Is niet zo relevant maar bij de burenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef sinepedraap het volgende:
Bij wie wil je dit doen als ik vragen mag?
Als jij het verhaal erachter verteld, vertel ik de snelste manier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Is niet zo relevant maar bij de buren
Hij zet hem telkens op mijn parkeerplek (plaatsen gaan op kenteken hier)quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als jij het verhaal erachter verteld, vertel ik de snelste manier.
duurt langquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Ventieldop eraf draaien en met de kop op dat puntje drukken.
dan klapt ie in mijn gezicht ben ik bangquote:
Kijk dat is leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hij zet hem telkens op mijn parkeerplek (plaatsen gaan op kenteken hier)
Heb hem meerdere malen erover aangesproken maar heeft er schijt aan.
Bij een autobandquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Geniaal topic
Wel geluid + video opnames van de reactie van je buurman achteraf posten he!!
Snelste manier is toch ventiel losdraaien denk ik
heb al gisteravond geprobeerd er iets tussen te klemmen maar dat lukte nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk dat is leuk.
Leksteken die handel. Liefst op het loopvlak, dan zie je het minder. Band zal waarschijnlijk niet knappen. Anders ventielen opendrukken maar dan moet je er bij blijven zitten.
Kom op man, een goed mes krijg je er wel doorheen. Ventielen openhouden duurt te lang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
heb al gisteravond geprobeerd er iets tussen te klemmen maar dat lukte niet
Hoeveel bar is een autoband? Die luchtdruk hou je echt niet zo even tegen met je duim hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef sinepedraap het volgende:
Als je het dopje eraf draait en je duwt met je duim op het ventiel hoor je al gesis, maar zal wel lang duren op die manier
TS heeft schijt je weet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
ja een mes is snelleralsof de buurman je niet gaat klappen
2.2 gemiddeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Hoeveel bar is een autoband? Die luchtdruk hou je echt niet zo even tegen met je duim hoor
maar als ik nu het rubbere gedeelte van het ventiel kapot prik..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kom op man, een goed mes krijg je er wel doorheen. Ventielen openhouden duurt te lang.
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
dan klapt ie in mijn gezicht ben ik bang
ik heb caddy en is iets van 2.8 ofzo geloof ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oh huh zo weinig.. op een racefiets band moet 7 WTF
Oke dat kan je wel dichthouden met je duim ja, al staat er wel veel gewicht op he dus alsnog veel drukquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik heb caddy en is iets van 2.8 ofzo geloof ik
Nee wil voor die banden gaan!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef Joe-Momma het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een aardappel in de uitlaat trappen.
Of remvloeistof over de motorkap?
Stront onder de deurgreep.
Met je vinger bij ventiel duurt te lang, maar als ik in het ventiel een gat prik, zou het dan lukken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oke dat kan je wel dichthouden met je duim ja, al staat er wel veel gewicht op he dus alsnog veel druk
Daar zou ik mee beginnen om te proberen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
maar als ik nu het rubbere gedeelte van het ventiel kapot prik..
zal dat werken?
Of de remkabels doorknippen, dat staat garant voor hilariteiten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef Joe-Momma het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een aardappel in de uitlaat trappen.
Of remvloeistof over de motorkap?
Stront onder de deurgreep.
Bij de gemiddelde fietsenzaak kun je een ventiel schroevendraaier kopen voor een paar euro. Die zijn gemaakt voor speciale fietsenbanden met autoventiel. Vraag er naar en je hebt er zo eentje...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Met je vinger bij ventiel duurt te lang, maar als ik in het ventiel een gat prik, zou het dan lukken?
Net of ik dat hier heb liggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ronde spijkerband om een wiel van de auto heenleggen (beide uiteinden van het matje met een slot aan elkaar) einzheinz
Doe ik wel rond 2uur weet ik zeker dat ie slaapt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Idd, alsof die buurman nu nog wakker is. Ik zeg DOEN TS
Filmen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Doe ik wel rond 2uur weet ik zeker dat ie slaapt.
zou kunnenquote:
In ieder geval de volgende ochtend een foto maken.quote:
Ik zeg: Doen!quote:
Dan zou ik bij alle 4 de banden dikke schroeven of spijkers neer zetten.quote:
Met vier flinke spijkers moet dat wel goedkomen ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dan zou ik bij alle 4 de banden dikke schroeven of spijkers neer zetten.
Weetje wel zo schuin er tegen aan dat wanneer ze weg rijden die spijker de band in gaat.
Dan zullen ze een deze dagen met lekke banden staan en dan wel 4 tegelijk.
Ik begin met een gaatje te prikken in het ventiel rubbertje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dan zou ik bij alle 4 de banden dikke schroeven of spijkers neer zetten.
Weetje wel zo schuin er tegen aan dat wanneer ze weg rijden die spijker de band in gaat.
Dan zullen ze een deze dagen met lekke banden staan en dan wel 4 tegelijk.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus TS: straks ventielen molesteren, filmen, morgenochtend foto maken en als dat er niet voor zorgt dat de banden leeglopen zo'n ventielding kopen. Da's wel makkelijker.
Hihi je zei komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Met vier flinke spijkers moet dat wel goedkomen ja.
Dat doe ik dan ook wel als hij niet op mijn plek staatquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Je weet wel dat zijn auto dan nog langer op hou plek zal staan he?
Let wel hij kan net zo goed weer nieuwe fentieldopjes kopen. Zorg ook dat je een hamer of een tang meeneemt en dat hele fentieldingetje eraf molt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik begin met een gaatje te prikken in het ventiel rubbertje.
wil dat niet ga ik voor:
[..]
Dank je, laat jullie wel weten hoe het is afgelopen!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dank je, laat jullie wel weten hoe het is afgelopen!
Volgens mij moet de band er toch af voor nieuwe ventielen of drukken ze die er van buitenaf in?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Let wel hij kan net zo goed weer nieuwe fentieldopjes kopen. Zorg ook dat je een hamer of een tang meeneemt en dat hele fentieldingetje eraf molt.
Succes ja. Foto's zijn altijd welkom!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Met een confrontatie met de buurman die op film is vastgelegd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Neuh, vanaf buiten kan datquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Volgens mij moet de band er toch af voor nieuwe ventielen of drukken ze die er van buitenaf in?
maar wel leuk voor ffquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja dan is het alsnog klote
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
is het niet leuker om zijn wielen eraf te halen?
[ afbeelding ]
Ja weet ik ook wel maar is een principe kwestie en los ik liever zelf opquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef Floxxx het volgende:
Als die parkeerplaats officieel op jouw kenteken staat, gewoon een takelbedrijf / de beheerder van de parkeerplaatsen bellen, wordt het autootje zo weggesleept
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef Dalando het volgende:
Als je nou echt wilt dat hij niet wegkomt:
1; Jat zijn mobieltje en zijn OV Chipkaart, dit is wel meteen het lastigste
2; Ga als hij weg is zijn huis binnen (achterdeur) en knip de vaste telefoon kabels (als hij die heeft) door
3; S'nachts zijn banden kapotsnijden en de fentieldopjes helemaal kapot maken, zorgen dat hij ze niet kan vervangen
4; Als hij toch wegkomt, leg zijn mobieltje dan onder zijn voordeur ofzo, als hij zijn deur open doet wordt dat ding helemaal geplet. KAPOT!
de spray van de ruitenwasvloeistof naast zijn stuur, zo boem vloeistof in je ogen EINZZZZZZ!!11!1quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef hondenfokker het volgende:
zijn ruitenwissers de verkeerde kant op laten spuiten
Zal weinig nut hebben bij die autoquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef pindaplukker het volgende:
Gewoon 1 seconde lijm in de sleutelgaten van zijn auto doen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef Dalando het volgende:
Als je nou echt wilt dat hij niet wegkomt:
1; Jat zijn mobieltje en zijn OV Chipkaart, dit is wel meteen het lastigste
2; Ga als hij weg is zijn huis binnen (achterdeur) en knip de vaste telefoon kabels (als hij die heeft) door
3; S'nachts zijn banden kapotsnijden en de fentieldopjes helemaal kapot maken, zorgen dat hij ze niet kan vervangen
4; Als hij toch wegkomt, leg zijn mobieltje dan onder zijn voordeur ofzo, als hij zijn deur open doet wordt dat ding helemaal geplet. KAPOT!
ook die heb ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:47 schreef 12345r het volgende:
Met een punttangetje draai je zo het ventiel eruit.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:52 schreef SpermaDonor het volgende:
Godverdomme...
Krijg net zelf een klapband onderweg naar mijn werk
quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:52 schreef SpermaDonor het volgende:
Godverdomme...
werkKrijg net zelf een klapband onderweg naar mijn werk
Waarom visjes?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef smegmanus het volgende:
TS is gesnapt door z'n buurman en doet nu slapen met de visjes.
Dat stond altijd bij Midtown Madness als je je auto in het water rijdt: 'Sleep with the fishes'quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef smegmanus het volgende:
TS is gesnapt door z'n buurman en doet nu slapen met de visjes.
Las net ergens dat ik er een kiezelsteentje op kan leggen en dan de dop terug er op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:51 schreef Cazano het volgende:
[..]
sleeping with the fishes ;-)
you're brown bread!
Video or it didnt happen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Las net ergens dat ik er een kiezelsteentje op kan leggen en dan de dop terug er op.
Ga dat wel ff proberen
quote:
Moet TS wel eerst even de spiertjes trainen hè?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef 2cv het volgende:
Blok beton van 5x5x5 meter er op laten donderen. Dan lopen alle 4 de bandjes in 0,1 seconde leeg en de klap overstemt het knallen van de banden.
Alleen die takelwagen die je nodig hebt is dan moeilijk uit te leggen aan de buurman.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef 2cv het volgende:
Blok beton van 5x5x5 meter er op laten donderen. Dan lopen alle 4 de bandjes in 0,1 seconde leeg en de klap overstemt het knallen van de banden.
Ik vind dit de beste oplossing.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:29 schreef Chiwakka het volgende:
goedkoop en snel:
Ventiel eraf, peperbolletje (steentje erop leggen) en terug dichtdraaien.
http://www.gva.be/antwerp(...)ns-plat.aspx?cmt=all
En de volgende dag is de bal teruggekaatst enz. enz. enz.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ik vind dit de beste oplossing.
Komt de buurman erachter (en hij zal minstens vermoedens krijgen) dan hoef je geen schade te vergoeden of erger.
Maar kan jij de rollen omdraaien door hem te vertellen dat hij het maar moet zien als een waarschuwing. :7
ssssssssschh! dit word lachenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef trovey het volgende:
[..]
En de volgende dag is de bal teruggekaatst enz. enz. enz.
"Hoi buurman, ik ga verbouwen, leuk he?"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen die takelwagen die je nodig hebt is dan moeilijk uit te leggen aan de buurman.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef trovey het volgende:
[..]
En de volgende dag is de bal teruggekaatst enz. enz. enz.
Oeps sorry...ik zit het vervolg van dit topic te verraden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |