Nee.quote:
Gewoon alles pinnen en mobiel in een riemtasje, net als lakituquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.Ik heb een portemonnee met een vlinder, maar ook soms een hele kleine. Alleen in mijn broekzak past toch bijna niets. Mobiel zit er wel, maar dat past ook bijna niet.
Riemtasje? Gewoon een heuptasje, maar dan aan je riem?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Gewoon alles pinnen en mobiel in een riemtasje, net als lakitu
#swagquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Riemtasje? Gewoon een heuptasje, maar dan aan je riem?
een gezin, goede gezondheid, een huis, een auto, maar vooralquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
pretsigaretten, bier en een wei
wat wil een mens nog meer?
nee nee, ik bedoel vnv voor bij t volleyenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:50 schreef fyah het volgende:
[..]
een gezin, goede gezondheid, een huis, een auto, maar vooral
internet
the gay is strong with this onequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
nee nee, ik bedoel vnv voor bij t volleyen
quote:
neequote:
en dan soms 5 euro terugvindenquote:
heb ik altijd met muntjes van uitgaangelegenheden, die vergeet ik er ALTIJD uit te halenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:54 schreef fyah het volgende:
[..]
en dan soms 5 euro terugvindenI GET MONEY I I GET MONEY I I GET I GET I GET I GET
jawel, gewoon zo'n klein klappertje voor alle pasjes kopenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Protip: stop niet je ov-chipkaart los in je broekzak.
protip: dat doe ik al jarenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Protip: stop niet je ov-chipkaart los in je broekzak.
SWS DIT NUMMERquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:54 schreef fyah het volgende:
[..]
en dan soms 5 euro terugvindenI GET MONEY I I GET MONEY I I GET I GET I GET I GET
Ik weet dat JJ er een cover van heeft die in een officiele BF3 trailer zit,quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:55 schreef Maisnon het volgende:
fyah jij weet dat wel, wat was dat ook alweer met Lil Wayne, hij had zoiets van...
We soldiers now
Maar dat soldiers kan ook iets anders zijn
Hadden ze allemaal mooie variaties op gemaakt
dat is echt fucking gayquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
jawel, gewoon zo'n klein klappertje voor alle pasjes kopen
Als hij een beetje buigt en er komt een klein barstje in doet je hele kaart het niet meer omdat "die chip in de hele kaart zit"quote:
quote:
heb je van ally gejat, KA NKERHOMOquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als hij een beetje buigt en er komt een klein barstje in doet je hele kaart het niet meer omdat "die chip in de hele kaart zit"![]()
![]()
![]()
.
Zullen we het hier niet over hebben, door die kaart ben ik nu 3 weken mijn leven kwijtquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als hij een beetje buigt en er komt een klein barstje in doet je hele kaart het niet meer omdat "die chip in de hele kaart zit"![]()
![]()
![]()
.
dit waardeer ik nou, ik denk namelijk best lang na over mijn postsquote:
wil je chauffeur wel zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we het hier niet over hebben, door die kaart ben ik nu 3 weken mijn leven kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |