mooie quotequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef Gideon_92 het volgende:
fipo
INKIJK.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
Hier heb je een minderjarige panda voor je topic.
[ afbeelding ]
Heel apart ja hmmquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS DAT VOOR WEZEN WTFquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:23 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Die Taylor Momsen is ook net een panda, maar haar bandje is wel goed.
The Pretty RecklessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
VMBOquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:27 schreef Mr.DD het volgende:
Overhempje aan, leren schoentjes> Jongens, ik ga even een VMBO-examenfeestje crashen, is mooi! Laterrrr
VMBO chickies hosselen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:27 schreef Mr.DD het volgende:
Overhempje aan, leren schoentjes> Jongens, ik ga even een VMBO-examenfeestje crashen, is mooi! Laterrrr
Haar stemquote:
Blijft toch wel een beetje Jenny van Gossip Girlquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haar stem. Ik kan haar alleen niet serieus nemen.
SE was goed genoeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
VMBO bashen en ondertussen je vwo halen met bijna allemaal onvoldoendes op je CE.
Meisje uit The Grinch..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:30 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Blijft toch wel een beetje Jenny van Gossip Girl
Btw; helemaal niet slagenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
VMBO bashen en ondertussen je vwo halen met bijna allemaal onvoldoendes op je CE.
Ik heb m'n havo veel eerder gehaald dan jij.quote:
VMBO-TL BITCHUSSS.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb m'n havo veel eerder gehaald dan jij.
Havo halen met één onvoldoende op CE.
Havo heb je inderdaad eerder dan mij gehaald, want ik heb nooit havo gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb m'n havo veel eerder gehaald dan jij.
Havo halen met één onvoldoende op CE.
Oeeeeh.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef Etsu het volgende:
Joosterd, ik heb je toegevoegd op hyves jwt.
Moiquote:
Nooit havo gedaan hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Havo heb je inderdaad eerder dan mij gehaald, want ik heb nooit havo gedaan.
Als jij was geslaagd had je dan VMBO, Havo & Vwo? Dan ben je echt baas diplomaverzamelaar.quote:
Volgend jaar jeweet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als jij was geslaagd had je dan VMBO, Havo & Vwo? Dan ben je echt baas diplomaverzamelaar.
Strikdiploma en fietsdiploma heb je die ook?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook zwemdiploma A en B.
Voor C gezakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Strikdiploma en fietsdiploma heb je die ook?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel verkeerexamen succesvol gehaald.![]()
Jij aanbidt leeell.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Havisten.
Havo diploma hebben.
Ik aanbid Ezell, Joost, Jordy en de rest van de havisten.
VWO.
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heeft hij zijn diploma eigenlijk gehaald?
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heeft hij zijn diploma eigenlijk gehaald?
Geen veterstrikdiploma hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Wel verkeerexamen succesvol gehaald.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen veterstrikdiploma hebben![]()
[ afbeelding ]
Klittenband.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen veterstrikdiploma hebben![]()
[ afbeelding ]
Daar was ik voor geslaagd jeweet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:38 schreef Ezell het volgende:
Ik ben gezakt voor de praktijk van mijn fietsexamen. Vast ook voor de theorie als we die toets hadden gehad..
Maar ja.. met een vmbo-diploma neem ik genoegen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar was ik voor geslaagd jeweet.
Even zoeken
Ik had geen licht en mijn stuur zat te los volgens hen. Dus mocht ik niet verder fietsen..vrolijk 5km naar huis gefietst niets aan de hand..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:38 schreef Ezell het volgende:
Ik ben gezakt voor de praktijk van mijn fietsexamen. Vast ook voor de theorie als we die toets hadden gehad..
Ik heb A, B en C en zwemvaardigheid 1, 2 en 3 jwzquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook zwemdiploma A en B.
Voor C gezakt.
Wat overdreven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb A, B en C en zwemvaardigheid 1, 2 en 3 jwz
* koekjestrommel1 geeft Jordy een high fivequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb A, B en C en zwemvaardigheid 1, 2 en 3 jwz
Doei doeiquote:
high five terugquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
* koekjestrommel1geeft Jordy een high five
Jij hebt dus ook rijke ouders.quote:
Luzac betaal je niet zomaar 123quote:
Niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
Ik heb niet eens een zwemdiploma.![]()
Godver.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gezakt omdat ik m'n adem niet kon inhouden.
Geen duiker brevet hebben.quote:
Heb je dat niet met school gehad?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
Ik heb niet eens een zwemdiploma.![]()
Godver.
Mag ik mee? Ik heb ook geen zin in studierenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Definitief besloten dat ik een aantal maand ga backpacken, fuck studeren.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef xCore het volgende:
[..]
Mag ik mee? Ik heb ook geen zin in studieren
Baas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
O oké. Ik dacht dat je dat op elke school kreeg.
Waar haal je dat geld vandaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik maandagochtend.. Mooie manier om wakker te worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
Ik moest iedere woensdagmiddag om twaalf uur met school naar een zwembad om te gaan zwemmen.
Fijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Spaarrekening
huh?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Allemaal technieken om je zwembroek aan te trekken
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Allemaal technieken om je zwembroek aan te trekken
Ik ownde de schoolzwemwedstrijdenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
Ik moest iedere woensdagmiddag om twaalf uur met school naar een zwembad om te gaan zwemmen.
Is wel handig als je een strandwachter wil worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
Een diploma nodig hebben als 'bewijs' voor je zwemkunde.
Impliceren dat alle badmeesters pedofielen zijn en continu bij een kinderzwembad moeten surveilleren.quote:
Nee, dat impliceer ik niet. Gewoon het idee al: de ganse dag in het geschreeuw van die mormels zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat alle badmeesters pedofielen zijn en continu bij een kinderzwembad moeten surveilleren.
Gans is een Nederlands woord.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
'ganse'.Vlaams praten.
Doe even normaal. We leven in Nederland.
Nee, hoor. Ik weet niet waar je het over hebt.quote:
Nouen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik weet niet waar je het over hebt.
http://www.vandale.nl/van(...)nds&searchQuery=gans
Misschien dat je dan minder overkomt als iemand die op mannen valt, goed idee!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Lieve beesten van me, zal ik mijn UI veranderen?
Helll noquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Lieve beesten van me, zal ik mijn UI veranderen?
Maar we kennen hem juist als mannenknuffelaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Misschien dat je dan minder overkomt als iemand die op mannen valt, goed idee!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef xCore het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Oh ja, dat beeld mag natuurlijk niet veranderenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar we kennen hem juist als mannenknuffelaar
Neem de buks mee zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
Ik kan die bejaarden wel schieten. Behalve een vrouw. Zij is prachtig. Heeft nog een uitgave van Max Havelaar uit 1958. Ik mocht er even in kijken.
Ga je Nederlands ook opnieuw doen volgend jaar?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
Oké, het is unaniem besloten: m'n UI blijft zo.
Ja. Moet wel. Want één vijf voor NL/EN/WI, en over mijn lijk dat ik Engels opnieuw ga doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef xCore het volgende:
[..]
Ga je Nederlands ook opnieuw doen volgend jaar?
Doe dan ook gelijk even in je woordenboek bij de `U` kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Moet wel. Want één vijf voor NL/EN/WI, en over mijn lijk dat ik Engels opnieuw ga doen.
WAAROMquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:09 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk even in je woordenboek bij de `U` kijken
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
Oké, het is unaniem besloten: m'n UI blijft zo.
BETEKENDquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef xCore het volgende:
[..]
GA EENS LEREN WAT HET WOORDJE UNANIEM BETEKEND
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
Dat weet ik wel hoor. Alleen telt jouw stem niet mee.
Ik heb tenminste wel een voldoende gehaald voor m'n NL, vreemde wereld of niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
Geweldig om te zien.xCore denkt anderen te kunnen dissen, maar wordt zelf ook gedist
____________________!
Ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb tenminste wel een voldoende gehaald voor m'n NL, vreemde wereld of niet?
Had je zo hoog gescoord voor de literatuurtoets bij de SE's?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb tenminste wel een voldoende gehaald voor m'n NL, vreemde wereld of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Had je zo hoog gescoord voor de literatuurtoets bij de SE's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Punten sprokkelen
Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Had je zo hoog gescoord voor de literatuurtoets bij de SE's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was bij mijn leraar niet eens mogelijk.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef xCore het volgende:
Bij Nederlands CE mocht er toch maximaal 4 punten vanaf worden gehaald vanwege spelfouten e.d.?
Ik had dus 4 punten aftrek
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was bij mijn leraar niet eens mogelijk.
Eigenwijze lul dattie was, maar hij heeft ontslag genomen en nu krijg ik volgend jaar iemand anders.
Ik stak vanmorgen m'n tong uit naar hem.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef xCore het volgende:
[..]
HAHAHAH NOG EEN SPELVAUDT!!!!111!HONDERELF1!!1!
ik wil t ook weten misschien is hij ook knuffelbaarquote:
M'n achternaam staat ook niet op hyves. Wel op facebook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:24 schreef xCore het volgende:
[..]
Als ik jouw naam opzoek op Hyves krijg ik ook niks gevonden
Okquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n achternaam staat ook niet op hyves. Wel op facebook.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Ezells tepels zijn wel om over naar huis te schrijven ja.
omg ja jwt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo.
Etsu, jij wil alleen mannen tieten zien.
Welke haartjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
Al moet je wel die haartjes rondom weghalen.
Jij dus niet duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen tepelhaartjes?
Sinds Dastan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen tepelhaartjes?
Rode wijn dien je ongekoeld te drinken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
wijn is niet gekoeld en als het niet gekoeld is, is het bah
Ik heb over witte wijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rode wijn dien je ongekoeld te drinken.
Dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rode wijn dien je ongekoeld te drinken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
ik neem nu een slokje van rosé.
iiCk b3n dr0nk3n hahahahaha![]()
hahaaaaahD
HD: hD:D HA
En ik ben degene die triest is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
ik neem nu een slokje van rosé.
iiCk b3n dr0nk3n hahahahaha![]()
hahaaaaahD
HD: hD:D HA
Hoiquote:
Verkeerde smiley :'_)quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Je gezicht bedekken terwijl onder aan de spiegel een foto van jezelf hangt
Trek maar weer uit en maak dan nog maar eens een foto.quote:
Ja, maar ik zag er slecht uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Je gezicht bedekken terwijl onder aan de spiegel een foto van jezelf hangt
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Trek maar weer uit en maak dan nog maar eens een foto.
Meisjes via internet hosselen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Trek maar weer uit en maak dan nog maar eens een foto.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:38 schreef Flitskikker het volgende:
Misschien iets voor Heroin;
http://www.freshfmonline.com
Nu oldskool, 22-23 hardcore
Nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
niet doen suzanne, xcore gaat rare dingen doen als hij je foto heeft enzo
O..quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van iemand (jeweetwelwie.)
Ik mag dat van suzannequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |