De motor van ons lichaam, prevelde de norse, gebrilde huisarts.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Een hart hebben![]()
Verdomme, wie heeft dat orgaan nou nodig.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
Een vriend/vriendin hebben.![]()
Niet gelukkig zijn met jezelf.
Bij mij loopt ie ook te kutten. Als ik iets post, dan staat hij vast en dan ververst hij niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
En waarom doet Fok zo langzaam bij mij. Het is godgloeiende geen buiten de randstad! Sjezus.
Bij mij refresht Fok niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie ook te kutten. Als ik iets post, dan staat hij vast en dan ververst hij niet meer.
Dit ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie ook te kutten. Als ik iets post, dan staat hij vast en dan ververst hij niet meer.
Nee, het bestaat ook niet in landen waar ze Frans spreken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Bestaat het woord moi wel buiten Groningen/Drenthe?
Ik gebruik het dagelijks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Neeheequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, het bestaat ook niet in landen waar ze Frans spreken.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Nee, om te janken gewoon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
'GE KUNT DE MOI UIT BRABANT KRIJGEN KUT'
Klinkt toch niet.
EN HOEVEEL MOEITE KOSTTE HET OM DAT BERICHT TE TYPEN?!?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:53 schreef Etsu het volgende:
En als ik F5 knop wil gebruiken, moet ik eerst op zo'n FN knopje drukken en dan op F5 zelf. DAT KOST TOCH TEVEEL MOEITE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |