Ja nu is hij wit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Oké..quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Vanaf de eerste:
AchmedJan
motorbloempje
Dastan
Snuf.
Joosterd
Ezell [ afbeelding ]
yosander
ThaTim
Pino112[ afbeelding ]
Regenboogkleur alleen op speciale momenten.quote:
Geilquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Regenboogkleur alleen op speciale momenten.
En toch nog geslaagdquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Vanaf de eerste:
AchmedJan
motorbloempje
Dastan
Snuf.
Joosterd
Ezell [ afbeelding ]
yosander
ThaTim
Pino112[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Regenboogkleur alleen op speciale momenten.
Goh.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
hmm, hij heet ook echt emogay.gif
Altijd leuk. Vrouwen bezwangeren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. Dus heb geen sperma nodig.
Jij zal toch nooit een vriendin/vrouw krijgenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. Dus heb geen sperma nodig.
...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Vanuit gaan dat een jongen van achttien meteen sperma produceert.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij zal toch nooit een vriendin/vrouw krijgen
Als je een leuk meisje hebt gevonden niet tijdens het fappen in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij zal toch nooit een vriendin/vrouw krijgen
Wat als je een leuke jongen hebt gevonden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je een leuk meisje hebt gevonden niet tijdens het fappen in ieder geval.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Etsu jij bent lief, tuurlijk wel.
Is toch wel allegemeen bekend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Let nooit zo om de namen van smileys van andere sites. Ik bied hierbij mijn excuses aan.
Problem?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dankjewel kapitein overduidelijk.
Legend ftw yeaquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
Natuurlijk fapte op HJen op haar Legend
Die wilde kant van mij heb ik nog niet ontdekt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat als je een leuke jongen hebt gevonden?
Oh, jammer. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die wilde kant van mij heb ik nog niet ontdekt.
Joosterrd. Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die wilde kant van mij heb ik nog niet ontdekt.
20. Al heet ik geen Joosterrd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Joosterrd. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Vragen mag altijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet mijn ding, ik hou meer van hardstyle/techno enzulks.quote:
Sowiesoquote:
Joosterd is al bijna bejaardquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Dastan het volgende:
Sterker nog, ik maak Joosterds woning schoon.
Wanneer iedereen begonnen is enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso!
En hoezo topic 19, 11, 23 etc
Eerste posts in de SCquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso!
En hoezo topic 19, 11, 23 etc
Oke.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet mijn ding, ik hou meer van hardstyle/techno enzulks.
Heb je edit niet beluisterd, maar vind het eigenlijk niet Endymion en AoF waardig. Te soft naar mijn mening, maar wel leuk nummer om te openenquote:
Je weet waar die smiley vandaan komt?quote:
Endymion over 5 minuten live op Fresh FM uur langquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb je edit niet beluisterd, maar vind het eigenlijk niet Endymion en AoF waardig. Te soft naar mijn mening, maar wel leuk nummer om te openen
JA, ZE ZIJN GAAAAAAAAY.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
JA, ZE ZIJN GAAAAAAAAY.Gays zijn lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk naar mij.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
JA, ZE ZIJN GAAAAAAAAY.Dat rijmtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Joosterd het volgende:
Ik moest lachen om de bovenstaande comments. Ik was even weg
Album gedoe? Vind hun album erg matigquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Endymion over 5 minuten live op Fresh FM uur lang
www.freshfmonline.com
Geen idee of alles van hun album komtquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Album gedoe? Vind hun album erg matig. Hun oude tracks zijn
Suzanneeeeeequote:
Sorry huisslaafje voor de rotzooi.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Dastan het volgende:
Sterker nog, ik maak Joosterds woning schoon.
Kan je lekker over verwijfde dingen pratenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn oude beste vriend was homo. I loved him.
Naah viel wel mee, hij was niet echt een verwijfde homo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je lekker over verwijfde dingen praten
Ik ken er 1tje die soms mee gaat mij uitgaan die is zo redelijk verwijfd maar ook zo gezellig om mee uit te gaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
Homo's
Grappige mensen, kan prima met ze opschieten.
Over jongons praten jeweet.
Ik heb getrained gister.quote:
Ik zei toch pratenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Meisjes
Praten, oké, maar om mee te zoenen of te seksen, gatver
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als mensen die een hekel hebben aan homo's.
Met je generalisatie.
quote:
Ik wil wel hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zei toch praten
Zoenen of seksen is mijn nooit bevoegd
Zie PIquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
Ik doe het graag met dode dieren en zwangere vrouwen.
Zit nog op mobielquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Flitskikker het volgende:
Daar gaan ze Sander
www.freshfmonline.com
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen hun seksuele voorkeur niet accepteren.
Voorzitter met een hoofdletter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, dan kan de voorzitter van de Zeehondenclub ook wel meepraten.
Sander spreekt de waarheid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen hun seksuele voorkeur niet accepteren.
Godver faal.quote:
Doe ik dat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Schiet eens niet zo in de verdediging ja.
Vooroordelen
Kleine huisjes..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Schiet eens niet zo in de verdediging ja.
Vooroordelen
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik dat?
Ik weet dat je 't niet zo bedoelt, popje van me.
Baasquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ff Al Bundy o.i.d kijken, lator
Ja hoor, het is dan ook een lucratieve bezigheid om je voor te doen als homo om zo dichter tot de meisjes te komen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor, het is dan ook een lucratieve bezigheid om je voor te doen als homo om zo dichter tot de meisjes te komen.
Daar dacht ik net aan dat ik die wilde. Ik ben Joppie nu zat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
Ik at net cheese onion chips. Jordy, dit is jouw schuld.
Werkt goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor, het is dan ook een lucratieve bezigheid om je voor te doen als homo om zo dichter tot de meisjes te komen.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar dacht ik net aan dat ik die wilde. Ik ben Joppie nu zat.
Wat een haat jegens mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
Ik at net cheese onion chips. Jordy, dit is jouw schuld.
Mensen kunnen zich ook niet voorstellen waarom je iets met jongens zou willen hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
Meisjes.
Ik kan me niet voorstellen waarom je iets met een meisje zou willen hebben.
Niets tegen Ezell of Hero.
Meisjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook niet voorstellen waarom je iets met jongens zou willen hebben.
Ditquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook niet voorstellen waarom je iets met jongens zou willen hebben.
Iets niet kunnen voorstellenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Meisjes zijn vaak vreselijke wezens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
Meisjes.
Ik kan me niet voorstellen waarom je iets met een meisje zou willen hebben.
Niets tegen Ezell of Hero.
Jij hebt ervoor gezorgd dat ik aan de chips ging.quote:
Dit. Zou lesbo's eerder begrijpenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Meisjes zijn vaak echt b*tches.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit. Zou lesbo's eerder begrijpen.
Tenzij 't om mij gaat dit dat.
Dat meisjes iets met jou willen of dat jij iets met een jongen zou willen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit. Zou lesbo's eerder begrijpen.
Tenzij 't om mij gaat dit dat.
Nou enquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Meisjes zijn vaak vreselijke wezens.![]()
[..]
Jij hebt ervoor gezorgd dat ik aan de chips ging.
Dat eerstequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat meisjes iets met jou willen of dat jij iets met een jongen zou willen?
Jij toch nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Meisjes zijn vaak echt b*tches.
Ja, als een robot misschien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik niet gecreëerd kan worden door een jongen.
Ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Jongens die op verkeerde meisjes vallen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Jongens die op verkeerde meisjes vallen
Ooh, zei ik datquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom zouden meisjes niets met jou willen?
Ik snap het ook niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, zei ik dat? Ik snap mezelf al niet meer
.
Is dit de Viper Remix van No Time To Waste?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
An sich wel goeien nummer @ Fresh FM Kikker.
Volgend onderwerpquote:
Wie wilt Etsu als eerst met een honkbalknuppel slaan? Piñata Etsu!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
Jongens.
Ook vreselijke uitstaanbare wezens.UITROEIEN ERMEE
Jupjupquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Is dit de Viper Remix van No Time To Waste?
Ik. Die Hamka's moeten er terug uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie wilt Etsu als eerst met een honkbalknuppel slaan? Piñata Etsu!
Behalve ik natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie wilt Etsu als eerst met een honkbalknuppel slaan? Piñata Etsu!
Gatverdamme.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik. Die Hamka's moeten er terug uit
Uitgekauwd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ze ruiken toch al naar kots.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zal ik nu even full resolutie bekijken dit datquote:
Hahaah doe maar eens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal ik nu even full resolutie bekijken dit dat.
Ik heb ervaring met cammen met HJ.quote:
Niets, HJ is belangrijker.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook ervaring met cammen, maar dan met andere FOK!kers.En nu?
Weet niet, ik denk, ik snijd een ander onderwerp aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef yosander het volgende:
Oké, truitje staat nu open in een ander tabblad. Wat is d'r mee?
Doet me denken aan een togaquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk, ik snijd een ander onderwerp aan.
JA HE MIJ OOK!!quote:
!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat kostte me behoorlijk wat denkwerk!
Mag ik ook komen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Etsu het volgende:
Kikker, ik heb nog paar Hamka's hier. Kom maar halen.
Ik zou het een hemd noemen ipv een truitje, of mag dat niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA HE MIJ OOK!!![]()
Maar ik vind hem wel toffies. Ze hadden hem ook nog in het zwart, zal ik die ook nog kopen?
Topje wel, het is geen hemd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zou het een hemd noemen ipv een truitje, of mag dat niet?
Morgen ook goed? Ja? Mooi! Tot dan!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Etsu het volgende:
Kikker, ik heb nog paar Hamka's hier. Kom maar halen.
Oke, dan wil ik die.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan niet. Ik had zo'n mooie poster van Tom Felton voor je.
Nee, dan is het al op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Morgen ook goed? Ja? Mooi! Tot dan!
Pics.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan niet. Ik had zo'n mooie poster van Tom Felton voor je.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik hem wel eerst kopen of zo.
Daarom de Zeehondenclub..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
Wat triest. Beetje lachen om mensen op het web.
Da's wel tofquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA HE MIJ OOK!!![]()
Maar ik vind hem wel toffies. Ze hadden hem ook nog in het zwart, zal ik die ook nog kopen?
Ooh, kan nooit kwaad danquote:
Ik wilde hem bashen omdat hij niet op mijn DM reageerde, maar ik reageerde blijkbaar niet op die van hem..quote:
Op Jordy bashen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wilde hem bashen omdat hij niet op mijn DM reageerde, maar ik reageerde blijkbaar niet op die van hem..
Woeiquote:
Het was een grapje..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op Jordy bashen.
WAT MANKEERT JE
Daarom: vrouwen
ONUITSTAANBARE WEZENSWalgelijk gewoon.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op Jordy bashen.
WAT MANKEERT JE
Daarom: vrouwen
ONUITSTAANBARE WEZENSWalgelijk gewoon.
Ik mag hem ook hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
Jordy is een superlieve jongen.Hij is cool. Kan ik niet van jou zeggen, Ezell.
Mooi zo. Anders kreeg je ruzie met mij.quote:
Ja wel chillquote:
Ik zal maar niet vragen wat je van mij vindt, er is vast niet ruimte genoeg voor allequote:
Ik heb áltijd zin om te winkelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb jij in de lente/zomer ook altijd zo veel zin om te gaan winkelen?
[..]
Shit.
emzor1994quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat je van mij vindt, er is vast niet ruimte genoeg voor alledoe jij over mij denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |