Nee ik had precies hetzelfde, had een of andere trisomie 21 patient van de ov-chipkaart klantenservice aan de lijn en die zei dat als ik de bonnetjes opstuurde ik alles vergoed kreeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
heb je van ally gejat, KA NKERHOMO
gewoon golfje hier hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wil niet op een bagagedrager worden vervoerd
oh oh oh wat een messteek in zijn hartquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wil niet op een bagagedrager worden vervoerd
ik las banger als in banger als in engelsquote:
segway kk homo isquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Maisnon het volgende:
Waarom rijdt de hele wereld nog niet op Segway's zoals voorspeld?
Ik ga vanavond al naar Berkel Enschot dus ik ben wel in de buurtquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Gridlok het volgende:
We gaan vanavond Smashen in Tilburg Mais, KOM JE OOK ? XD
lol ik ook ;p we zijn men2bquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahahah ik las banger als in 'bang(er) bros'
super geekie
ik ben available tot 04:00 :$:$:$:$quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond al naar Berkel Enschot dus ik ben wel in de buurtmaar niet available
dat denk ik nu alquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:02 schreef fyah het volgende:
sowieso fiftyer komt een dag dat iedereen gay is. en jij zit dan in een rolstoel en je denkt. JEEEZUS WAT WAS 50 HARD
niet dat ik er een probleem mee zou hebben er als een homo bij te rollen (nohomo), maar als ik er een zie (en dat is tot nu toe alleen op plaatjes en filmpjes geweestquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Maisnon het volgende:
Waarom rijdt de hele wereld nog niet op Segway's zoals voorspeld?
Shantilla sij had laas last van dr evenwigtnieren ging ze na die dokter hij so heb je me een boeler geneuk hahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:06 schreef fyah het volgende:
[..]
niet dat ik er een probleem mee zou hebben er als een homo bij te rollen (nohomo), maar als ik er een zie (en dat is tot nu toe alleen op plaatjes en filmpjes geweest) dan he, dan staat die persoontje er altijd schuin op. heletijd vooruit leunen en half vallen g. dat kan toch niet goed zijn voor je dingen g
je evenwichtsnieren en shit
ik weet niet of ik hier al ready voor ben hoor. zullen we eerst kijken hoe het allemaal loopt?quote:
Sterker nog: bodybuilders!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Shantilla sij had laas last van dr evenwigtnieren ging ze na die dokter hij so heb je me een boeler geneuk haha
wow oke dus shit is like thatquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier al ready voor ben hoor. zullen we eerst kijken hoe het allemaal loopt?
ofzo zegt ze. doe niet alsof je niet alle nummers kentquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Men2b is toch ook zo'n boyband ofzoik snap het dan dus nu pas
onder de gordel vrindquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef fyah het volgende:
Chriz2k heeft segway Hahaha hij kan niet posten om zich te verdedigen km grappyg
ik wil het even helder houden geen misverstandenquote:
Ik ken alleen O Die 3quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ofzo zegt ze. doe niet alsof je niet alle nummers kent
ik ging dit in het engels lezenquote:
imma eat you upquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik wil het even helder houden geen misverstanden
gewaagde taal zo tegenover een kleine pakistaanquote:
please, ik ben chuck gewend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gewaagde taal zo tegenover een kleine pakistaan
hmmm theorie geaccepteerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef fyah het volgende:
Volgens mijn berekeningen heeft lucky Fons III een dochter. Check;
Hij kan niet zingen;
Is populair op tv;
Is superlelijk.
Net als adre Hazes, en die had een dochter
Heeft Frans Duijts een dochter dan. Of telt die niet als populair op tv.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef fyah het volgende:
Volgens mijn berekeningen heeft lucky Fons III een dochter. Check;
Hij kan niet zingen;
Is populair op tv;
Is superlelijk.
Net als adre Hazes, en die had een dochter
Internetquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:17 schreef MouzurX het volgende:
Is er wat te doen dan in tilburg? Tis woensdag.
lol, andere mensen nodig hebben furr a good time, gewoon binnen chillen wierie smoken en smashenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:17 schreef MouzurX het volgende:
Ik kende hem nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft Frans Duijts een dochter dan. Of telt die niet als populair op tv.
Is het woensdag :S :Squote:Op woensdag 22 juni 2011 18:17 schreef MouzurX het volgende:
de dochters van Frans Duijts, Jolanda (5), Wilhelmina (3)quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik kende hem nietmisschien os hij zwanger en nu ik hem ken dat zijn dochter op weg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |