Prima voorbeeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik moest een voorbeeld geven van een trafiek, en ik schreef dus suikerraffinaderij in.
Den Bosch? Avans?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoereninternet op Den Bosch. Anyway, dat werd ons op school verteld. De plannen liggen er sowieso.
Ok, ik merk het wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoereninternet op Den Bosch. Anyway, dat werd ons op school verteld. De plannen liggen er sowieso.
Dat vind ik idd wel iets voor Ezell.quote:
Zoiets hoorde ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Mag je allang blij zijn dat je daar überhaupt een verbinding hebt. Meestal als ik daar sta is 't niet veelquote:
Dat lijkt mij wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik daarna zou moeten doen.quote:
Zou kunnen, maar Journalistiek lijkt mij leuker en interessanter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vind ik idd wel iets voor Ezell.Kan je niet je P halen daar en dan Journalistiek studeren?
Goed dat je ook aan daarna denkt ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik daarna zou moeten doen.
[..]
Zou kunnen, maar Journalistiek lijkt mij leuker en interessanter.
Ja, maar als je uitgeloot wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik daarna zou moeten doen.
[..]
Zou kunnen, maar Journalistiek lijkt mij leuker en interessanter.
Hmm.. ik weet het niet. Ik heb echt tien verschillende ideeën van wat ik wil doen als ik word uitgeloot. Ik kan niet kiezen.quote:
Wanneer hoor je het?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet het niet. Ik heb echt tien verschillende ideeën van wat ik wil doen als ik word uitgeloot. Ik kan niet kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |