Baasquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ff Al Bundy o.i.d kijken, lator
Ja hoor, het is dan ook een lucratieve bezigheid om je voor te doen als homo om zo dichter tot de meisjes te komen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor, het is dan ook een lucratieve bezigheid om je voor te doen als homo om zo dichter tot de meisjes te komen.
Daar dacht ik net aan dat ik die wilde. Ik ben Joppie nu zat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
Ik at net cheese onion chips. Jordy, dit is jouw schuld.
Werkt goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja hoor, het is dan ook een lucratieve bezigheid om je voor te doen als homo om zo dichter tot de meisjes te komen.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar dacht ik net aan dat ik die wilde. Ik ben Joppie nu zat.
Wat een haat jegens mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
Ik at net cheese onion chips. Jordy, dit is jouw schuld.
Mensen kunnen zich ook niet voorstellen waarom je iets met jongens zou willen hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
Meisjes.
Ik kan me niet voorstellen waarom je iets met een meisje zou willen hebben.
Niets tegen Ezell of Hero.
Meisjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook niet voorstellen waarom je iets met jongens zou willen hebben.
Ditquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook niet voorstellen waarom je iets met jongens zou willen hebben.
Iets niet kunnen voorstellenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Meisjes zijn vaak vreselijke wezens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
Meisjes.
Ik kan me niet voorstellen waarom je iets met een meisje zou willen hebben.
Niets tegen Ezell of Hero.
Jij hebt ervoor gezorgd dat ik aan de chips ging.quote:
Dit. Zou lesbo's eerder begrijpenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Meisjes zijn vaak echt b*tches.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit. Zou lesbo's eerder begrijpen.
Tenzij 't om mij gaat dit dat.
Dat meisjes iets met jou willen of dat jij iets met een jongen zou willen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit. Zou lesbo's eerder begrijpen.
Tenzij 't om mij gaat dit dat.
Nou enquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Meisjes zijn vaak vreselijke wezens.![]()
[..]
Jij hebt ervoor gezorgd dat ik aan de chips ging.
Dat eerstequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat meisjes iets met jou willen of dat jij iets met een jongen zou willen?
Jij toch nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Meisjes zijn vaak echt b*tches.
Ja, als een robot misschien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik niet gecreëerd kan worden door een jongen.
Ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Jongens die op verkeerde meisjes vallen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Jongens die op verkeerde meisjes vallen
Ooh, zei ik datquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom zouden meisjes niets met jou willen?
Ik snap het ook niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, zei ik dat? Ik snap mezelf al niet meer
.
Is dit de Viper Remix van No Time To Waste?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
An sich wel goeien nummer @ Fresh FM Kikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |