Ok, Ik hoop voor je dat je ingeloot wordt danquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Ik wil heel graag naar Utrecht. Er zijn drie andere locaties: Ede, Tilburg en Zwolle. Ik heb geen zin om als atheïst naar een gelovige school (Ede) te gaan. Tilburg vind ik iets te ver. Van Zwolle heb ik nog nooit iets positiefs gehoord. In Utrecht staat niet de beste school, maar wel de beste school voor mij.![]()
Ok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik kom wel een andere keer met mijn lijst. Ik ben eventjes lui.
Ik ga naar mijn geliefde vriendje en die woont in Gelderland.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wrm verlaat jij het prachtige brabant
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok, Ik hoop voor je dat je ingeloot wordt dan
Gelderland.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn geliefde vriendje en die woont in Gelderland.
Kut voor 'm, dat ie daar woont.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn geliefde vriendje en die woont in Gelderland.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
Volgens mij is iedereen hier gewoon van de verkeeeeerde kèèènt.
Zo praten ze hier ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
Later toch in Den Bosch wonen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kut voor 'm, dat ie daar woont.
Een hart hebbenquote:
Zoals in de Oorlog?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
Niemand. Daarom afschaffen en alles.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Een hart hebben![]()
Verdomme, wie heeft dat orgaan nou nodig.
Nee, zoals in de gaybars.quote:
Etsuquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
Een vriend/vriendin hebben.![]()
Niet gelukkig zijn met jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |