Is niet zo relevant maar bij de burenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef sinepedraap het volgende:
Bij wie wil je dit doen als ik vragen mag?
Als jij het verhaal erachter verteld, vertel ik de snelste manier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Is niet zo relevant maar bij de buren
Hij zet hem telkens op mijn parkeerplek (plaatsen gaan op kenteken hier)quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als jij het verhaal erachter verteld, vertel ik de snelste manier.
duurt langquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Ventieldop eraf draaien en met de kop op dat puntje drukken.
dan klapt ie in mijn gezicht ben ik bangquote:
Kijk dat is leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hij zet hem telkens op mijn parkeerplek (plaatsen gaan op kenteken hier)
Heb hem meerdere malen erover aangesproken maar heeft er schijt aan.
Bij een autobandquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Geniaal topic
Wel geluid + video opnames van de reactie van je buurman achteraf posten he!!
Snelste manier is toch ventiel losdraaien denk ik
heb al gisteravond geprobeerd er iets tussen te klemmen maar dat lukte nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk dat is leuk.
Leksteken die handel. Liefst op het loopvlak, dan zie je het minder. Band zal waarschijnlijk niet knappen. Anders ventielen opendrukken maar dan moet je er bij blijven zitten.
Kom op man, een goed mes krijg je er wel doorheen. Ventielen openhouden duurt te lang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
heb al gisteravond geprobeerd er iets tussen te klemmen maar dat lukte niet
Hoeveel bar is een autoband? Die luchtdruk hou je echt niet zo even tegen met je duim hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef sinepedraap het volgende:
Als je het dopje eraf draait en je duwt met je duim op het ventiel hoor je al gesis, maar zal wel lang duren op die manier
TS heeft schijt je weet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
ja een mes is snelleralsof de buurman je niet gaat klappen
2.2 gemiddeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Hoeveel bar is een autoband? Die luchtdruk hou je echt niet zo even tegen met je duim hoor
maar als ik nu het rubbere gedeelte van het ventiel kapot prik..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kom op man, een goed mes krijg je er wel doorheen. Ventielen openhouden duurt te lang.
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
dan klapt ie in mijn gezicht ben ik bang
ik heb caddy en is iets van 2.8 ofzo geloof ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oh huh zo weinig.. op een racefiets band moet 7 WTF
Oke dat kan je wel dichthouden met je duim ja, al staat er wel veel gewicht op he dus alsnog veel drukquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik heb caddy en is iets van 2.8 ofzo geloof ik
Nee wil voor die banden gaan!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef Joe-Momma het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een aardappel in de uitlaat trappen.
Of remvloeistof over de motorkap?
Stront onder de deurgreep.
Met je vinger bij ventiel duurt te lang, maar als ik in het ventiel een gat prik, zou het dan lukken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oke dat kan je wel dichthouden met je duim ja, al staat er wel veel gewicht op he dus alsnog veel druk
Daar zou ik mee beginnen om te proberen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
maar als ik nu het rubbere gedeelte van het ventiel kapot prik..
zal dat werken?
Of de remkabels doorknippen, dat staat garant voor hilariteiten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef Joe-Momma het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een aardappel in de uitlaat trappen.
Of remvloeistof over de motorkap?
Stront onder de deurgreep.
Bij de gemiddelde fietsenzaak kun je een ventiel schroevendraaier kopen voor een paar euro. Die zijn gemaakt voor speciale fietsenbanden met autoventiel. Vraag er naar en je hebt er zo eentje...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Met je vinger bij ventiel duurt te lang, maar als ik in het ventiel een gat prik, zou het dan lukken?
Net of ik dat hier heb liggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ronde spijkerband om een wiel van de auto heenleggen (beide uiteinden van het matje met een slot aan elkaar) einzheinz
Doe ik wel rond 2uur weet ik zeker dat ie slaapt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Idd, alsof die buurman nu nog wakker is. Ik zeg DOEN TS
Filmen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Doe ik wel rond 2uur weet ik zeker dat ie slaapt.
zou kunnenquote:
In ieder geval de volgende ochtend een foto maken.quote:
Ik zeg: Doen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |