Ja weet ik ook wel maar is een principe kwestie en los ik liever zelf opquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef Floxxx het volgende:
Als die parkeerplaats officieel op jouw kenteken staat, gewoon een takelbedrijf / de beheerder van de parkeerplaatsen bellen, wordt het autootje zo weggesleept
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef Dalando het volgende:
Als je nou echt wilt dat hij niet wegkomt:
1; Jat zijn mobieltje en zijn OV Chipkaart, dit is wel meteen het lastigste
2; Ga als hij weg is zijn huis binnen (achterdeur) en knip de vaste telefoon kabels (als hij die heeft) door
3; S'nachts zijn banden kapotsnijden en de fentieldopjes helemaal kapot maken, zorgen dat hij ze niet kan vervangen
4; Als hij toch wegkomt, leg zijn mobieltje dan onder zijn voordeur ofzo, als hij zijn deur open doet wordt dat ding helemaal geplet. KAPOT!
de spray van de ruitenwasvloeistof naast zijn stuur, zo boem vloeistof in je ogen EINZZZZZZ!!11!1quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef hondenfokker het volgende:
zijn ruitenwissers de verkeerde kant op laten spuiten
Zal weinig nut hebben bij die autoquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef pindaplukker het volgende:
Gewoon 1 seconde lijm in de sleutelgaten van zijn auto doen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef Dalando het volgende:
Als je nou echt wilt dat hij niet wegkomt:
1; Jat zijn mobieltje en zijn OV Chipkaart, dit is wel meteen het lastigste
2; Ga als hij weg is zijn huis binnen (achterdeur) en knip de vaste telefoon kabels (als hij die heeft) door
3; S'nachts zijn banden kapotsnijden en de fentieldopjes helemaal kapot maken, zorgen dat hij ze niet kan vervangen
4; Als hij toch wegkomt, leg zijn mobieltje dan onder zijn voordeur ofzo, als hij zijn deur open doet wordt dat ding helemaal geplet. KAPOT!
ook die heb ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:47 schreef 12345r het volgende:
Met een punttangetje draai je zo het ventiel eruit.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:52 schreef SpermaDonor het volgende:
Godverdomme...
Krijg net zelf een klapband onderweg naar mijn werk
quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:52 schreef SpermaDonor het volgende:
Godverdomme...
werkKrijg net zelf een klapband onderweg naar mijn werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |