Morgen ook goed? Ja? Mooi! Tot dan!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Etsu het volgende:
Kikker, ik heb nog paar Hamka's hier. Kom maar halen.
Oke, dan wil ik die.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan niet. Ik had zo'n mooie poster van Tom Felton voor je.
Nee, dan is het al op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Morgen ook goed? Ja? Mooi! Tot dan!
Pics.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan niet. Ik had zo'n mooie poster van Tom Felton voor je.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik hem wel eerst kopen of zo.
Daarom de Zeehondenclub..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
Wat triest. Beetje lachen om mensen op het web.
Da's wel tofquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA HE MIJ OOK!!![]()
Maar ik vind hem wel toffies. Ze hadden hem ook nog in het zwart, zal ik die ook nog kopen?
Ooh, kan nooit kwaad danquote:
Ik wilde hem bashen omdat hij niet op mijn DM reageerde, maar ik reageerde blijkbaar niet op die van hem..quote:
Op Jordy bashen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wilde hem bashen omdat hij niet op mijn DM reageerde, maar ik reageerde blijkbaar niet op die van hem..
Woeiquote:
Het was een grapje..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op Jordy bashen.
WAT MANKEERT JE
Daarom: vrouwen
ONUITSTAANBARE WEZENSWalgelijk gewoon.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op Jordy bashen.
WAT MANKEERT JE
Daarom: vrouwen
ONUITSTAANBARE WEZENSWalgelijk gewoon.
Ik mag hem ook hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
Jordy is een superlieve jongen.Hij is cool. Kan ik niet van jou zeggen, Ezell.
Mooi zo. Anders kreeg je ruzie met mij.quote:
Ja wel chillquote:
Ik zal maar niet vragen wat je van mij vindt, er is vast niet ruimte genoeg voor allequote:
Ik heb áltijd zin om te winkelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb jij in de lente/zomer ook altijd zo veel zin om te gaan winkelen?
[..]
Shit.
emzor1994quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat je van mij vindt, er is vast niet ruimte genoeg voor alledoe jij over mij denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |