Baasquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ff Al Bundy o.i.d kijken, lator
Ja hoor, het is dan ook een lucratieve bezigheid om je voor te doen als homo om zo dichter tot de meisjes te komen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor, het is dan ook een lucratieve bezigheid om je voor te doen als homo om zo dichter tot de meisjes te komen.
Daar dacht ik net aan dat ik die wilde. Ik ben Joppie nu zat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
Ik at net cheese onion chips. Jordy, dit is jouw schuld.
Werkt goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor, het is dan ook een lucratieve bezigheid om je voor te doen als homo om zo dichter tot de meisjes te komen.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar dacht ik net aan dat ik die wilde. Ik ben Joppie nu zat.
Wat een haat jegens mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
Ik at net cheese onion chips. Jordy, dit is jouw schuld.
Mensen kunnen zich ook niet voorstellen waarom je iets met jongens zou willen hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
Meisjes.
Ik kan me niet voorstellen waarom je iets met een meisje zou willen hebben.
Niets tegen Ezell of Hero.
Meisjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook niet voorstellen waarom je iets met jongens zou willen hebben.
Ditquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook niet voorstellen waarom je iets met jongens zou willen hebben.
Iets niet kunnen voorstellenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |