dat is jack bauer hoorquote:
quote:
old...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:19 schreef Gridlok het volgende:
IK GA SMULLEN, DAT ZAL LEKKER SMAKEN, HAP HAP HAP
m;n zusjequote:
dunno, stond bij google images toen ik een smiley op wilde zoekenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vindt het heel erg voor de nabestaanden.
ik ga niet klikken maar ik waardeer je postsquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef Mozy het volgende:
heilig poep, vanaf 3:10 word shit echt eng man
Mijn portemonnee past niet in mijn broekzakken en anders stop(frommel) ik er sws nooit meer dan 5 euro in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:39 schreef fyah het volgende:
Quote deze post als je meer dan 2 euro op zak hebt
Heb je een grote mensen portemonnee?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn portemonnee past niet in mijn broekzakken en anders stop(frommel) ik er sws nooit meer dan 5 euro in.
wt bedoel je nouw :Squote:Op woensdag 22 juni 2011 17:42 schreef Maisnon het volgende:
pas op!11 niit lezen sory maar iick moet het kopiejeren vanagt zaxl je inees wakke worde sgik niet dit is sjantissa sei sal je 5 keer fragen om je ping maar seg niks als je de volgende ogtend ops gool komt bij de consjiersje even fragen en je hebt 40 minuten rooster vandag stuur dit door na 5 andere mense pas op as je te veel stuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |