BETEKENDquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef xCore het volgende:
[..]
GA EENS LEREN WAT HET WOORDJE UNANIEM BETEKEND
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
Dat weet ik wel hoor. Alleen telt jouw stem niet mee.
Ik heb tenminste wel een voldoende gehaald voor m'n NL, vreemde wereld of niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
Geweldig om te zien.xCore denkt anderen te kunnen dissen, maar wordt zelf ook gedist
____________________!
Ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb tenminste wel een voldoende gehaald voor m'n NL, vreemde wereld of niet?
Had je zo hoog gescoord voor de literatuurtoets bij de SE's?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb tenminste wel een voldoende gehaald voor m'n NL, vreemde wereld of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Had je zo hoog gescoord voor de literatuurtoets bij de SE's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Punten sprokkelen
Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Had je zo hoog gescoord voor de literatuurtoets bij de SE's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was bij mijn leraar niet eens mogelijk.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef xCore het volgende:
Bij Nederlands CE mocht er toch maximaal 4 punten vanaf worden gehaald vanwege spelfouten e.d.?
Ik had dus 4 punten aftrek
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was bij mijn leraar niet eens mogelijk.
Eigenwijze lul dattie was, maar hij heeft ontslag genomen en nu krijg ik volgend jaar iemand anders.
Ik stak vanmorgen m'n tong uit naar hem.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef xCore het volgende:
[..]
HAHAHAH NOG EEN SPELVAUDT!!!!111!HONDERELF1!!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |