Goed kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:23 schreef CarltonBanks het volgende:
eensch... niet gezien.. waarom dan de 2-1 combinatie van stoelen?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
een ekte einstein ben je niet he? .... mensen die het verschil tussen 1ste en 2de klas niet zien
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik haat niet op Socios, maar dit is gewoon diep triest gast.. come on
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:59 schreef superdrufus het volgende:
Ts krijgt in de toekomst veel ongeluk als hij binnen een paraplu opent.
Hmmz...quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:13 schreef superdrufus het volgende:
Omdat wikipedia dat beweert:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paraplu#Bijgeloof
Dat wou ik nog postenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:59 schreef superdrufus het volgende:
Ts krijgt in de toekomst veel ongeluk als hij binnen een paraplu opent.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef .Henk. het volgende:
TS zit ziet er minder mongolisch uit dan ik had verwacht op basis van zijn teksten
Vooral na het kladblokje gejat topic dacht ik echt dat we met een autistische nerd te maken zouden hebben, maar goed, tegendeel is blijkbaar waar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef .Henk. het volgende:
TS zit ziet er minder mongolisch uit dan ik had verwacht op basis van zijn teksten
Met "t".quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef Driepink het volgende:
Socios, dit word (met of zonder t op het einde? geen idee) het niet
Die Intercity is 8, 10, 12 of 14 bakken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
Socios, wat ik me nou afvroeg, wat is eigenlijk de langste trein in nederland? Die van Amsterdam-Utrecht Centraal -> Maastricht/Heerlen is namelijk bizar lang, hele perron is dan bezet door die trein.
Ok dan weet ik dat ook weer, bedanktquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Die Intercity is 8, 10, 12 of 14 bakken.
Het langst mogelijke is 15 bakken. Ingezet op het traject Utrecht Centraal - Amersfoort - Zwolle. Daar worden de langste treinen van Nederland gereden. Heel soms `per ongeluk´ zelfs met 16 bakken, (dat past dan (net) niet langs het perron).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |