quote:
Ik heb net een patatje op van de catering.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef Pixie. het volgende:
Ik wil wel met jou samen op de veerboot fokken ts
Sowieso wel benieuwd of er mensen zijn die weleens vanuit het vliegtuig geFOK!t hebben. Ik niet ieder geval, wel vanuit een auto.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ik Fok! in mijn prive-jet. O nee, toch niet. Weer niet gewonnen bij die Staatsloterij
Jaaaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb net een patatje op van de catering.
FOK!ken en patat eten op een veerboot is het plan nu, ja?
Ik zit nu ook op een veerboot. Zit jij op de veerboot harlingen - terschelling?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Socios het volgende:
FOK!ken in de trein wordt door veel FOK!kers geregelmatig gedaan, maar wie FOK!t er weleens op een veerboot? TS doet dat momenteel en dat bevalt aardig. Paar zeehonden erbij, keertje een versnapering van de catering, ondergaande zon op het wad.
Post hier als je momenteel ook op een veerboot zit te FOK!ken.
Nee, ik ben opweg naar een ander waddeneiland, maar eindelijk een user die zich meldt die ook op een veerboot zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:11 schreef Pensionante. het volgende:
Ik zit nu ook op een veerboot. Zit jij op de veerboot van/naar texel?
Ik ook niet. In de meeste vliegtuigen mag je ook geen mobiele telefoons enzo gebruiken, dan wordt Fok! ook wel lastiger.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso wel benieuwd of er mensen zijn die weleens vanuit het vliegtuig geFOK!t hebben. Ik niet ieder geval, wel vanuit een auto.
Schulpengat en jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik ben opweg naar een ander waddeneiland, maar eindelijk een user die zich meld die ook op een veerboot zit.
Zit je op het Schulpengat of het Molengat?
Pixie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef Pixie. het volgende:
Jaaa!
Kijk en daarom vind ik jou een van de tofste users op Fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |