Natuurlijk moet hij het wel slim aanpakken dat hij niet opgepakt wordtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef De_Viborateur het volgende:
Ja ga maar een valse bommelding doen, en doe de officier van justitie de groeten van Vibo.
Daarbij: HeerhugowaardEn dat gaat straks vastgroeien aan mijn prachtige stadje
Ja al een paar keer gedaan, maar er neemt niemand op. Hij staat dan ook op stil/tril.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:48 schreef De_Viborateur het volgende:
Wat je ook kan doen is naar je telefoon bellen(anoniem als dat mogelijk is) en zeggen dat er ergens in de trein een bom ligt en als die gene ophangt je hem af zal laten gaanVraag er gelijk bij waar de trein op dat moment staat.
Ja dat is eigenlijk het enige waar ik bang voor ben. :/ Maar zouden ze dat echt doen in de trein?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef zovty het volgende:
Ja, dan weet je zeker dat niemand bij je waardevolle spulletjes kan. Na een gecontroleerde ontploffing.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:02 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk het enige waar ik bang voor ben. :/ Maar zouden ze dat echt doen in de trein?
Tot ontploffing brengen in de trein?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:02 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk het enige waar ik bang voor ben. :/ Maar zouden ze dat echt doen in de trein?
Ja dit ga ik zo doen, maaruh, kan de politie een geheim nummer niet zien? Want dan bel ik de bommelding in met een geheim nummer, met Microsoft Sam ofzo, en daarna met een gewoon zichtbaar nummer mijn tas in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Je moet gewoon na de melding bellen dat je een tas verloren hebt en dan omschrijving geven, dan blazen ze hem niet op.Gewoon bellen dus
Keiharde bewijzen willen we...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja dit ga ik zo doen, maaruh, kan de politie een geheim nummer niet zien? Want dan bel ik de bommelding in met een geheim nummer, met Microsoft Sam ofzo, en daarna met een gewoon zichtbaar nummer mijn tas in.
Wil dit wel graag voor 20:00 klaar hebben.
Update 19:30: Heb het telefoontje gemaakt, met die Windows 7 vrouwelijke versie van Microsoft Sam, maar ik denk dat het wel verstaanbaar was. Nu maar wachten. ^_^
Update 19:45: Nou het is nu bijna een kwartier geleden en ik zie nog steeds niets op het nieuws.![]()
Tja kan het niet echt bewijzen, maar als ik zometeen een regionaals nieuwsitem zie dan link ik het natuurlijk.quote:
Die zien we nooit meer, terug!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zie je dat blauwe ford transit busje, das de AIVD, dag TS
Even quoten voor geval dat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:43 schreef Dynd het volgende:
Vanmiddag met de trein van Heerhugowaard naar Hoorn, ik stap uit en loop nog even naar de lokale broodjeszaak om een broodje te halen. Ik eet mijn broodje, sta op en wil mijn reis naar huis voortzetten, pak m'n tas en... -"fuck, waar is mijn tas?".
Met m'n stomme kop in de trein laten liggen, onder de stoel. Dus ik snel naar dat NS kantoor hier hollen om te kijken wat hun service is omtrent verloren voorwerpen (ben niet echt een reguliere treinreiziger). Ik kom aan bij die balie, en daar zit zo een uitgekauwd-ziek-van-haar-baan mens dat het leek alsof ze op het punt stond om ontslag te nemen. Het perfecte stereotype baliemedewerker dat je altijd in films ziet zeg maar. "Je kan dit formuliertje invullen en weer bij mij inleveren, begrepen?". - Ik dat formulier invullen, zij pakt hem aan alsof het een belastingsaanslag is en gooit hem op een stapel ongesorteerde brieven zonder een woord te zeggen. "Nou, hoop dat hij weer terechtkomt" zeg ik, "Betwijfel het schat, goededag. Zegt u het eens mevrouw...".
Nou, dat gaat dus helemaal niks worden. Mobiel zat in m'n tas (waarom weet ik eigenlijk ook niet, normaal gewoon in m'n zak) dus wil hem wel graag terug hebben. Nu kwam ik met het idee, zou een bommelding het hele proces nou een beetje versnellen? Dat lijkt het helemaal te zijn tegewoordig. Swat teampie erop, meldingkje op de tv om je te laten weten dat hij terecht is.
Ga zo maar ff bellen denk ik, ervaringen zijn welkom. Weet iemand trouwens of je hem dan ook meteen thuisverzonden krijgt of dat je hem nog op het bureau moet gaan ophalen?
Thanks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |