastricht/Heerlen is namelijk bizar lang, hele perron is dan bezet door die trein.
Ok dan weet ik dat ook weer, bedanktquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Die Intercity is 8, 10, 12 of 14 bakken.
Het langst mogelijke is 15 bakken. Ingezet op het traject Utrecht Centraal - Amersfoort - Zwolle. Daar worden de langste treinen van Nederland gereden. Heel soms `per ongeluk´ zelfs met 16 bakken, (dat past dan (net) niet langs het perron).
Of 3, 4, 6, 7, 9, 11 of 13 bakken, kan allemaal en gebeurt dagelijks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Het langst mogelijke is 15 bakken. Ingezet op het traject Utrecht Centraal - Amersfoort - Zwolle. Daar worden de langste treinen van Nederland gereden. Heel soms `per ongeluk´ zelfs met 16 bakken, (dat past dan (net) niet langs het perron).
Jij doelt op dit soort paraplu's:quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Je hebt helemaal geen paraplu op, je hebt 'm gewoon in je hand
Nee jij waarschijnlijk. Want in je TT staat dat je een paraplu op hebt. En dat is helemaal niet zo gezien de pics in de OP.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij doelt op dit soort paraplu's: [ afbeelding ]
Het is anders heel gebruikelijk om als het gaat regenen een "paraplu op te doen". Men zegt dan niet "ik ga een paraplu in mijn handen vasthouden".quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee jij waarschijnlijk. Want in je TT staat dat je een paraplu op hebt. En dat is helemaal niet zo gezien de pics in de OP.
Oké! Pics t.z.t. in dit topic.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Volgende treinrit die ik maak, doe ik het ook!
Dan heb je het toch echt verkeerd begrepen. Je doet een paraplu 'open', niet 'op'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is anders heel gebruikelijk om als het gaat regenen een "paraplu op te doen". Men zegt dan niet "ik ga een paraplu in mijn handen vasthouden".
Die heb ik...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij doelt op dit soort paraplu's: [ afbeelding ]
Openen dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Paraplu’sHet binnenshuis openen van een paraplu betekent ongeluk. Veel mensen kennen die uitspraak. Maar er bestaan ook minder bekende varianten. Zo zou het laten vallen van een paraplu leiden tot acuut verstand- of geheugenverlies. Een gevallen zonne- of regenscherm zou men nooit zelf mogen oprapen, want dat leidt tot ongeluk in de toekomst. Wanneer een dame haar paraplu opraapt, zal zij een oude vrijster worden. Een paraplu cadeau doen of op een tafel of bed leggen lokt de kwade geesten uit die zich eronder verschuilen. Een paraplu openen als het mooi weer is, brengt al ongeluk.
Dus...
Een paraplu zet je niet op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Men kan een paraplu openen zonder deze op te zetten.
Nee, want opdoen insinueert dat je de paraplu op je hoofd zet. Je houdt de paraplu echter simpelweg boven je hoofd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef ZEEuwj het volgende:
Maar dan heb je er nog niks aan... Want dan istie nog niet boven je hoofd, toch? Dus moet je je paraplu opdoen... viola!
Als ik eraan denk neem ik 'm zaterdag wel mee.. Je komt nog steeds toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Zet 'm een keer op als je ergens bent waar het niet gebruikelijk is om dat te doen!
En jij weet datquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet binnenshuis maar in een treinquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:14 schreef mazaru het volgende:
Heeft jouw moeder je nooit geleerd dat je binnenshuis geen paraplu mag opsteken? Dat brengt ongeluk!!
Binnenstreins kan ook nooit geluk brengen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet binnenshuis maar in een trein
Maar dat zegt de spreuk nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Binnenstreins kan ook nooit geluk brengen.
wij samen in de trein onder een paraplu?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Dus op een bowlingbaan kan het ook?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
wij samen in de trein onder een paraplu?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wel eens in Sinterklaaspak met de trein gereisd.
zaterdag Utrecht-Bowlingmeetquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:35 schreef Driepink het volgende:
Wat is er zaterdag? En waarom vind iedereen dit zo tof? Misschien dat ik het ook ga doen omdat ik best een meeloper ben wat dat betreft.
Nieuwe wereldwijde hype van maken dan maar?
Wat een spannend verhaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ging een keer planken in de trein, en toen plankte de hele coupe mee
dat is kut als je onderop ligtquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ging een keer planken in de trein, en toen plankte de hele coupe mee
DPquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is kut als je onderop ligt
3 Personen bovenop mij deed al zeer
Hij had iets ouder moeten zijn en hij had zo mee kunnen spelen in Flodderquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef HaJee het volgende:
Ergens op een zolderkamertje........
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:15 schreef TeringHenkie het volgende:
Geen wonder dat TS nergens wordt aangenomen.
Dat zou toch geweldig zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:35 schreef Driepink het volgende:
Nieuwe wereldwijde hype van maken dan maar?
Dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:15 schreef TeringHenkie het volgende:
Geen wonder dat TS nergens wordt aangenomen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zou toch geweldig zijn?
Mensen die ineens in de bioscoop een paraplu opzetten of in de rij voor de kassa. Noem maar op...
Aha, de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX.
A: ik heb geen modeltreinen
B: ik heb geen zolderkamertje
Vertel hier nou maar gerust over je treintjes enzo. Het is hier een veilige omgeving. Er kan je hier niets gebeuren en er over praten is belangrijk.quote:
Ik word gewoon gelukkig als ik met de trein reis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:28 schreef HaJee het volgende:
Vertel hier nou maar gerust over je treintjes enzo. Het is hier een veilige omgeving. Er kan je hier niets gebeuren en er over praten is belangrijk.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik word gewoon gelukkig als ik met de trein reis.
Nou fantastisch, zit er zo'n mongool voor je met z'n paraplu waardoor je niks meer ziet. Leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zou toch geweldig zijn?
Mensen die ineens in de bioscoop een paraplu opzetten of in de rij voor de kassa. Noem maar op...
mongool ≠ Sociosquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou fantastisch, zit er zo'n mongool voor je met z'n paraplu waardoor je niks meer ziet. Leuk.
Een wereldwijde hype, dan is hij niet de enige die dat doet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:02 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
mongool ≠ Socios
Derhalve, klacht verworpen tevens pertinent onwaar.
Dit wil ik ook een keer doen, maar dan in een paashazenpakquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wel eens in Sinterklaaspak met de trein gereisd.
Ach geen probleem, ik lig wel vaker onderopquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is kut als je onderop ligt
3 Personen bovenop mij deed al zeer
Luilakquote:Op zondag 26 juni 2011 15:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ach geen probleem, ik lig wel vaker onderop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |