Dan zou ik bij alle 4 de banden dikke schroeven of spijkers neer zetten.quote:
Met vier flinke spijkers moet dat wel goedkomen ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dan zou ik bij alle 4 de banden dikke schroeven of spijkers neer zetten.
Weetje wel zo schuin er tegen aan dat wanneer ze weg rijden die spijker de band in gaat.
Dan zullen ze een deze dagen met lekke banden staan en dan wel 4 tegelijk.
Ik begin met een gaatje te prikken in het ventiel rubbertje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dan zou ik bij alle 4 de banden dikke schroeven of spijkers neer zetten.
Weetje wel zo schuin er tegen aan dat wanneer ze weg rijden die spijker de band in gaat.
Dan zullen ze een deze dagen met lekke banden staan en dan wel 4 tegelijk.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus TS: straks ventielen molesteren, filmen, morgenochtend foto maken en als dat er niet voor zorgt dat de banden leeglopen zo'n ventielding kopen. Da's wel makkelijker.
Hihi je zei komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Met vier flinke spijkers moet dat wel goedkomen ja.
Dat doe ik dan ook wel als hij niet op mijn plek staatquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Je weet wel dat zijn auto dan nog langer op hou plek zal staan he?
Let wel hij kan net zo goed weer nieuwe fentieldopjes kopen. Zorg ook dat je een hamer of een tang meeneemt en dat hele fentieldingetje eraf molt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik begin met een gaatje te prikken in het ventiel rubbertje.
wil dat niet ga ik voor:
[..]
Dank je, laat jullie wel weten hoe het is afgelopen!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dank je, laat jullie wel weten hoe het is afgelopen!
Volgens mij moet de band er toch af voor nieuwe ventielen of drukken ze die er van buitenaf in?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Let wel hij kan net zo goed weer nieuwe fentieldopjes kopen. Zorg ook dat je een hamer of een tang meeneemt en dat hele fentieldingetje eraf molt.
Succes ja. Foto's zijn altijd welkom!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Met een confrontatie met de buurman die op film is vastgelegd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Neuh, vanaf buiten kan datquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Volgens mij moet de band er toch af voor nieuwe ventielen of drukken ze die er van buitenaf in?
maar wel leuk voor ffquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja dan is het alsnog klote
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
is het niet leuker om zijn wielen eraf te halen?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |