Ik weet niet of je het weet, maar er bestaat 'Caps Lock'.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
ECHT HE. DE HELE TIJD SCHIFT VASTHOUDEN EN DAN TYPEN.
Goh, meen je dat nou?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar er bestaat 'Caps Lock'.
Ik kan wel fatsoenlijk F5'en. Ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn laptop afkraken terwijl jouw computer 100x zo slechter werkt.
Opmerkelijke gedachten houd je erop na.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja. Bij de gootsteen. Die moet ook ontstopt worden. Van de verkeerde kant natuurlijk zeg maar.
Oude persoonlijke berichten zien en niet meewerkende msn/webcam, of beter nog: knipperende msnbalkjes in het blauw.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kan wel fatsoenlijk F5'en. Ik zou het wel weten.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vervelende kwesties allemaal
Dat ligt toch echt aan Live Messenger en niet zozeer aan mijn computer. De oudere versie werkte prima.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oude persoonlijke berichten zien en niet meewerkende msn/webcam, of beter nog: knipperende msnbalkjes in het blauw.
Ok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan Live Messenger en niet zozeer aan mijn computer. De oudere versie werkte prima.
Daarbij is het thema Windows-klassiek nog altijd het beste ooit en hoef ik die traagmakende Vista-troep niet.
daarom ga ik naar een feestje, daar heb je dit soort kwesties niet.quote:
Doe je feestbeesten de groetjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
daarom ga ik naar een feestje, daar heb je dit soort kwesties niet.
moi uit brabant
BIER, TIETEN, SJALALALALA/quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
YEUH, FISSA BIJ MIJ THUIS OMDAT AUTO UPDATE HET WEER DOET
Wijn of wodka aanwezig mag ik hopen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
YEUH, FISSA BIJ MIJ THUIS OMDAT AUTO UPDATE HET WEER DOET
IK ZORG VOOR DE BOSSCHE BOLLENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
iel ik hoef geen tieten te zien hoor en ook geen bier doe ff normaalquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef xCore het volgende:
[..]
IK ZORG VOOR DE BOSSCHE BOLLENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Witte, zoete wijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Rood/wit, zegt U het maar. Wodka staat er ook, alleen is die fles bijna leeg
Is het lekker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Is aanwezig, toevallig vorige week nog een fles gehaald, is nog half vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |