Je loopt achter!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ik heb ff telefoon en hop weer een nieuw topic
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, in het vorige topic was iemand eerder
Ja kut hij was opeens volquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, werd in vorige topic al genoemd
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering wat een herrie, ff drinken halen etc__
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]_______________
wat luister je dan? hiphop
dit is juist goede muziek mang
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering wat een herrie, ff drinken halen etc__
Diep kan niet dan heb je minstens 40 cm nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb geen idee Erica Terpstra diep in d'r reet geneukt
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]_______________
Dat hebben alle fokkers toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Diep kan niet dan heb je minstens 40 cm nodig.
ok doeiquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
____________________________________________!
Smaken verschillen!
Weinig mis met hiphopquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]_______________
Wat is de link?quote:
Nee alleen negoren.quote:
Ik ga wel eens draaien dan doe ik mooi hiphopperij d'r door.quote:
Ik ben van de elektronische muziekquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]_______________
Och ja op die brommerquote:
quote:
beetje laatquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ARG7] #351 Pilletjes gevraagd !!
Ja hé.... nu hebben we beide 3 punten.quote:
Congratsquote:
want?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij hebt een puntje bij mij gescoord, nu blij?
Jij met je twee puntjes eentje bij mij, of zoquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij hebt een puntje bij mij gescoord, nu blij?
het moet toch niet gekker wordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef Melting het volgende:
Verdorie.... nu staan we met 3-en op de 1e plaats.
De 3 musketiersquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef Melting het volgende:
Verdorie.... nu staan we met 3-en op de 1e plaats.
Nu komen de nummers met onderlinge overeenkomsten!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
Was helaas je laatste topic track dus kan ik eindelijk pissen
Clash of the bitchesquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog 1 om een winnaar te beslissen. Dus Melting Outpost en .... Lineaal?
ik heb wel meer dan twee puntjes hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij met je twee puntjes eentje bij mij, of zo?
daarom.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog 1 om een winnaar te beslissen. Dus Melting Outpost en .... Lineaal?
Weet ik maar dat gaat niet echt om punten bij deze punten telling toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu komen de nummers met onderlinge overeenkomsten!
hej zo'n pukkelkop?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb wel meer dan twee puntjes hoor
[..]
daarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej zo'n pukkelkop?op dit moment 3 wondjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut slaaptekort
Anonimity is a bliss
quote:
Nee ik bedoel dat degenen die als EERSTEN in deze uitzending iets goed hebben gegokt, ook de meeste punten hebben gehaald!quote:
je moet de overeenkomst tussen dit nr en het volgende nr radenquote:
Dat!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet de overeenkomst tussen dit nr en het volgende nr raden
jammerquote:
Nee je moet nu een overeenkomst vinden met het volgende nummer, en ik moet zeggen dat hij verdomd makkelijk is!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat topic met die dooie vliegen "Wat als je je verveelt" of zo
Mr Misterquote:
quote:
of gaat het ook om het nummer zelf, songtekst etc.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
is dat, eerst johnny cash, dan cash cows oid?
En wie de vliegende neuk ben jijquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
je drukt op mute en klaar is kees
Ooh tussen deze en het volgende ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee je moet nu een overeenkomst vinden met het volgende nummer, en ik moet zeggen dat hij verdomd makkelijk is!
Die heb je zeker uit de Donald Duck.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
PeterIssebed, vaak afgekort tot P. Issebed
of ikquote:
Ben je een kloon?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
Of jij ja.quote:
Nee, van Pieter Ornoquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van Karel Utmongool, vaak afgekort tot K. Utmongool.
hmm jouw UI is de sneaky emoticon van beachquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
Yes!quote:
fly like an eaglequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:43 schreef ValHallen het volgende:
Eerst broken wings, nu fly like a eagle
maar volgens mij heb ik beach vanmiddag nog zien postenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm jouw UI is de sneaky emoticon van beach
ja en? dan kan deze geen zoveelste kloon van um zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar volgens mij heb ik beach vanmiddag nog zien posten
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat VH ook een punt verdiend:
[..]
Lijkt me wel handig indd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef ToT het volgende:
Okee zullen we afspreken dat de eerste gok NADAT het 2e nummer begonnen is, pas geldig is?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat VH ook een punt verdiend:
[..]
RoD is geen kloon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en? dan kan deze geen zoveelste kloon van um zijn?
Okquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef ToT het volgende:
Okee zullen we afspreken dat de eerste gok NADAT het 2e nummer begonnen is, pas geldig is?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
dit nr komt me niet zo heel bekend voor
Ik deed het de eerste 5 seconde na het liedje begonnen was.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef ToT het volgende:
en/of iedereen die tijdens het 1e nummer begint te raden is gediskwalificeerd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef ToT het volgende:
Space Jam niet gezienquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
dit nr komt me niet zo heel bekend voor
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar volgens mij heb ik beach vanmiddag nog zien posten
het begin althans nietquote:
Dat is toch I believe i can fly?quote:
Ik heb dat niet maar kan ook gewoon mee doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:44 schreef dockx het volgende:
Wel leuk spel als je brede muziekkennis hebt
kun ie ok plat kuier'n dan?quote:
Dan hebben wij elkaar al eens irl gezienquote:
Nederlands is toch echt de voertaal op FOK!quote:
nopequote:
mangs wa, aait nichquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nederlands is toch echt de voertaal op FOK!
Dus het is een moeilijkequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
Goddomme, bij deze moest ik de 2e ff in winamp opstarten omdat ik bij God niet meer wist wat de overeenkomst was!
Moet je eens gaan kijken.quote:
Nee 1quote:
Ik heb al een paar dingen bedachtquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
Goddomme, bij deze moest ik de 2e ff in winamp opstarten omdat ik bij God niet meer wist wat de overeenkomst was!
Oh dat wordt lastig dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
Die was epic slecht trouwens.quote:
Sannepanquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ze in gemeen hebben: de titel
Ik dacht de artiestquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ze in gemeen hebben: de titel
gezelligquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoppa, 3 punten, keiharde comeback...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef ToT het volgende:
Fuck, ik zou bijna de tijd uit het oog verliezen!
Hierna de laatste dus! Wie komt er na mij?
ik verwacht mr greenquote:
Hehehe thx man!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
ToT bedankt voor je geniale show
Ben er nu ff vandoor, maar kom straks nog wel weer terug![]()
mij eigenlijk nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lijkt me gruwelijk als ik het nu nog win
Hihihi!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
ToT, kan je niet eens bij de lokale een kijkje nemen?
Gewoon doen, heb je meer contacten (of die bouw je op) en dan heb je ook weer iets te doen naast je werk, wat leuk is en waarvoor je buiten moet komen.quote:
quote:
Die is onderhand geen kloontje meer en werkt nu gewoon bij Albert Heijn achter de kassa of zo!quote:
jazekerquote:
tjah, land van ooit is niet meerquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is onderhand geen kloontje meer en werkt nu gewoon bij Albert Heijn achter de kassa of zo!
Niets. Kloontje is een heldquote:
fixedquote:
Tja, ooit was er een land van Ooit!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, land van ooit is niet meer
Oja tuurlijkquote:
Ga je solliciteren als koorknaapjequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien vandaag maar wel vroeger slapen, want ik wil er wel een beetje normaal uitzien als ik bij die sollicitatie aankom...
Nu is het een land van nooit.quote:
Succes alvastquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien vandaag maar wel vroeger slapen, want ik wil er wel een beetje normaal uitzien als ik bij die sollicitatie aankom...
ja, en dan wordt ik in mijn reet genomen door de priester...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga je solliciteren als koorknaapje?
Misschien... Nah, niet echtquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sannetje klinkt zeker weer niet lief?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De overeenkomst is Stars / Sterren...
Hehehe thx!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
maar, dat betekent dus dat ik nu ga douchen. Tot over een half uur en topshow ToT, echt doen, die lokale.
Ik ken het liedje, herkende de intro de eerste 10 secondequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja je wint een punt, maar eigenlijk hoor je te wachten tot het duidelijk is waar het nummer over gaat!
Maar u is hierbij de winnaar!
en Cos met de snorquote:
truequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben zo blij dak alles van elbow van outpost heb gekopieerd
damn wat een muziek
Ohja, ik moet ook nog met m'n externe schijf langs Outpostquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben zo blij dak alles van elbow van outpost heb gekopieerd
damn wat een muziek
Ik ben 25% Duits, mijn vader is dus 50% Duitsquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
Hoe de blauwe NEUK ken je dat nummer en die band????
ja, die had ik toen ook al opgegoogledquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ken het liedje, herkende de intro de eerste 10 seconde
Ik heb ook de titel en artiest gegeven toch?
Wat win je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En baas dat ik gewonnen heb, maar 4 punten op rij hehe
Thx!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
Ja, ToT, echt een gave show![]()
![]()
En SSB, gefeliciteerd
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
Ja, ToT, echt een gave show![]()
![]()
En SSB, gefeliciteerd
Zohee, dat kan je op je CV zettenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Eeuwige roem & eer en een pijpbeurt van tong80!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |