Ja zeker. We worden zeker achtergesteld, maar om het 'genaaid door de overheid' te noemen, terwijl we vervolgens een lange tijd gratis kunnen reizen vind ik wat overdreven.quote:
Valt mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat de vakantie nog niet is begonnen?
Bij de niet verplichte examentrainingen had ik al het vakantie gevoel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
Woordkeuzequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja zeker. We worden zeker achtergesteld, maar om het 'genaaid door de overheid' te noemen, terwijl we vervolgens een lange tijd gratis kunnen reizen vind ik wat overdreven.
Niet echt nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
Inderdaad, mijn gevoel van vakantie lag in het midden van april tot en met midden mei.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij de niet verplichte examentrainingen had ik al het vakantie gevoel.
Zon hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Kutzon, ik kan mijn telefoon niet lezen.
En ik ben dus net 1 dag te laat geboren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja zeker. We worden zeker achtergesteld, maar om het 'genaaid door de overheid' te noemen, terwijl we vervolgens een lange tijd gratis kunnen reizen vind ik wat overdreven.
Da's wel zuur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
En ik ben dus net 1 dag te laat geboren.
genaaid door de roverheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nouja, ik word pas in januari 18quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Pff, lekker vroeg. Ik heb echt bijna elke dag niets te doen. Zo'n beetje al mijn vrienden hebben nog school of zijn op vakantie...quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij de niet verplichte examentrainingen had ik al het vakantie gevoel.
Op 't werk is er een collega die altijd wanneer het kan de kreet 'Mijn belastingcenten!' slaakt. Ik wist ergens wel dat zulke mensen ook in het echt moeten bestaan in plaats van enkel op het internet, maar het was toch verrassend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
genaaid door de roverheid
Lekker zeuren op de overheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op 't werk is er een collega die altijd wanneer het kan de kreet 'Mijn belastingcenten!' slaakt. Ik wist ergens wel dat zulke mensen ook in het echt moeten bestaan in plaats van op het internet, maar het was toch verrassend.
Terecht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op 't werk is er een collega die altijd wanneer het kan de kreet 'Mijn belastingcenten!' slaakt. Ik wist ergens wel dat zulke mensen ook in het echt moeten bestaan in plaats van op het internet, maar het was toch verrassend.
Aaawquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat soort mensen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef emzor1994 het volgende:
Als je je studie niet binnen 10 jaar haalt moet je stufi toch terugbetalen? Geldt dat dan ook voor de kosten van de OV?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Keauning het volgende:
Haase met 5-2 voor tegen Verdasco, eerste set.
Wat een baas.
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Is 8 jaar. Is zelfs teruggesteld naar 7 geloof ik.
Dat is niemand van plan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok. (niet dat ik van plan was 10 jaar erover te doen)
Hij is ook geen orgaandonor, omdat hij niet wil dat zijn nier naar Mohammed de bankrover gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat soort mensen.
's Ochtends de Telegraaf lezen, 's middags kutgrappen vertellen tegen je collega's op kantoor en 's avonds naar Hart van Nederland kijken. Wat een kutleven heb je dan.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij is ook geen orgaandonor, omdat hij niet wil dat zijn nier naar Mohammed de bankrover gaat.![]()
Huh? ik dacht 10.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Is 8 jaar. Is zelfs teruggesteld naar 7 geloof ik.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij is ook geen orgaandonor, omdat hij niet wil dat zijn nier naar Mohammed de bankrover gaat.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
Er stonden vandaag Telegraaf-verkopers bij de Appie. Ze vroegen of ik er ook eentje wilde hebben. Ik zei toen maar: "Nee, ik lees alleen kranten.". Paupers. Plebs. Goedkoop volk. Walgelijk.
Woon je niet in het buitenland ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vorig jaar is het 8 jaar geworden zover ik weet.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
Er stonden vandaag Telegraaf-verkopers bij de Appie. Ze vroegen of ik er ook eentje wilde hebben. Ik zei toen maar: "Nee, ik lees alleen kranten.". Paupers. Plebs. Goedkoop volk. Walgelijk.
Als je binnen de diplomatermijn een diploma haalt op hbo-niveau of hoger, hoef je de prestatiebeurs niet terug te betalen. De ov-lening voor je studentenreisproduct wordt dan ook een gift, zelfs in de leenfase. De diplomatermijn duurt tien jaar en begint te lopen vanaf de eerste maand dat je recht hebt op studiefinanciering voor hbo en universiteit. Haal je geen diploma, dan moet je de prestatiebeurs met rente terugbetalen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vorig jaar is het 8 jaar geworden zover ik weet.
Wat is een slecht voorbeeld?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
Ezell, is suikerraffinaderij een goed voorbeeld van een trafiek?
Ja ook al heet ik geen Ezellquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
Ezell, is suikerraffinaderij een goed voorbeeld van een trafiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |