is tweede klas sukkelquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef CarltonBanks het volgende:
1ste klas
daarnaast was de rest van de coupe leeg... vieze mietje dat je daar bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een ekte einstein ben je niet he? .... mensen die het verschil tussen 1ste en 2de klas niet zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek later pas naar de naamquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef CyberJesus het volgende:
Kijk al deze billen likkers dan... kom op zeg
Dit is echt te triest voor woorden man..
Regel 1 op FOK! Socios = baas. Haten op Socios = zoooooooooo 2009quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef CyberJesus het volgende:
Kijk al deze billen likkers dan... kom op zeg
Dit is echt te triest voor woorden man..
Ik haat niet op Socios, maar dit is gewoon diep triest gast.. come onquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Regel 1 op FOK! Socios = baas. Haten op Socios = zoooooooooo 2009
Gast.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef CarltonBanks het volgende:
een ekte einstein ben je niet he? .... mensen die het verschil tussen 1ste en 2de klas niet zien
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Gast.
Dit zeker wel in de 2e klas. Op de eerste foto is zelfs een "2" te zien linksboven de glazen wand naast het treinstelnummer.
eensch... niet gezien.. waarom dan de 2-1 combinatie van stoelen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Gast.
Dit zeker wel in de 2e klas. Op de eerste foto is zelfs een "2" te zien linksboven de glazen wand naast het treinstelnummer.
Goed kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:23 schreef CarltonBanks het volgende:
eensch... niet gezien.. waarom dan de 2-1 combinatie van stoelen?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
een ekte einstein ben je niet he? .... mensen die het verschil tussen 1ste en 2de klas niet zien
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik haat niet op Socios, maar dit is gewoon diep triest gast.. come on
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:59 schreef superdrufus het volgende:
Ts krijgt in de toekomst veel ongeluk als hij binnen een paraplu opent.
Hmmz...quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:13 schreef superdrufus het volgende:
Omdat wikipedia dat beweert:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paraplu#Bijgeloof
Dat wou ik nog postenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:59 schreef superdrufus het volgende:
Ts krijgt in de toekomst veel ongeluk als hij binnen een paraplu opent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |