Ik vond Dion weer geniaal...... in Nederland worden katten onder narcose gecastreerd! dat je het niet vergeetquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Mooi man politiek die wil beslissen hoeveel seconden een levend beest nog mag leven.
Echt geniaal.
Een schaap is echter geen illusie, god wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog liever een fictief opperwezen dan een schaap serieus nemen.
Very good, comrade!quote:
Ja maar de mens is geschapen naar het beeld van God, dus nog altijd meer waard dan een schaap.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een schaap is echter geen illusie, god wel.
Oh, dat heb ik gemist, zet het net pas aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond Dion weer geniaal...... in Nederland worden katten onder narcose gecastreerd! dat je het niet vergeetOok nog eens met een geheven vingertje
Het gevoel van een schaap is dezelfde illusie als het gevoel van een god.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een schaap is echter geen illusie, god wel.
Schapen zijn bezitquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:31 schreef Picchia het volgende:
Zolang het schaap geen geweld initieert, zoals door het opeten van andermans eigendommen.
Et voila.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gevoel van een schaap is dezelfde illusie als het gevoel van een god.
Als iemand god eens de keel zou doorsnijden dan zou de wereld van veel ellende zijn verlost.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gevoel van een schaap is dezelfde illusie als het gevoel van een god.
Ik probeer er elke dag een te doen.quote:
Hebben we al gedaan, religie heeft vrij weinig invloed op ons dagelijks leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als iemand god eens de keel zou doorsnijden dan zou de wereld van veel ellende zijn verlost.
De PvdD gelooft niet in schapen maar wil dierenleed beperken. Dierenleed dat wordt veroorzaakt door geloof in sprookjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog liever een fictief opperwezen dan een schaap serieus nemen.
Een mes door de keel is geen dierenleed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdD gelooft niet in schapen maar wil dierenleed beperken. Dierenleed dat wordt veroorzaakt door geloof in sprookjes.
En wat vind je van religieus en menselijk leed dat veroorzaakt wordt door sprookjes over het gevoel van schapen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdD gelooft niet in schapen maar wil dierenleed beperken. Dierenleed dat wordt veroorzaakt door geloof in sprookjes.
Ik vind het een enorme eikel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef eriksd het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen om Ormel.
Polderslachten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef eriksd het volgende:
Typische zinloze wetgeving dit. Gewoon verbieden, geen mits en maar. of niet verbieden. Niet zo'n halfzachte oplossing.
Oja, ik vind het best hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan, religie heeft vrij weinig invloed op ons dagelijks leven.
Als bepaalde idioten dan per se een schaap de keel willen doorsnijden in plaats van een pin door de kop (soit, toch hetzelfde, who gives a fuck) dan doen ze dat toch lekker.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat vind je van religieus en menselijk leed dat veroorzaakt wordt door sprookjes over het gevoel van schapen?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Het schaap staat vast te popelen een spijker door de kop gejenst te krijgen "het is in ieder geval geen mes! Beeeeeeheehee"
[..]
Ik bedoel maar.
Het schaap staat vast te popelen een spijker door de kop gejenst te krijgen "het is in ieder geval geen mes! Beeeeeeheehee"
Uw wegen zijn ondoorgrondelijk, whuts du fuzz aboet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef eriksd het volgende:
![]()
Probeert op te richten.
Mensen, ben ik aan het dromen?
[..]
Ik bedoel maar.
Als een beest na 45 seconden zich nog op probeert te richten, moet het bedwelmd worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uw wegen zijn ondoorgrondelijk, whuts du fuzz aboet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |