Oh, jammer. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die wilde kant van mij heb ik nog niet ontdekt.
Joosterrd. Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die wilde kant van mij heb ik nog niet ontdekt.
20. Al heet ik geen Joosterrd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Joosterrd. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Vragen mag altijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet mijn ding, ik hou meer van hardstyle/techno enzulks.quote:
Sowiesoquote:
Joosterd is al bijna bejaardquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Dastan het volgende:
Sterker nog, ik maak Joosterds woning schoon.
Wanneer iedereen begonnen is enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso!
En hoezo topic 19, 11, 23 etc
Eerste posts in de SCquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso!
En hoezo topic 19, 11, 23 etc
Oke.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet mijn ding, ik hou meer van hardstyle/techno enzulks.
Heb je edit niet beluisterd, maar vind het eigenlijk niet Endymion en AoF waardig. Te soft naar mijn mening, maar wel leuk nummer om te openenquote:
Je weet waar die smiley vandaan komt?quote:
Endymion over 5 minuten live op Fresh FM uur langquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb je edit niet beluisterd, maar vind het eigenlijk niet Endymion en AoF waardig. Te soft naar mijn mening, maar wel leuk nummer om te openen
JA, ZE ZIJN GAAAAAAAAY.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
JA, ZE ZIJN GAAAAAAAAY.Gays zijn lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk naar mij.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
JA, ZE ZIJN GAAAAAAAAY.Dat rijmtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Joosterd het volgende:
Ik moest lachen om de bovenstaande comments. Ik was even weg
Album gedoe? Vind hun album erg matigquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Endymion over 5 minuten live op Fresh FM uur lang
www.freshfmonline.com
Geen idee of alles van hun album komtquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Album gedoe? Vind hun album erg matig. Hun oude tracks zijn
Suzanneeeeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |