Ja zeker. We worden zeker achtergesteld, maar om het 'genaaid door de overheid' te noemen, terwijl we vervolgens een lange tijd gratis kunnen reizen vind ik wat overdreven.quote:
Valt mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat de vakantie nog niet is begonnen?
Bij de niet verplichte examentrainingen had ik al het vakantie gevoel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
Woordkeuzequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja zeker. We worden zeker achtergesteld, maar om het 'genaaid door de overheid' te noemen, terwijl we vervolgens een lange tijd gratis kunnen reizen vind ik wat overdreven.
Niet echt nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
Inderdaad, mijn gevoel van vakantie lag in het midden van april tot en met midden mei.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij de niet verplichte examentrainingen had ik al het vakantie gevoel.
Zon hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Kutzon, ik kan mijn telefoon niet lezen.
En ik ben dus net 1 dag te laat geboren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja zeker. We worden zeker achtergesteld, maar om het 'genaaid door de overheid' te noemen, terwijl we vervolgens een lange tijd gratis kunnen reizen vind ik wat overdreven.
Da's wel zuur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
En ik ben dus net 1 dag te laat geboren.
genaaid door de roverheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nouja, ik word pas in januari 18quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Pff, lekker vroeg. Ik heb echt bijna elke dag niets te doen. Zo'n beetje al mijn vrienden hebben nog school of zijn op vakantie...quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij de niet verplichte examentrainingen had ik al het vakantie gevoel.
Op 't werk is er een collega die altijd wanneer het kan de kreet 'Mijn belastingcenten!' slaakt. Ik wist ergens wel dat zulke mensen ook in het echt moeten bestaan in plaats van enkel op het internet, maar het was toch verrassend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
genaaid door de roverheid
Lekker zeuren op de overheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op 't werk is er een collega die altijd wanneer het kan de kreet 'Mijn belastingcenten!' slaakt. Ik wist ergens wel dat zulke mensen ook in het echt moeten bestaan in plaats van op het internet, maar het was toch verrassend.
Terecht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op 't werk is er een collega die altijd wanneer het kan de kreet 'Mijn belastingcenten!' slaakt. Ik wist ergens wel dat zulke mensen ook in het echt moeten bestaan in plaats van op het internet, maar het was toch verrassend.
Aaawquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat soort mensen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef emzor1994 het volgende:
Als je je studie niet binnen 10 jaar haalt moet je stufi toch terugbetalen? Geldt dat dan ook voor de kosten van de OV?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Keauning het volgende:
Haase met 5-2 voor tegen Verdasco, eerste set.
Wat een baas.
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Is 8 jaar. Is zelfs teruggesteld naar 7 geloof ik.
Dat is niemand van plan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok. (niet dat ik van plan was 10 jaar erover te doen)
Hij is ook geen orgaandonor, omdat hij niet wil dat zijn nier naar Mohammed de bankrover gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat soort mensen.
's Ochtends de Telegraaf lezen, 's middags kutgrappen vertellen tegen je collega's op kantoor en 's avonds naar Hart van Nederland kijken. Wat een kutleven heb je dan.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij is ook geen orgaandonor, omdat hij niet wil dat zijn nier naar Mohammed de bankrover gaat.![]()
Huh? ik dacht 10.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Is 8 jaar. Is zelfs teruggesteld naar 7 geloof ik.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij is ook geen orgaandonor, omdat hij niet wil dat zijn nier naar Mohammed de bankrover gaat.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
Er stonden vandaag Telegraaf-verkopers bij de Appie. Ze vroegen of ik er ook eentje wilde hebben. Ik zei toen maar: "Nee, ik lees alleen kranten.". Paupers. Plebs. Goedkoop volk. Walgelijk.
Woon je niet in het buitenland ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vorig jaar is het 8 jaar geworden zover ik weet.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
Er stonden vandaag Telegraaf-verkopers bij de Appie. Ze vroegen of ik er ook eentje wilde hebben. Ik zei toen maar: "Nee, ik lees alleen kranten.". Paupers. Plebs. Goedkoop volk. Walgelijk.
Als je binnen de diplomatermijn een diploma haalt op hbo-niveau of hoger, hoef je de prestatiebeurs niet terug te betalen. De ov-lening voor je studentenreisproduct wordt dan ook een gift, zelfs in de leenfase. De diplomatermijn duurt tien jaar en begint te lopen vanaf de eerste maand dat je recht hebt op studiefinanciering voor hbo en universiteit. Haal je geen diploma, dan moet je de prestatiebeurs met rente terugbetalen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vorig jaar is het 8 jaar geworden zover ik weet.
Wat is een slecht voorbeeld?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
Ezell, is suikerraffinaderij een goed voorbeeld van een trafiek?
Ja ook al heet ik geen Ezellquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
Ezell, is suikerraffinaderij een goed voorbeeld van een trafiek?
Weet ik niet. Ik moest een voorbeeld geven van een trafiek, en ik schreef dus suikerraffinaderij in.quote:
Prima voorbeeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik moest een voorbeeld geven van een trafiek, en ik schreef dus suikerraffinaderij in.
Den Bosch? Avans?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoereninternet op Den Bosch. Anyway, dat werd ons op school verteld. De plannen liggen er sowieso.
Ok, ik merk het wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoereninternet op Den Bosch. Anyway, dat werd ons op school verteld. De plannen liggen er sowieso.
Dat vind ik idd wel iets voor Ezell.quote:
Zoiets hoorde ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Mag je allang blij zijn dat je daar überhaupt een verbinding hebt. Meestal als ik daar sta is 't niet veelquote:
Dat lijkt mij wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik daarna zou moeten doen.quote:
Zou kunnen, maar Journalistiek lijkt mij leuker en interessanter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vind ik idd wel iets voor Ezell.Kan je niet je P halen daar en dan Journalistiek studeren?
Goed dat je ook aan daarna denkt ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik daarna zou moeten doen.
[..]
Zou kunnen, maar Journalistiek lijkt mij leuker en interessanter.
Ja, maar als je uitgeloot wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik daarna zou moeten doen.
[..]
Zou kunnen, maar Journalistiek lijkt mij leuker en interessanter.
Hmm.. ik weet het niet. Ik heb echt tien verschillende ideeën van wat ik wil doen als ik word uitgeloot. Ik kan niet kiezen.quote:
Wanneer hoor je het?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet het niet. Ik heb echt tien verschillende ideeën van wat ik wil doen als ik word uitgeloot. Ik kan niet kiezen.
Vertel al die ideeën dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet het niet. Ik heb echt tien verschillende ideeën van wat ik wil doen als ik word uitgeloot. Ik kan niet kiezen.
Gepost vanaf mijn HTC Legend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zit je op je mobiel of op een laptop ofzo?
Even serieus, dat kan je niet eens normaal, fatsoenlijk eten.quote:
Half juli. Dat duurt nog een tijdje. Ik heb de afgelopen twee jaar echt nauwelijks iets op het havo gedaan en nu zit ik in lotingsklasse C. Soms ben ik echt dom.quote:
Gast.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even serieus, dat kan je niet eens normaal, fatsoenlijk eten.Eén hap, en je zit helemaal onder slagroom en chocolade.
Die van mij niet. Die gaat lang mee.quote:
Die van Jan de Grootquote:
Mes en vork ooit van gehoord?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even serieus, dat kan je niet eens normaal, fatsoenlijk eten.Eén hap, en je zit helemaal onder slagroom en chocolade.
Ok, maar niet elke stad is loting voor journalistiek toch? Als je uitgeloot wordt in jouw stad, kan je dan nog naar een andere stad of wil je dat niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Half juli. Dat duurt nog een tijdje. Ik heb de afgelopen twee jaar echt nauwelijks iets op het havo gedaan en nu zit ik in lotingsklasse C. Soms ben ik echt dom.
Etsu, ik kom zo met een lijst. Even bedenken wat alles ook alweer was.
Ik zie het al helemaal gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast.
Je moet ook niet als een verstandelijk gehandicapte dat hele ding in één keer naar binnen willen duwen, je moet het met beleid doen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast.
Je moet ook niet als een verstandelijk gehandicapte dat hele ding in één keer naar binnen willen duwen, je moet het met beleid doen.
Een Bossche bol met een vork en een mes eten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Die van Jan de Groot![]()
![]()
Heerlijk!
[..]
Mes en vork ooit van gehoord?
Een Rotterdammer die een Bossche bol niet fatsoenlijk kan etenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een Bossche bol met een vork en een mes eten.
?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hele gezicht besmeuren met chocola en slagroom.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben geen Rotterdammer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Een Rotterdammer die een Bossche bol niet fatsoenlijk kan eten
Die van mij ook, voor een smartphone.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die van mij niet. Die gaat lang mee.![]()
![]()
Gepost vanaf mijn Nokia 3310.
Jong zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hele gezicht besmeuren met chocola en slagroom.
Alsnog ben ik geen Rotterdammer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Iemand die in een Rotterdam woont noem je toch een Rotterdammer?
* xCore kijkt even naar de UI van Mr. DDquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Mr.DD het volgende:
Ter informatie. Ik lees alleen het NRC. Als sinds m'n 12de. En nee, ik heb nog geen kek brilletje en ringbaardje, en rook al helemaal geen pijp. Geef het een paar jaar.
ok?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Mr.DD het volgende:
Ter informatie. Ik lees alleen het NRC. Als sinds m'n 12de. En nee, ik heb nog geen kek brilletje en ringbaardje, en rook al helemaal geen pijp. Geef het een paar jaar.
wrm verlaat jij het prachtige brabantquote:
Zeg dan voortaan niet meer dat je in Rotterdam woontquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt, maar nee.
Ik woon naast Rotterdam.
Nee, dat wil ik niet. Ik wil heel graag naar Utrecht. Er zijn drie andere locaties: Ede, Tilburg en Zwolle. Ik heb geen zin om als atheïst naar een gelovige school (Ede) te gaan. Tilburg vind ik iets te ver. Van Zwolle heb ik nog nooit iets positiefs gehoord. In Utrecht staat niet de beste school, maar wel de beste school voor mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok, maar niet elke stad is loting voor journalistiek toch? Als je uitgeloot wordt in jouw stad, kan je dan nog naar een andere stad of wil je dat niet?
Zit je ermee?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Zeg dan voortaan niet meer dat je in Rotterdam woont
Problem officer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore kijkt even naar de UI van Mr. DD
Problem?quote:
Heel ok.quote:
Ok, Ik hoop voor je dat je ingeloot wordt danquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Ik wil heel graag naar Utrecht. Er zijn drie andere locaties: Ede, Tilburg en Zwolle. Ik heb geen zin om als atheïst naar een gelovige school (Ede) te gaan. Tilburg vind ik iets te ver. Van Zwolle heb ik nog nooit iets positiefs gehoord. In Utrecht staat niet de beste school, maar wel de beste school voor mij.![]()
Ok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik kom wel een andere keer met mijn lijst. Ik ben eventjes lui.
Ik ga naar mijn geliefde vriendje en die woont in Gelderland.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wrm verlaat jij het prachtige brabant
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok, Ik hoop voor je dat je ingeloot wordt dan
Gelderland.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn geliefde vriendje en die woont in Gelderland.
Kut voor 'm, dat ie daar woont.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn geliefde vriendje en die woont in Gelderland.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
Volgens mij is iedereen hier gewoon van de verkeeeeerde kèèènt.
Zo praten ze hier ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
Later toch in Den Bosch wonen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kut voor 'm, dat ie daar woont.
Een hart hebbenquote:
Zoals in de Oorlog?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
Niemand. Daarom afschaffen en alles.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Een hart hebben![]()
Verdomme, wie heeft dat orgaan nou nodig.
Nee, zoals in de gaybars.quote:
Etsuquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
Een vriend/vriendin hebben.![]()
Niet gelukkig zijn met jezelf.
De motor van ons lichaam, prevelde de norse, gebrilde huisarts.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Een hart hebben![]()
Verdomme, wie heeft dat orgaan nou nodig.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
Een vriend/vriendin hebben.![]()
Niet gelukkig zijn met jezelf.
Bij mij loopt ie ook te kutten. Als ik iets post, dan staat hij vast en dan ververst hij niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
En waarom doet Fok zo langzaam bij mij. Het is godgloeiende geen buiten de randstad! Sjezus.
Bij mij refresht Fok niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie ook te kutten. Als ik iets post, dan staat hij vast en dan ververst hij niet meer.
Dit ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie ook te kutten. Als ik iets post, dan staat hij vast en dan ververst hij niet meer.
Nee, het bestaat ook niet in landen waar ze Frans spreken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Bestaat het woord moi wel buiten Groningen/Drenthe?
Ik gebruik het dagelijks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Neeheequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, het bestaat ook niet in landen waar ze Frans spreken.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Nee, om te janken gewoon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
'GE KUNT DE MOI UIT BRABANT KRIJGEN KUT'
Klinkt toch niet.
EN HOEVEEL MOEITE KOSTTE HET OM DAT BERICHT TE TYPEN?!?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:53 schreef Etsu het volgende:
En als ik F5 knop wil gebruiken, moet ik eerst op zo'n FN knopje drukken en dan op F5 zelf. DAT KOST TOCH TEVEEL MOEITE
Zulks een slechte computer dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:53 schreef Etsu het volgende:
En als ik F5 knop wil gebruiken, moet ik eerst op zo'n FN knopje drukken en dan op F5 zelf. DAT KOST TOCH TEVEEL MOEITE
ECHT HE. DE HELE TIJD SCHIFT VASTHOUDEN EN DAN TYPEN.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:55 schreef xCore het volgende:
[..]
EN HOEVEEL MOEITE KOSTTE HET OM DAT BERICHT TE TYPEN?!?!
Ja. Bij de gootsteen. Die moet ook ontstopt worden. Van de verkeerde kant natuurlijk zeg maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeg maar, aan de andere kant van de bar?
Oh yeah Logitech yeah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:53 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet of je het weet, maar er bestaat 'Caps Lock'.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
ECHT HE. DE HELE TIJD SCHIFT VASTHOUDEN EN DAN TYPEN.
Goh, meen je dat nou?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar er bestaat 'Caps Lock'.
Ik kan wel fatsoenlijk F5'en. Ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn laptop afkraken terwijl jouw computer 100x zo slechter werkt.
Opmerkelijke gedachten houd je erop na.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja. Bij de gootsteen. Die moet ook ontstopt worden. Van de verkeerde kant natuurlijk zeg maar.
Oude persoonlijke berichten zien en niet meewerkende msn/webcam, of beter nog: knipperende msnbalkjes in het blauw.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kan wel fatsoenlijk F5'en. Ik zou het wel weten.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vervelende kwesties allemaal
Dat ligt toch echt aan Live Messenger en niet zozeer aan mijn computer. De oudere versie werkte prima.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oude persoonlijke berichten zien en niet meewerkende msn/webcam, of beter nog: knipperende msnbalkjes in het blauw.
Ok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan Live Messenger en niet zozeer aan mijn computer. De oudere versie werkte prima.
Daarbij is het thema Windows-klassiek nog altijd het beste ooit en hoef ik die traagmakende Vista-troep niet.
daarom ga ik naar een feestje, daar heb je dit soort kwesties niet.quote:
Doe je feestbeesten de groetjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
daarom ga ik naar een feestje, daar heb je dit soort kwesties niet.
moi uit brabant
BIER, TIETEN, SJALALALALA/quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
YEUH, FISSA BIJ MIJ THUIS OMDAT AUTO UPDATE HET WEER DOET
Wijn of wodka aanwezig mag ik hopen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
YEUH, FISSA BIJ MIJ THUIS OMDAT AUTO UPDATE HET WEER DOET
IK ZORG VOOR DE BOSSCHE BOLLENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
iel ik hoef geen tieten te zien hoor en ook geen bier doe ff normaalquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef xCore het volgende:
[..]
IK ZORG VOOR DE BOSSCHE BOLLENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Witte, zoete wijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Rood/wit, zegt U het maar. Wodka staat er ook, alleen is die fles bijna leeg
Is het lekker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Is aanwezig, toevallig vorige week nog een fles gehaald, is nog half vol
Beterquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:05 schreef xCore het volgende:
[..]
Hier in Brabant drinken we niet uit de fles. (Behalve het bier)
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen witte, zoete wijn drinken.Triest.
Cola haten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Cola bevat nog meer suiker en smaakt ook nog eens nergens naar.
Fanta smaakt meer naar iets dan cola.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Cola bevat nog meer suiker en smaakt ook nog eens nergens naar.
presentquote:
net thuis. zag cola opmerkingen staan.quote:
Mannen die niet van bier houdenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fanta smaakt meer naar iets dan cola.
[..]
present
Goed excuusquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:14 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
net thuis. zag cola opmerkingen staan.
Heb de hele dag moeten werken/verbouwen!
Ik ben dan ook geen man, kusje voor jou.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Mannen die niet van bier houden(Zo goed?)
Sorry.quote:
presentquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Mannen die niet van bier houden(Zo goed?)
Die vent is toch helemaal niet van Lost?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:15 schreef Gideon_92 het volgende:
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20110621_051
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:15 schreef Gideon_92 het volgende:
Eh, jawel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Die vent is toch helemaal niet van Lost?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:15 schreef Gideon_92 het volgende:
onderin rechtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
onderin rechtsIk voel hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het midden en dat ietsje naar links, toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb 4 jaar biologie gehad, en heb geen idee
Vanuit jouw kant, of hoe een ander naar je kijkt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
In het midden en dat ietsje naar links, toch?
Zal het uitproberen, dankje voor je tips.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef Gideon_92 het volgende:
recht tussen je mantieten steken. Dan zit je vast wel in de buurt. Anders ff wat verder openboren. kan je ff zoeken!
Vanaf waar jij kijkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanuit jouw kant, of hoe een ander naar je kijkt?
Intestinequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
best wel in het midden dus
Ik kan je gedachten lezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde, jij bent eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartaanval.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
Mensen die dit serieus nemen.
Ik voel wel een paar steken daar ergens, geen idee wat het is.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:23 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Die Taylor Momsen is ook net een panda, maar haar bandje is wel goed.
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |