mooie quotequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef Gideon_92 het volgende:
fipo
INKIJK.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
Hier heb je een minderjarige panda voor je topic.
[ afbeelding ]
Heel apart ja hmmquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS DAT VOOR WEZEN WTFquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:23 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Die Taylor Momsen is ook net een panda, maar haar bandje is wel goed.
The Pretty RecklessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
VMBOquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:27 schreef Mr.DD het volgende:
Overhempje aan, leren schoentjes> Jongens, ik ga even een VMBO-examenfeestje crashen, is mooi! Laterrrr
VMBO chickies hosselen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:27 schreef Mr.DD het volgende:
Overhempje aan, leren schoentjes> Jongens, ik ga even een VMBO-examenfeestje crashen, is mooi! Laterrrr
Haar stemquote:
Blijft toch wel een beetje Jenny van Gossip Girlquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haar stem. Ik kan haar alleen niet serieus nemen.
SE was goed genoeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
VMBO bashen en ondertussen je vwo halen met bijna allemaal onvoldoendes op je CE.
Meisje uit The Grinch..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:30 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Blijft toch wel een beetje Jenny van Gossip Girl
Btw; helemaal niet slagenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
VMBO bashen en ondertussen je vwo halen met bijna allemaal onvoldoendes op je CE.
Ik heb m'n havo veel eerder gehaald dan jij.quote:
VMBO-TL BITCHUSSS.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb m'n havo veel eerder gehaald dan jij.
Havo halen met één onvoldoende op CE.
Havo heb je inderdaad eerder dan mij gehaald, want ik heb nooit havo gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb m'n havo veel eerder gehaald dan jij.
Havo halen met één onvoldoende op CE.
Oeeeeh.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef Etsu het volgende:
Joosterd, ik heb je toegevoegd op hyves jwt.
Moiquote:
Nooit havo gedaan hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Havo heb je inderdaad eerder dan mij gehaald, want ik heb nooit havo gedaan.
Als jij was geslaagd had je dan VMBO, Havo & Vwo? Dan ben je echt baas diplomaverzamelaar.quote:
Volgend jaar jeweet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als jij was geslaagd had je dan VMBO, Havo & Vwo? Dan ben je echt baas diplomaverzamelaar.
Strikdiploma en fietsdiploma heb je die ook?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook zwemdiploma A en B.
Voor C gezakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Strikdiploma en fietsdiploma heb je die ook?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel verkeerexamen succesvol gehaald.![]()
Jij aanbidt leeell.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Havisten.
Havo diploma hebben.
Ik aanbid Ezell, Joost, Jordy en de rest van de havisten.
VWO.
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heeft hij zijn diploma eigenlijk gehaald?
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heeft hij zijn diploma eigenlijk gehaald?
Geen veterstrikdiploma hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Wel verkeerexamen succesvol gehaald.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen veterstrikdiploma hebben![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |