Zijn hier dan mensen die sws ooit willen trouwen dan. Als Lot het zou willen zeg ik Lot, maar die wil dat niet geloof ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben benieuwd wie als eerste trouwt van deze sc.
ik ga trouwenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn hier dan mensen die sws ooit willen trouwen dan. Als Lot het zou willen zeg ik Lot, maar die wil dat niet geloof ik.
OEHHHHHHH WELKE WELKE WELKEquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt helemaal goed.
Ik heb verschillende.
Kan je kiezen.
Je goeie humquote:
Multiplayer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef Gridlok het volgende:
wanneer gaan wij samen een fabeltje houden dqod?
quote:
sowieso is hij oud en versletenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja ik denk ook Lot.
Ik weet niet meer zeker, maar ik dacht dat kali-mist ook getrouwd was.
Niet dat hij hier regelmatig komt..
npquote:
hummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmtudumquote:
flink in de kont neuken, toch? weet t niet zeker, ik ben nog een jongetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef moomoo het volgende:
als knapen het tegenovergestelde is van ontknapen is het dus iemand een knaap maken.
Zal ik van jouw potloodvis es een flinke knaap maken danquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
flink in de kont neuken, toch? weet t niet zeker, ik ben nog een jongetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Pas?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
ik ga trouwenmaar wel pas tussen mijn 25e en 30e, niet eerder
Wat praat je, ik heb er al eenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Chai het volgende:
Lot krijgt wel als eerste een baby is het goed is.
Haha RLquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
OEHHHHHHH WELKE WELKE WELKE![]()
[..]
Je goeie humu_u
[..]
Multiplayer?![]()
Als ik nu nog wat heb gemist vraag/vertel je t nog maar es
zijn naam:quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Chai het volgende:
Lot krijgt wel als eerste een baby is het goed is.
I know i know.. En we gaan zeker een keer chillen.. Definitelyquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik van jouw potloodvis es een flinke knaap maken danik zal jou eens een knaap laten voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ohquote:
Yes, there will be bloodquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
ik zal jou eens een knaap laten voelen![]()
Haaaaiquote:
mag ik kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know i know.. En we gaan zeker een keer chillen.. Definitely
Iets met afgebeten geslachtsdelen u_uquote:
Ik ga even nadenken over een goeie comeback O_oquote:
schaamlipjes¿quote:
hahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga even nadenken over een goeie comeback O_o
...quote:
Groen en zuur?quote:
quote:
wat lul jij nou weer¿quote:
Oh wacht, het lukt wel..quote:
quote:
ja, maar omdat ikquote:
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
red cross, dudequote:
tjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over dubieus gesprokenquote:
Blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Tijd voor taart.quote:
Hai Bobbehquote:
quote:
quote:
Wacht ff tot je hier bent danquote:
hey doddiequote:
Hallonquote:
ik ga er niet tegen inquote:
quote:
BWAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Mama's en/of katjes schoppen.. Ik doe het geen van beidequote:
DOET IE NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
dansen en boos zijn met een kettingzaagquote:
Boze meneer.. Die meneer moet ff chillen met een jonko in z'n moffoquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
dansen en boos zijn met een kettingzaag
doet het nietquote:
Noem jij dat dansen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
dansen en boos zijn met een kettingzaag
Hoi MiVer.quote:
melding gedaan bij de BVDquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:13 schreef BobbyB het volgende:
ik heb zxin om ern mitrailleur te koopen en ierdereen af te knallen haha
Slapen, eten, gamen, fokken, fucken, masturberen, drinken, zuipen, fietsen, rollen, overgeven, de was doen etcquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
kk ik verveel me, wat kan ik doen tot half 7?
zal ik jou ff laten zien wat dat is¿quote:
Zo te horen kan ik dus beter onze afspraak verzetten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:13 schreef BobbyB het volgende:
ik heb zxin om ern mitrailleur te koopen en ierdereen af te knallen haha
Nou, hier wel O_oquote:
j ljkt me vrestandgquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo te horen kan ik dus beter onze afspraak verzetten?
quote:
403 Forbiddenquote:
Je typt ook een beetje moeilijk.. Wat heb je gehad/gedaan? O_oquote:
Mehquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
403 Forbidden
You have no access to the requested URL
dagdagpnte in je reetquote:
Lijkt me een logische volgorde ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef Dqod het volgende:
zuipen, fietsen, rollen, overgeven, de was doen etc
Nee.quote:
Zonder kettingzaag, bitte.quote:
Ja tochquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me een logische volgorde ja.
geen zin om te corrigferenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je typt ook een beetje moeilijk.. Wat heb je gehad/gedaan? O_o
natuurlijkquote:
ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Dqod het volgende:
En nu wise?
[ afbeelding ]
Pfff nu doet ie t hier niet O_o
Ohquote:
Ja nja.. Had t al door.. Ik geef het opquote:
Oh nee.. Ik vond m via photobucket.. Deze MOET t doen u_uquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nja.. Had t al door.. Ik geef het op
lol WDquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee.. Ik vond m via photobucket.. Deze MOET t doen u_u
[ afbeelding ]
Lekker 3 x gepost nu
Zal zij dat ook proberen als ze straks dr katje heeft?quote:
Vraag je moeder of ze nog een klusje voor je weet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
kk ik verveel me, wat kan ik doen tot half 7?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal zij dat ook proberen als ze straks dr katje heeft?
Ik probeer het maar niet bij Bonnie.. Probeer haar nu al tijden pootjes geven aan te leren, maar dat vertikt ze ook.. Precies ook met zo'n hoofd eh
Ze kan wel zitten op commandoquote:
pm pics van jullie 2quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:25 schreef Dqod het volgende:
Mgoed.. Nu ga ik WEL ff gamen en wachten totdat 4ebe is gearriveerd met taart en een ovenschaal
Dag drolletjons
slaapkamer poetsenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag je moeder of ze nog een klusje voor je weet.
kut karweiiiiquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker de badkamer ontkalken mag vast ook wel.
quote:
Een dergelijke instelling heb ik ook, elke zaterdag.quote:
okquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een dergelijke instelling heb ik ook, elke zaterdag.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef Gridlok het volgende:
Tief op met die PM's het antwoord is nee.
?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef Gridlok het volgende:
lol normaal weiger je nooitquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef Gridlok het volgende:
Haha ja gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Chai het volgende:
Je kan ook mensen blokkeren hè. Voor DMs en PMs.
Dat is knap. Je aangesproken voelen als lurker die nooit post. De kans is dan best wel groot dat je je niet aangesproken moet voelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:50 schreef Gridlok het volgende:
Iemand die soms hier lurkt, en voelde zichzelf een beetje aan gesproken ofzo
zeg du naam, want dan moet diegene ook aangemeld zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:50 schreef Gridlok het volgende:
Iemand die soms hier lurkt, en voelde zichzelf een beetje aan gesproken ofzo
oh nee niet zo, zit een beetje verwikkeld in meerdere dilemma's maar wel op te lossen zoals genotenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is knap. Je aangesproken voelen als lurker die nooit post. De kans is dan best wel groot dat je je niet aangesproken moet voelen.
*vrouwquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
HEY KANKERHOMO ALS JE DIT LEEST STUUR MIJ DAN EEN DM OF PM
i am happy to be stuck with you, yes it's truequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
i love you soo much
i love you soo much
i love you soo much
Aww wat lief. Is dit een serenade voor ynuhh?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
i love you soo much
i love you soo much
i love you soo much
ja =$quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Aww wat lief. Is dit een serenade voor ynuhh?
Ga je voor accountant?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Financiële administratie. Naast mijn studie.
ik zie een 45 jarige pamela erinquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er echt uit als 16 hoor
Dat is die ene die met een acteur van 51 is getrouwd pas geleden
lukkkt jeequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
same, al gaat dat niet van een leien dakje en ik MOET ze halen
mja, daar pas ik toch voor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er echt uit als 16 hoor
Dat is die ene die met een acteur van 51 is getrouwd pas geleden
hij 16, zij 51quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben we het gelukkige bruidspaar
Cheecky bastard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben we het gelukkige bruidspaar
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:04 schreef Salatrel het volgende:
zo lekker kkveel bonen en ui door het eten. als dat geen succes is vannacht....
Beetje jammer is datquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:05 schreef moomoo het volgende:
Ik zag eergisteren ook serieus 2 huisvrouwen van middelbare leeftijd ergens gaan liggen planken
dat is jack bauer hoorquote:
quote:
old...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:19 schreef Gridlok het volgende:
IK GA SMULLEN, DAT ZAL LEKKER SMAKEN, HAP HAP HAP
m;n zusjequote:
dunno, stond bij google images toen ik een smiley op wilde zoekenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vindt het heel erg voor de nabestaanden.
ik ga niet klikken maar ik waardeer je postsquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef Mozy het volgende:
heilig poep, vanaf 3:10 word shit echt eng man
Mijn portemonnee past niet in mijn broekzakken en anders stop(frommel) ik er sws nooit meer dan 5 euro in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:39 schreef fyah het volgende:
Quote deze post als je meer dan 2 euro op zak hebt
Heb je een grote mensen portemonnee?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn portemonnee past niet in mijn broekzakken en anders stop(frommel) ik er sws nooit meer dan 5 euro in.
wt bedoel je nouw :Squote:Op woensdag 22 juni 2011 17:42 schreef Maisnon het volgende:
pas op!11 niit lezen sory maar iick moet het kopiejeren vanagt zaxl je inees wakke worde sgik niet dit is sjantissa sei sal je 5 keer fragen om je ping maar seg niks als je de volgende ogtend ops gool komt bij de consjiersje even fragen en je hebt 40 minuten rooster vandag stuur dit door na 5 andere mense pas op as je te veel stuut
Nee.quote:
Gewoon alles pinnen en mobiel in een riemtasje, net als lakituquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.Ik heb een portemonnee met een vlinder, maar ook soms een hele kleine. Alleen in mijn broekzak past toch bijna niets. Mobiel zit er wel, maar dat past ook bijna niet.
Riemtasje? Gewoon een heuptasje, maar dan aan je riem?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Gewoon alles pinnen en mobiel in een riemtasje, net als lakitu
#swagquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Riemtasje? Gewoon een heuptasje, maar dan aan je riem?
een gezin, goede gezondheid, een huis, een auto, maar vooralquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
pretsigaretten, bier en een wei
wat wil een mens nog meer?
nee nee, ik bedoel vnv voor bij t volleyenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:50 schreef fyah het volgende:
[..]
een gezin, goede gezondheid, een huis, een auto, maar vooral
internet
the gay is strong with this onequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
nee nee, ik bedoel vnv voor bij t volleyen
quote:
neequote:
en dan soms 5 euro terugvindenquote:
heb ik altijd met muntjes van uitgaangelegenheden, die vergeet ik er ALTIJD uit te halenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:54 schreef fyah het volgende:
[..]
en dan soms 5 euro terugvindenI GET MONEY I I GET MONEY I I GET I GET I GET I GET
jawel, gewoon zo'n klein klappertje voor alle pasjes kopenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Protip: stop niet je ov-chipkaart los in je broekzak.
protip: dat doe ik al jarenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Protip: stop niet je ov-chipkaart los in je broekzak.
SWS DIT NUMMERquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:54 schreef fyah het volgende:
[..]
en dan soms 5 euro terugvindenI GET MONEY I I GET MONEY I I GET I GET I GET I GET
Ik weet dat JJ er een cover van heeft die in een officiele BF3 trailer zit,quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:55 schreef Maisnon het volgende:
fyah jij weet dat wel, wat was dat ook alweer met Lil Wayne, hij had zoiets van...
We soldiers now
Maar dat soldiers kan ook iets anders zijn
Hadden ze allemaal mooie variaties op gemaakt
dat is echt fucking gayquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
jawel, gewoon zo'n klein klappertje voor alle pasjes kopen
Als hij een beetje buigt en er komt een klein barstje in doet je hele kaart het niet meer omdat "die chip in de hele kaart zit"quote:
quote:
heb je van ally gejat, KA NKERHOMOquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als hij een beetje buigt en er komt een klein barstje in doet je hele kaart het niet meer omdat "die chip in de hele kaart zit"![]()
![]()
![]()
.
Zullen we het hier niet over hebben, door die kaart ben ik nu 3 weken mijn leven kwijtquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als hij een beetje buigt en er komt een klein barstje in doet je hele kaart het niet meer omdat "die chip in de hele kaart zit"![]()
![]()
![]()
.
dit waardeer ik nou, ik denk namelijk best lang na over mijn postsquote:
wil je chauffeur wel zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we het hier niet over hebben, door die kaart ben ik nu 3 weken mijn leven kwijt
Nee ik had precies hetzelfde, had een of andere trisomie 21 patient van de ov-chipkaart klantenservice aan de lijn en die zei dat als ik de bonnetjes opstuurde ik alles vergoed kreeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
heb je van ally gejat, KA NKERHOMO
gewoon golfje hier hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wil niet op een bagagedrager worden vervoerd
oh oh oh wat een messteek in zijn hartquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wil niet op een bagagedrager worden vervoerd
ik las banger als in banger als in engelsquote:
segway kk homo isquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Maisnon het volgende:
Waarom rijdt de hele wereld nog niet op Segway's zoals voorspeld?
Ik ga vanavond al naar Berkel Enschot dus ik ben wel in de buurtquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Gridlok het volgende:
We gaan vanavond Smashen in Tilburg Mais, KOM JE OOK ? XD
lol ik ook ;p we zijn men2bquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahahah ik las banger als in 'bang(er) bros'
super geekie
ik ben available tot 04:00 :$:$:$:$quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond al naar Berkel Enschot dus ik ben wel in de buurtmaar niet available
dat denk ik nu alquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:02 schreef fyah het volgende:
sowieso fiftyer komt een dag dat iedereen gay is. en jij zit dan in een rolstoel en je denkt. JEEEZUS WAT WAS 50 HARD
niet dat ik er een probleem mee zou hebben er als een homo bij te rollen (nohomo), maar als ik er een zie (en dat is tot nu toe alleen op plaatjes en filmpjes geweestquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Maisnon het volgende:
Waarom rijdt de hele wereld nog niet op Segway's zoals voorspeld?
Shantilla sij had laas last van dr evenwigtnieren ging ze na die dokter hij so heb je me een boeler geneuk hahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:06 schreef fyah het volgende:
[..]
niet dat ik er een probleem mee zou hebben er als een homo bij te rollen (nohomo), maar als ik er een zie (en dat is tot nu toe alleen op plaatjes en filmpjes geweest) dan he, dan staat die persoontje er altijd schuin op. heletijd vooruit leunen en half vallen g. dat kan toch niet goed zijn voor je dingen g
je evenwichtsnieren en shit
ik weet niet of ik hier al ready voor ben hoor. zullen we eerst kijken hoe het allemaal loopt?quote:
Sterker nog: bodybuilders!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Shantilla sij had laas last van dr evenwigtnieren ging ze na die dokter hij so heb je me een boeler geneuk haha
wow oke dus shit is like thatquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier al ready voor ben hoor. zullen we eerst kijken hoe het allemaal loopt?
ofzo zegt ze. doe niet alsof je niet alle nummers kentquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Men2b is toch ook zo'n boyband ofzoik snap het dan dus nu pas
onder de gordel vrindquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef fyah het volgende:
Chriz2k heeft segway Hahaha hij kan niet posten om zich te verdedigen km grappyg
ik wil het even helder houden geen misverstandenquote:
Ik ken alleen O Die 3quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ofzo zegt ze. doe niet alsof je niet alle nummers kent
ik ging dit in het engels lezenquote:
imma eat you upquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik wil het even helder houden geen misverstanden
gewaagde taal zo tegenover een kleine pakistaanquote:
please, ik ben chuck gewend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gewaagde taal zo tegenover een kleine pakistaan
hmmm theorie geaccepteerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef fyah het volgende:
Volgens mijn berekeningen heeft lucky Fons III een dochter. Check;
Hij kan niet zingen;
Is populair op tv;
Is superlelijk.
Net als adre Hazes, en die had een dochter
Heeft Frans Duijts een dochter dan. Of telt die niet als populair op tv.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef fyah het volgende:
Volgens mijn berekeningen heeft lucky Fons III een dochter. Check;
Hij kan niet zingen;
Is populair op tv;
Is superlelijk.
Net als adre Hazes, en die had een dochter
Internetquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:17 schreef MouzurX het volgende:
Is er wat te doen dan in tilburg? Tis woensdag.
lol, andere mensen nodig hebben furr a good time, gewoon binnen chillen wierie smoken en smashenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:17 schreef MouzurX het volgende:
Ik kende hem nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft Frans Duijts een dochter dan. Of telt die niet als populair op tv.
Is het woensdag :S :Squote:Op woensdag 22 juni 2011 18:17 schreef MouzurX het volgende:
de dochters van Frans Duijts, Jolanda (5), Wilhelmina (3)quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik kende hem nietmisschien os hij zwanger en nu ik hem ken dat zijn dochter op weg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |